eitaa logo
◽⬜ رهنمود قرآن ⬜◽
95 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
10هزار ویدیو
58 فایل
کانال قرآن ، گنجینه‌ای از رهنمودهای قرآنی قرآن را با معرفت و تدبر عمیق و عاشقانه بخوانید ، و بدان عمل نمائید. @qor_an #کانال‌رهنمود‌قرآن🍃📖💞
مشاهده در ایتا
دانلود
📌العربیه: گزارش‌های اسرائیل تایید می‌کند، حادثه خان یونس، بزرگترین حمله علیه نیروهای اسرائیلی از آغاز جنگ بوده است. .
📌تنگسیری: یمن از کسی فرمان نمی‌گیرد فرمانده نیروی دریایی سپاه: عملیات دریایی یمن در تنگه باب المندب و اجتناب از تردد کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی و یا شناورهایی که مقصدشان به سوی رژیم اشغالگر باشد در راستای حمایت از مسلمانان است. یمن، کشوری مستقل است که از ارتشی قوی برخوردار است و یک رهبر قوی نیز دارد که به‌طور مستقل عمل می‌کند و از هیچ طرفی فرمان نمی‌گیرد. .
📌پوستر معناداری که گردان های القسام منتشر کرده اند. .
📌با حضور فرمانده كل ارتش و وزير دفاع، انبوهي از پهپادهاي راهبردي به سازمان رزم ارتش الحاق شد. .
📌با حضور فرمانده كل ارتش و وزير دفاع، انبوهي از پهپادهاي راهبردي به سازمان رزم ارتش الحاق شد. در این مراسم، انواع پهپادهای راهبردی چند منظوره ابابیل۴و ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی و همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت‍های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد. پهپادهای ارتقا یافته تحویلی، به سامانه‍ های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به ثمر نشسته ها از نتایج مطالبات و پیگیری‌های مستمر هسته بردسکن خراسان رضوی 🏡 در دستور کار قرار گرفتن الحاق زمین ۱۰۰۰ هکتاری به شهر بردسکن و ساخت خونه‌های ویلایی. ✅ اگر شما هم همت کنید می‌تونید وضعیت شهرتون رو تغییر بدید 📆 تاریخ خبر: ۲ بهمن ۱۴۰۲ زیست شهر .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | ملت با هدف 👈 روایت رهبر انقلاب از هدف‎هایی که باید مثل موشک نقطه‌زن، دقیق باشند و کار مهم امام خمینی(ره) در تعیین جهت مبارزه ملت ✏️ ما امروز اگر مردم را به وسط میدان دعوت میکنیم، هدف چیست؟ این باید مشخّص بشود. هدفهای دست دوّم، هدفهای فرعی، مورد توجّه نیست. هدف عبارت است از حاکمیّت اسلام، عزّت ملّی، صلاح کامل ملّت ایران، اعتلای ملّت ایران و مقابله‌ی با استکبار. ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ .
💔 شهید ابراهیم هادی💔 شادی روح شهدا الفاتحه مع الصلوات 🍃🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌸🍃 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشکلات، انسان های کوچک رامتلاشی می سازد. وانسان های بزرگ را متعالی❗️ 💔شهید عزیز مصطفی چمران 🌺🍃
. ⚠️ آماده باشید و متحیر نشوید ⚠️ 🔴 با برنامه عمل کنید ❌❗️❌❗️ تمام نفوذی ها و انقلابی‌نماها و منافقین داخلی و خارجی و خصوصا سرمایه های داخلی اسرائیل(اصلاحات و اعتدال) متحداً در یکماه منتهی به انتخابات ، چند برنامه مشترک دارند:👇 ۱ - تخریب نیروهای انقلابی و سران سه قوه و خصوصا تخریب سردار قالیباف عزیز ، یار دیرین شهید حاج قاسم سلیمانی ! ۲ - تخریب مسئولین و افراد مرتبط با رهبر با موج جدید انتقادات تخریبی و اعتماد زدائی از مسئولین انقلابی ، به بهانه بحران نمایی حجاب! 🔴 روش مقابله نیروهای انقلابی با عملیات سراسری دشمن در فضای مجازی :👇 ۱ - باید از هرگونه انتقاد و تکمیل پازل دشمن پرهیز کنیم ، ولو انتقاد منصفانه و صحیح ! مقام معظم رهبری : بپرهیزید از بیان حرف صحیحی که پازل دشمن را تکمیل میکند. ۲ - باید با دو علامت دشمن را شناسایی و افشاء کنیم : 🔸بحران‌نمایی موضوع حجاب 🔸اعتماد زدائی از مسئولین 🔴 سکوت و بی‌تفاوتی در این یکماه روش اهل کوفه و تنها گذاردن نیروهای انقلابی و سران سه قوه در میدانها میدان است ❗️ بی‌وجدان دو عالم باشیم اگر مظلوم منتخب خودمان را در میانه میدان تنها بگذاریم ❗️ @Marsad 🗳✌️🇮🇷
یک آرزوی خام ، در لفافه پیش بینی ❗️😂
نماز سکوی پرواز 21.mp3
3.51M
21 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣نماز...يه پناهگاهه، برای لحظه های ناامنی، برای لحظه های خشم واضطراب! 👌بااین پناهگاه انس بگیر تادرهجوم ناامنی ها،بتونی به سمتش فرارکنی.
علمدار لشکر سیدالشهدا سردارشهید 🔹شهید سردار حاج یدالله کلهر در ۱۳۶۱ خورشیدی یک دوره فشرده تخریب و مربیگری را در پادگان امام حسین(ع) گذراند و در اردیبهشت ۱۳۶۳ خورشیدی به سوریه و لبنان رفت و جبهه‌های مختلف لبنان از جمله بلندی‌های جولان را بازدید کرد و مجدداً به جبهه های جنگ اعزام شد و در عملیات «والفجر ۸» به‌‌عنوان فرمانده به ایفای نقش پرداخت که در این عملیات به‌سختی مجروح و حدود یک سال در بیمارستان بستری شد اما هنوز بهبود نیافته بود که به جبهه بازگشت و در عملیات «کربلای ۴» و «کربلای ۵» شرکت کرد. 🔹این سخن مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی بود که شهید کلهر هم جز آنها بود. حاج علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا در سال‌های دفاع مقدس می‌گوید: "شهید کلهر در عملیات والفجر ۸ دستش مجروح و عصبش قطع شد، ضمن اینکه یکی از کلیه‌هایش را هم از دست می‌دهد. مقام معظم رهبری که آن روزها رئیس جمهور بودند، به وی می‌گویند: حاج یدالله ما چطور است؟ حاج یدالله که نمی‌خواست از احوالش و دردهایش کسی با خبر باشد نگاهی به اطراف کرد و زمانی که متوجه شد بقیه حواسشان هست با زیرکی گفت: الحمدلله! با آن کنار آمده‌ام!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بچه‌ها قرآن بذارید جیبتون؛ نگفتم توی موبایلتون! اذیت شدی قرآن بخون، خسته شدی قرآن بخون... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌺 🌸نشر با ذکر صلوات جهت سلامتی و تعجیل در امر فرج 🌸
❣️هر روز همراه با یک رفیق شهید 💔 🌱در مشكلات است كه انسانها آزمایش می‌شوند. صبر پیشه كنید كه دنیا فانی است و ما معتقد به معاد هستیم. هر چه كه می‌كشیم و هر چه كه بر سرمان می‌آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد. 🌷
26.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| نه تنها من، نه تنها تو... ویژه ایام ولادت حضرت امیرالمومنین (علیه‌السلام) 🌸🌹🌸🌸