eitaa logo
◽⬜ رهنمود قرآن ⬜◽
95 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
10هزار ویدیو
58 فایل
کانال قرآن ، گنجینه‌ای از رهنمودهای قرآنی قرآن را با معرفت و تدبر عمیق و عاشقانه بخوانید ، و بدان عمل نمائید. @qor_an #کانال‌رهنمود‌قرآن🍃📖💞
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ سخنان زیبای رهبر انقلاب در مورد ظهور امام زمان عجل الله فرجه...
تکبیرهای ۲۱ بهمن.mp3
8.88M
🚨 اهمیت تکبیرهای ۲۱ بهمن و شیوه‌های افزایش بهره‌وری🇮🇷 انتشار حداکثری با شما 🧕🌐🔊
📌حزب‌الله از شهادت ۱ تن از نیروهای خود خبر داد.
📌مصر: اگر اسرائیل وارد رفح شود،به آنها پاسخ خواهیم داد.
📌هشدار وزیر خارجه نروژ نسبت به نتایج مرگبار حمله به رفح وزیر امور خارجه نروژ تاکید کرد هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح اوضاع فاجعه‌بار کنونی را بدتر خواهد کرد و موجب خواهد شد ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را دشواری بیشتری انجام گیرد. اسپن بارت اید بار دیگر خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد. اید عنوان کرد: "اسرائیل" را به شدت از پیشروی به سمت رفح برحذر می‌داریم و نگرانیم در آنجا حمام خون به راه بیفتد.
📌کاخ سفید: موضع بایدن در قبال جنگ غزه تغییر نکرده است و واضح بود که ما می خواهیم حماس شکست بخورد.
📌هیئت حماس قاهره را ترک کرد/ فعلا مذاکرات نتیجه‌ای نداشته است یک منبع مسئول در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد که هیئت جنبش حماس به مذاکرات خود با طرف‌های واسطه در قاهره برای بررسی موضع این جنبش پیرامون طرح نشست پاریس پایان داده است. منبع مذکور اشاره کرد که هیئت حماس امروز قاهره را ترک کرد و منتظر پاسخ رژیم صهیونیستی است. در دیدارهای قاهره مسئولان مصری و قطری و هیئتی از جنبش حماس حضور داشتند. به گفته منبع مذکور، اختلافات داخلی دولت رژیم صهیونیستی موجب شده تا موضعی واضح و روشن در مذاکرات قاهره اتخاذ نشود. این منبع همچنین از اختلاف موضع آمریکا و رژیم صهیونیستی پیرامون موضع حماس که در قاهره مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خبر داد.
🚨حمله جنگنده های ائتلاف به صعده یمن
🚨فعالیت شدید پهپاد های آمریکایی بر فراز آسمان بغداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی چند گوش جان می‌سپاریم به آوای ملکوتی قرآن کریم 💞🍃💕🍃💞🍃💕🍃💞🍃💕🍃💞 سوره ناس
AUD-20220829-WA0016.mp3
5.93M
🎧 صوت دعای عهد با مرور سریع ❤️🎋 ✍ هر صبح فقط و فقط ۶ دقیقه وقت میگذاریم و باامام زمان عجل الله عهد و پیمان میبندیم 🤝💞🌸🍃🇵🇸🌷 🟧 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷 @marsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای صد صحیفه سجادیه : در عذرخواهی از دادخواهی‌های مردم… و رها شدنش از آتش √ عذرخواهی هم اگر قرار است عذرخواهی باشد باید زینت عارفان یادمان بدهد! خدایا مرا ببخش برای همه‌ی وقت‌هایی که عیب مؤمنی را فهمیدم و آنرا پنهان نکردم! و در حضور من به کسی ظلم شد و یاری‌اش نکردم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| بیا ببینم، چکار کردی با خودت؟ (تا حالا این جمله باعث شده ترمز کنی و جلوتر نری؟)
گفت: سرت رو بنداز پایین زندگیتو بکن چکار داری به سیاست و انتخابات و راهپیمایی و اینها... به هیچ چیز و هیچ کس هم فکر نکن، ما بی طرفیم، کار به کسی نداریم... نمازها و دعا ها و زیارت عاشورا رو هم تو خونه میخونیم ،چون دین یک باور خصوصیه بین خودت و خدا ... اهل هیچ حزب وجناح هم نیستیم جز حزب خدا ... گفتم: در عالم دو تا خیمه هست خدا و شیطان هابیل و قابیل موسی و فرعون علی(ع) و معاویه امام حسین (ع) ویزید گفتم زیارت عاشورا را خوانده ای... گفت بله هر روز صبح... گفتم میدانی کل این زیارت بر دو پایه واساس است ، سلام یا لعن سلام به اهل بیت(علیهم السلام) و لعن لعن به یزیدیان پاداشش هم یا بهشت و یا جهنم ، گفت : بی طرف ها چه؟ گفتم : در زیارت عاشورا مشخص شده ... ( و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله) امام صادق (علیه السلام) آن بی طرف ها را هم لعن کرده... هر که در لشگر حسین (علیه السلام) نباشد در خیمه هرکسی باشد و یا بی طرف باشد یزیدی است گفت : اینکه برای آن دوران بود، الان چی؟ گفتم : باز هم زیارت عاشورا جوابت را داده، (و آخر تابع له علی ذلک) یزیدی ها تا اخر الزمان لعن شده اند گفت : کل یوم عاشورا یعنی چه؟ گفتم : یعنی حسین زمان و شمر امروزت را بشناسی. گفت : حسین زمان ،امام زمان هست که در غیبته ؟ گفتم : در غیبت حسین (ع) مسلم نیابت عام داشت اما کوفیان تنهایش گذاَشتند پس اگر میخواهی کوفی نباشی باید بدانی تا حسین نیامده، مسلم بن عقیل ولی امر ونایب حسین است و تا امام زمان نیامده ولی فقیه نایب عامش هست وقتت را هدر نده ببین در کدام خیمه هستی خیمه امام حسین علیه السلام یا خیمه یزید علیه العنه ... اگر حسینی هستی الان باید از ولی امر اطاعت کنی و از نایب عام امامت تبعیت و در لشگر حسینی(ع) با یزیدیان زمان مبارزه کنی وانتخابات برای سرنوشت کشور و یاری انقلاب وتبعیت از نایب عام امام زمان (عج) ، یعنی امادگی برای ظهور منجی عالم و نجات تمام مظلومان و مستضعفین عالم .یا حق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ چند هفته پیش محور مقاومت یک ضربه مهلک به یکی از پایگاههای مجهز آمریکا در اردن زد که باعث شد آمریکاییها در صدد جبران آبروی رفته خودشون بربیان و شروع کردن به کری خوندن برای ایران اینها از هر جا ضربه میخورن برای اینکه دنیا تمسخرشون نکنه که از یک گروه کوچک مقاومت ضربه خوردن ، اعلام میکنند که ایران پشت ماجراست. بعد شروع کردن به تهدید ایران و تهدید ایران بعد دیدن جرأت زدن ندارن ، اعلام کردن که پایگاههای ما رو میزنند این احمقها خیال میکنند ما در منطقه پایگاه مستقل داریم در حالی که ما اونجا فقط حضور مستشاری داریم. و باز دیدن که خیلی ضایع شدن و ما هم اعلام کردیم که هر جا به ما بخوان ضربه بزنن ، ضربه محکمی خواهد خورد برای چوسازی تبلیغاتی یک روز قبل از حمله گفتن که کجاها رو میخوان بزنن محور مقاومت هم همه اون مکانها رو خالی کرده بود یکساعت قبل از شروع عملیات هم گفتن ما داریم میزنیم 😁 یعنی مواظب باشید ایرانی جماعت اونجا نباشه قبلش هم به دولت عراق گفته بودن که ما میخواهیم عملیات کنیم و مکانهای عملیاتی رو هم اعلام کرده بودن خنده دار ماجرا اینجا بود که تمام سایتهایی که زدن خالی و متروکه بوده بعد از عملیات نیروهای سنتکام وابسته به آمریکا سریعا بیانیه دادن و گفتن که از ١٢۵ مهمات دقیق استفاده کردن و البته جاهای خالی رو زدن میبینید حقارت آمریکا رو ؟؟؟؟ یه زمانی ناوش وارد منطقه میشد دولتها به خودشون میلرزیدن الان ناوشون میاد تو منطقه یمنی ها بشکن میزنن در هیچ موقع از تاریخ گذشته آمریکا اینقدر حقیر نشده بود به زودی شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود این حرف رو جدی بگیرید.
رهبرانقلاب: بعضی از نامزدها، وعده‌هایی به مردم میدهند که خودشان هم میدانند از دست آنها ساخته نیست؛ شما که نمیتوانی این وعده را عملی کنی، چرا به مردم وعده میدهی؟...باید صادقانه با مردم رفتار کرد، این جزو آداب حتمی انتخابات سالم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ سخنان زیبای رهبر انقلاب در مورد ظهور امام زمان عجل الله فرجه...
تکبیرهای ۲۱ بهمن.mp3
8.88M
🚨 اهمیت تکبیرهای ۲۱ بهمن و شیوه‌های افزایش بهره‌وری🇮🇷 انتشار حداکثری با شما 🧕🌐🔊
📌حزب‌الله از شهادت ۱ تن از نیروهای خود خبر داد.