eitaa logo
◽⬜ رهنمود قرآن ⬜◽
95 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
10هزار ویدیو
58 فایل
کانال قرآن ، گنجینه‌ای از رهنمودهای قرآنی قرآن را با معرفت و تدبر عمیق و عاشقانه بخوانید ، و بدان عمل نمائید. @qor_an #کانال‌رهنمود‌قرآن🍃📖💞
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویری زیبا از حضور پورشور مردم در همایش افتتاح ستاد یکی از کاندیدهای یاسوج
📌راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از مردم مقاوم غزه و فلسطین .
📌آذربایجان اظهارات پاشینیان مبنی بر اینکه باکو برای جنگ با ایروان آماده می شود را بی اساس خواند .
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان : اتهامات بی اساس نخست وزیر ارمنستان با هدف ایجاد تنش در منطقه و ضربه دیگری توسط ارمنستان به روند صلح است .
🔴وزیرخارجه اسراییل : ارتش به زودی عملیات نظامی خود را در لبنان علیه حزب الله آغاز خواهد کرد. اسکای نیوز عربی در رسانه ایکس نوشت : وزیر امور خارجه اسرائیل: برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک در جبهه لبنان بیشتر منتظر نخواهیم بود .
📌 بایدن: آمریکا در چارچوب اقدامات جدید خود علیه روسیه، برای کاهش درآمد مسکو از منابع انرژی اقداماتی را در پیش خواهد گرفت .
📌نماینده نروژ: اشغال فلسطین نباید ادامه داشته باشد/ شهرک‌سازی غیرقانونی است نماینده نروژ در دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه: دیوار نژادپرستانه حائل نقض صریح قوانین بین‌المللی است که تحقق راه حل دو کشور را سخت می‌کند. نوار غزه و کرانه باختری صرف نظر از هرگونه عقب‌نشینی "اسرائیل"، سرزمین‌هایی اشغال شده هستند. اشغالگری موقت است و نباید ادامه داشته باشد یا آن را توجیه کرد. "اسرائیل" قوانین بین‌الملل را نقض می‌کند و به تجاوزات خود ادامه می‌دهد. "اسرائیل" باید به قوانین بین‌الملل پایبند باشد و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان را به رسمیت بشناسد. اقدامات این رژیم در اراضی اشغالی نقض قوانین بین‌الملل است. الحاق هیچ بخشی از اراضی فلسطینی قانونی نیست. احداث شهرک‌ها در اراضی فلسطینی مغایر با ماده 416 معاهده ژنو است. "اسرائیل" از ثروت‌ها و منابع طبیعی فلسطین برای ادامه اشغالگری در سرزمین فلسطین بهره می‌برد. باید اقدامات و تدابیری برای ممانعت از اقدامات مغایر با قوانین بین‌الملل "اسرائیل" اتخاذ شود. .
📌پزشکان بدون مرز: کودکانی که در غزه زنده مانده‌اند، آرزوی مرگ می‌کنند «کریستوفر لایک یر» در صحن شورای امنیت سازمان ملل گفت کودکانی در غزه هستند که تمامی اعضای خانواده‌ آن‌ها مقابل چشمانشان کشته شده‌اند و هیچ کسی را ندارند. .
📌نماینده عمان: فلسطینی‌ها 75 سال است تحت اشغال هستند و حق تعیین سرنوشت آنان پایمال می‌شود نماینده عمان در نشست دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه: فلسطینی‌ها 75 سال است تحت اشغالگری، تحقیر و سرکوب روزانه زندگی می‌کنند. جهان امروز شاهد یکی از فجیع‌ترین جنایات در حق ساکنان نوار غزه است. رژیم اشغالگر در حال تغییر بافت جمعیتی اراضی اشغالی است. خواستار بازنگری در نقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین توسط "اسرائیل" هستیم. اجماعی بین‌المللی در مورد حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین وجود دارد. "اسرائیل" باید دست از اقداماتی که موجب پایمال شدن حق تعیین سرنوشت فلسطینیان می‌شود، بکشد. کوچاندن اجباری فلسطینیان و انتقال شهرک‌نشینان صهیونیست به اراضی اشغالی به موجب معاهده ژنو ممنوع است. هدف از شهرک‌سازی، الحاق اراضی فلسطینی و کوچاندن فلسطینیان طولانی کردن اشغالگری است. هیچ توجیه قانونی برای ادامه اشغالگری و انکار حق تعیین سرنوشت فلسطینیان وجود ندارد. .
📌۲۱ تروریست در اصفهان دستگیر شدند رئیس کل دادگستری اصفهان: در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۸ تروریست ‌با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان دستگیر شدند. نیروهای وزارت اطلاعات در استان همچنین در راستای مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند در ماه‌های گذشته موفق به دستگیری‌ ۱۳ تروریست در اصفهان شدند و از آنها ۵۵ بمب دست‌ساز و ‌تعداد انبوهی سلاح غیر‌مجاز شدند.‌ .
📌اسلامی: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین شادگان پیشرفت قابل توجهی دارد معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین که از سال گذشته آغاز شده به پیشرفت قابل توجهی رسیده است. احداث نیروگاه، احیای شهرک دارخوین و احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی سه طرح مهم دولت سیزدهم بود که سال گذشته در این شهرک آغاز شد. غربی‌ها پس از انقلاب قرارداد احداث نیروگاه اتمی در این شهرک را لغو کردند ولی سال گذشته با اتکا به دانشمندان و توان داخلی احداث آن آغاز شد. .
📌گونچارنکو نماینده اوکراین: اوکراین آماده است در صورت نیاز آمریکا به کمک ارتش خود را برای جنگ با ایران، کره شمالی و حتی چین بفرستد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌌 🔹 نذار که عادت بکنیم به غربت فراق تو 🔹دنیا می‌فهمه آخرش باید بیاد سراغ تو...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️اگه این روزها کسی بهتون گفت لیستی رأی ندهید ، این نظریه رهبری رو درباره لیستی رأی دادن بهش نشون بدین ... 🚨قطعا لیستی رأی ندادن موجب شکست خواهد شد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴حزب‌الله به مقر شورای شهرک‌ صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» حملۀ پهپادی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن: اگر عربستان و اردن مرزها را به روی ما باز کنند، مرد نیستیم به کمک فلسطینی‌ها نرویم مشکل غزه بی‌عملی اعراب است. به خدا اگر یمن با فلسطین مرز داشت، ما وارد می‌شدیم و اسرائیلی‌ها را مثل سگ می‌بستیم. فقط عربستان و اردن مرزها را روی ما باز کنند؛ آن‌گاه فقط بایستید و تماشا کنید که چه می‌کنیم.
📌کمیته انرژی پاکستان با احداث خط لوله گاز تا مرز ایران موافقت کرد وزارت نفت و منابع طبیعی پاکستان: جزئیات تخصصی درباره خط لوله گاز ایران و پاکستان در نشست امروز کمیته انرژی کابینه مورد بحث قرار گرفت. کمیته با آغاز کار برای احداث خط لوله از مرز مشترک پاکستان تا بندر گوادر موافقت کرد. در مرحله اول کار بر روی احداث ۸۰ کیلومتر خط لوله گاز از مرز پاکستان تا بندر گوادر آغاز خواهد شد. همه بخش‌های مربوطه در پاکستان برای پیشبرد این پروژه رویکرد مثبتی دارند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تدابیر امنیتی و استفاده از سگ های بمب یاب در مسیر بلوار پیامبر اعظم قم برای آماده سازی مراسم جشن نیمه شعبان ✅
🔴 ایران در حال پیشرفته ولی هجمه دشمن اونقدر زیاده که حتی گاهی ما انقلابیا رو هم دچار سردرگمی میکنه! ولی چیزی که حقیقت داره اینه: 👇 🔹 پیشرفت کشور سرعت گرفته! درست همون چیزی که دشمن ازش میترسه و در حال سیاه جلوه دادنش هست!
🔴 تفاوتشون چیه؟!
🔴 چرا رای بدم؟ 🔹 تو دولت آقای رئیسی هزینه درمان ناباروری و خیلی از بیماری های صعب العلاج رایگان شد و حدود شش میلیون نفر هم رایگان بیمه شدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش از وصیت نامه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ( حرم ) است جمهوری اسلامی مرکز اسلام و تشیع است وعده دیدار ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پای صندوق های رای بکوری چشم دشمنان داخلی و خارجی