10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعضی از نامه ها که بوسیدم
حاجت شیعیان ایران است
برو مشهد... بده امام رضا
کار ایران دست سلطان است((:
-رهبری
رهبر شهید 🇮🇷
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه همه با تو مخالف باشند
من هم باهمه مخالفم!
رهبرشهید🇮🇷
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه از آمریکا میترسند جز شما!
رهبرشهید🇮🇷
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند:
قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد ...💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
⌝ بر نمی گردی ولی من همچنان در شعرها
هی ردیفش میکنم این واژه «برگرد» را :))! 🙂🌱⌞
هوا بدون شما حاصلش نفس دردست
ببین که دوریتان بر سرم چه آوردست
چه فرق می کند اردیبهشت و آذر ماه؟!
که هر چه بی تو بروید به چشم من زرد ست💔
هدایت شده از [𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
@Sselenne
کانالِ رمان خودمه، نیست رمانش سیاسی مذهبیِ از کودتای دی ماه تا جنگ رمضان اگه دوست داشتید خوشحال میشم بخونیدش و نظرتون رو بگید🦋💙
172K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یقین دارم دوست داشتنت
روزی عاقبت بخیرم خواهد کرد💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
یقین دارم دوست داشتنت روزی عاقبت بخیرم خواهد کرد💔
"حرامیان همه بیزار از تو اَند و چه بهتر
خوشا به کعبه که از چشم بی نماز بیفتد"