4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند:
قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد ...💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
دلتنگم... دلتنگ لبخندِ آقای شهیدم.💔
⌝ بر نمی گردی ولی من همچنان در شعرها
هی ردیفش میکنم این واژه «برگرد» را :))! 🙂🌱⌞
هوا بدون شما حاصلش نفس دردست
ببین که دوریتان بر سرم چه آوردست
چه فرق می کند اردیبهشت و آذر ماه؟!
که هر چه بی تو بروید به چشم من زرد ست💔
هدایت شده از [𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
@Sselenne
کانالِ رمان خودمه، نیست رمانش سیاسی مذهبیِ از کودتای دی ماه تا جنگ رمضان اگه دوست داشتید خوشحال میشم بخونیدش و نظرتون رو بگید🦋💙
172K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یقین دارم دوست داشتنت
روزی عاقبت بخیرم خواهد کرد💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
یقین دارم دوست داشتنت روزی عاقبت بخیرم خواهد کرد💔
"حرامیان همه بیزار از تو اَند و چه بهتر
خوشا به کعبه که از چشم بی نماز بیفتد"
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"من جسمم تو روح من
من کشتی کشتی تو نوح من"
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو تموم ذوق ما بودی...
تموم ذوقمون...💔
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گر حرم قسمت ما نیست سلام مارا
به عزیز دل ایران برسانید فقط...