eitaa logo
[سخنی‌با‌ࢪهبࢪشهید🇮🇷]
67 دنبال‌کننده
70 عکس
66 ویدیو
0 فایل
[حرف‌های شما و من با رهبر شهید🇮🇷🖤]
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
آقا بچه‌ها یه چالش میخوام بزارم... حدود ۲۳ روز از شهادت حضرت آقا گذشته و طبیعتا همگی دلتنگشونیم شدیدا🖤((: حالا بیاید این چالش رو بریم! - اگر تریبون بیت رهبری برای شما باشه، فقط درحد یک جمله به حضرت آقا چی میگید؟!🥲☝️ با دانش بر اینکه با لبخندی گرم چشمانی پراز ابهت، شمارو دارن نگاه می‌کنن👐 اینجا برام بنویسید👇 https://daregooshy.ir/secret/75054033
دلتنگِ شماییم آقای شهید((:
فقط بهشون خیره میشم و اشک میریزم>>>🥲❤️‍🩹 -سخنان‌شما🖤
خیلی دوستون دارم حضرت آقا جاتون خیلی پیش ما خالیه -سخنان‌شما🖤
به دور از حرفهای کلیشه ای فقط میگفتم؛ دوستتون دارم آقا، دلم براتون تنگ شده :))) -سخنان‌شما🖤
دردت نمیشه باورم ای رهبرم.... -سخنان‌شما🖤
رهبرم، دوستت دارم :)به قول سید، حاضرم همه چیزمو بدم تا آب توی دل پسرت تکون نخوره :).. -سخنان‌شما🖤
سلام آقا جان، در حسرت دیدارتون از نزدیک موندم و حالا با رفتنتون خیلی دلتنگم، دعام کن آقا جان -سخنان‌شما🖤