هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
آقا بچهها یه چالش میخوام بزارم... حدود ۲۳ روز از شهادت حضرت آقا گذشته و طبیعتا همگی دلتنگشونیم شدیدا🖤((:
حالا بیاید این چالش رو بریم!
- اگر تریبون بیت رهبری برای شما باشه، فقط درحد یک جمله به حضرت آقا چی میگید؟!🥲☝️
با دانش بر اینکه با لبخندی گرم چشمانی پراز ابهت، شمارو دارن نگاه میکنن👐
اینجا برام بنویسید👇
https://daregooshy.ir/secret/75054033
به دور از حرفهای کلیشه ای فقط میگفتم؛
دوستتون دارم آقا، دلم براتون تنگ شده :)))
-سخنانشما🖤
رهبرم، دوستت دارم :)به قول سید، حاضرم همه چیزمو بدم تا آب توی دل پسرت تکون نخوره :)..
-سخنانشما🖤
سلام آقا جان، در حسرت دیدارتون از نزدیک موندم و حالا با رفتنتون خیلی دلتنگم، دعام کن آقا جان
-سخنانشما🖤
حاج آقا تا جان در بدن داریم برای این انقلاب علم داری خواهیم کرد
-سخنانشما🖤