eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
نمونه-سوال-درس-11-و-12-هدیه-های-آسمان-دوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
324.7K
نمونه سوال درس ۱۱ و ۱۲ 🌀 🔰 ابتدایی🧾 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
13991026p7421u9283.pdf
325.2K
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
آزمون-تستی-درس-9-10-11-ادبیات-فارسی-دوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
304.4K
آزمون تستی درس ۹-۱۰-۱۱ ادبیات✏️📒 🌺 ابتدایی🎵🎵🎨🎵🎵 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
کاربرگ ضرب 🎀🎀🎀🎀 🎱🎱🎱🎱 🥏🥏🥏🥏 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
نکات-مهم-درس-9-علوم-تجربی-سوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
125.7K
نکات مهم درس ۹ 💫💫💫💫 تجربی 🌙🌑🌟🌍🌎 ابتدایی🧲🧲🧲🧲 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
13991026p35k3b6705.pdf
388.9K
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
📣📣📣اطلاعیه 📣📣📣 📺((مدرسه تلویزیونی ایران)) 📺          🗓جدول شماره  ۱۴۲     🔊❄روز دو شنبه ۶بهمن❄🔊 🌸🌸❄️❄️🌸🌸❄️❄️🌸🌸 پایه ابتدایی 🕖ساعت۱۰:۳۰ تا ١١:۰٠ علوم تجربی و تفکر پایه اول 🕖ساعت ١١:۰٠ تا۱۱:۳۰بازی و ریاضی پایه  دوم  🕖ساعت ۱۱:۳۰تا ۱۲:۰۰ بازی و ریاضی پایه سوم 🕖ساعت۱۲:۰۰تا۱۲:۳۰ فارسی و نگارش پایه چهارم 🕖ساعت ۱۲:۳۰تا۱۳:۰۰ بازی و ریاضی پایه پنجم   🕖ساعت۱۳:۰۰تا۱۳:۳۰ بازی و ریاضی پایه ششم 🕖ساعت ۱۳:۳۰تا۱۳:۵۰ آموزش نوآموزان پیش دبستانی  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
⭕️ 🔸 امام علی(ع): 🔹خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است. ( تصنیف غررالحكم و دررالکلم،ص ۲۵۳ ) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
با سلام و احترام ✅ توضیحات زیر در صفحه اصلی سیدا قابل مشاهده می باشد ، مطالب مهمی است که مدیر و معاون اجرایی هنگام ورود به سیدا بایستی به این امور رسیدگی نماید : ⬅️ بررسی اجمالی اطلاعات موجود در این مدرسه و اطمینان از امار اطلاعات دانش آموزان : 1- تعداد دانش آموزان و مشخصات فردی : برای این منظور در بخش عملیات اولیه روی گزینه سازماندهی و ثبت نام کلیک کرده و گزینه مشخصات فردی و پرونده تحصیلی دانش آموزان را انتخاب می نمايد.لیست کل دانش آموزان این دوره نمایش داده می شود که در پایین صفحه سمت چپ تعداد کل نمایش داده شده است تعداد کل باید با تعداد دانش آموزان مدرسه برابر باشد.با ورود به اطلاعات هر کس مي توان مشخصات را مشاهده نمود. 2- تعداد معلمان رسمی مدرسه و معرفی آنها به سیستم: ابتدا در بخش عملیات اولیه و سازماندهی و ثبت نام گزینه لیست پرسنل مدرسه در دوره جاری را کلیک کرده و معلمینی که برای این مدرسه در سیستم معرفی شده اند نمایش داده می شوند تعداد کل در پایین صفحه سمت چپ مشخص می باشد.در صورتیکه پرسنلی رسمی از قلم افتاده با استفاده از گزینه ایجاد بالای صفحه معلم مورد نظر و پست آن را تعریف مي نماييد. 3- در صورتیکه مدرسه دارای پرسنل غير رسمی باشد یا کسی که مشخصات پرسنلي آن در سیستم وجود ندارد مشخصات فوق را ابتدا در مشخصات پرسنل غیر رسمی مدرسه ایجاد کرده و سپس در پرسنل مدرسه در دوره جاری پست آن را در مدرسه مشخص مي نمايد. 4- بررسی دروس دانش آموزان ثبت نامی دوره جاری: برای این منظور در بخش سازماندهی و ثبت نام روی گزینه نمایش ثبت نام و دروس دانش آموزان کلیک کرده و کلیه دانش آموزان ثبت نامی نمایش داده می شوند. در انتهای ردیف نمایش هر دانش آموز با کلیک روی کلید دروس تمامی دروس هر دانش آموز نمایش داده می شود. در صورتیکه درسی در اطلاعات دانش آموز نباشد باید در ادامه در بخش عملیات ضمن سال و انتخاب واحد (درس) به دروس دانش آموز اضافه شود. 5- اطمینان از تخصیص معلم به درس گروه ها: برای این منظور در بخش عملیات من سال گزینه انتخاب واحد (درس) بخش تخصیص معلم به درس گروه وارد شده در بالای صفحه پس از انتخاب پایه و کلاس دروس و معلم آنها نمایش داده می شود اگر معلمین به درس ها اختصاص داده شده بود و اطلاعات آنها کامل به این سیستم منتقل شده بود که نیاز به کاری نیست در غیر اینصورت در انتهای سمت چپ هر درس کلید ویرایش را زده و از میان معلمین آموزشگاه معلم درس گروه مورد نظر را انتخاب نمایید. 6- در پایان مدیر آموزشگاه باید در بخش مدیریت کاربران گزینه انتصاب و دسترسی و قسمت تعریف کاربران برای تمامی معلمین آموزشگاه به سادگی کاربر تعریف نماید تا هر معلم با کاربری خود که در ابتدا کد ملی و کد پرسنلی می باشد وارد سیستم شود. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
دانشگاه علامه طباطبائی تهران با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، اولین همایش ملی یادگیری سیار از نظر تا عمل را برگزار می کنند. در کنار بخش مقاله نویسی، بخش مجزایی با عنوان تجربیات زیسته در زمینه آموزش های مجازی در این همایش درنظرگرفته شده است. بخش تجربیات زیسته در آموزش های مجازی به صورت رایگان بوده و همکاران محترمی که دارای تجربه زیسته در آموزش های مجازی هستند می توانند در این بخش از همایش شرکت نمایند. جهت ارسال آثار می توانید به آدرس همایش (mlearning.atu.ac.ir) و بخش مربوط به تجارب زیسته مراجعه فرماییید. جهت ارسال آثار لازم است عنوانی برای تجربه خود انتخاب نموده سپس به ترتیب چکیده، کلید واژه، مقدمه، بیان تجربه، نتیجه گیری و در صورت وجود منابع را بیاورید. در صورتی که با روش های علمی همچون اقدام پژوهی، درس پژوهی و ...، تجربه خود را اعتبارسنجی کرده اید می توانید به آن هم اشاره نمایید. تجربیات زیسته می توانند 2 الی 3 صفحه ای باشند. آخرین مهلت ارسال تجربیات زیسته تا 15 بهمن ماه می باشد. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
بسم الله الرحمن الرحیم انالله وانا الیه راجعون با نهایت تاسف و تالم درگذشت همکار محترمه سرکار خانم کبری محمودی را خدمت خانواده محترم معزا و خانواده بزرگ فرهنگیان سلماس تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگانش صبر آرزومندیم بااحترام مدیریت آموزش وپرورش سلماس 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
مبالغه در لغت به معناي به نهایت رساندن و غلو کردن یا بزرگ نمایی در چیزي است.و در اصطلاح ، مبالغه آن است که نویسنده براي تزیین کلام خود ، در وصف چیزي بزرگ نمایی کند از نمونه هاي مبالغه می توان به موارد زیر اشاره نمود: زسم ستوران در آن پهن دشت زمین شد شش و آسمان گشت هشت همی بکشتی تا در عدو نماند شجاع همی بدادي تا در ولی نماند فقیر به اشیا ( تشخیص) هر گاه در نوشته به اشیاي بی جان یا حتّی جاندار غیر انسان، جان وروح و صفت انسانی ببخشیم، به این آرایه، جان بخشی می گوییم. به عنوان نمونه در این شعر آرایه ي "تشخیص" یا "جان بخشی" به کار گرفته شده است. "آسمان تعطیل است / بادها بی کارند / ابرها خشک وخیس / هق هق گریه ي خود را خوردند در درس راز زندگی،هم آرایه ی "تشخیص" یا "جان بخشی" به کار گرفته شده است وهم مناظره ي زیباي غنچه و گل به چشم می خورد کنایه پوشیده سخن گفتن درباره ي امري با بیان نشانه ، نمونه یا دلیل آ ن امر است. کنایه سبب درنگ خواننده می شود ، ذهن او را به تلاش وا می دارد و حالات را براي او محسوس می سازد. فتاد از پاي ، کرد ، از عجز فریاد زشاخی مادرش آواز در داد. در بیت بالا. « فتاد از پاي » ، کنایه از ناتوانی است کنایه دریافت معنی معنی است از راه دلیل و منطق. یعنی، بیان نشانه ی یک چیز و خواستن خود آن چیز. به طور مثال در این مصراع (هنوز از دهن بوی شیر آیدش )اگر دهان کودک را ببوییم بوی شیر می دهد این امر مخصوص کودکان است . شاعر با بیان آشکارترین نشانه کودکی مخاطب را از ناتجربه و نا وارد بودن شخص مورد نظر آگاه می سازد. دریافت و فهمیدن کنایه همیشه از راه معنی معنی صورت می‌گیرد. معنی بوی شیر دادن دهان کودک بودن و معنی کودک بودن بی تجربگی و ناآگاهی است. این یک کنایه است. در کنایه شاعر یا نویسنده ادعای خود را با دلیل همراه می سازد، از این رو مخاطب توان انکار آن را ندارد و بدون اراده می پذیرد. مثالی دیگر :( فلانی ریش سفید است ) ریش سفید بودن نشانه بالا بودن سن و سال است، و شخصی که سن و سال بالایی دارد از تجربه زیادی برخوردار است. پس گوینده با بیان این جمله به باتجربه و آگاه بودن مخاطب اشاره می کند. درزبان فارسی گاهی جملات،عبارت یااشعاري رابه کارمی بریم که دربردارنده ي نکته یالطیفه یاپندي است که درمیان مردم رایج می گردد.مثال زیر بیتی است که تمام آن به ویژه مصراع اول آن ضرب المثل است نگرددشاخک بی بن برومند زتو سعی وعمل بایدزمن پند Ⓜ️ 🍏 پایه ششم 🐨 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_5785089513399257004.pdf
179.9K
تکلیف عملکردی پایه اول 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
1_315127468.zip
18.3M
📦 بسته‌ی آموزشی اول ابتدایی 📚 درسنامه‌های آموزشی 📑 آزمون‌های ماهانه 👌🏻 قابل استفاده برای آموزگاران محترم و دانش‌آموزان عزیز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
2266264655880.rar
2.69M
🌲🌺 ✖️ 📣📣 🔍 پایه 🍭🍭 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
نمونه-سوال-تستی-درس-1-تا-12-مطالعات-اجتماعی-(سری-1)-ششم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
238.1K
🍡نمونه سوال تستی درس ۱ تا ۱۲ 🌮 🍱 ابتدایی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_5958508597615788823.pdf
519.6K
فارسی و نگارش ششم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌸دو مهم درمورد "یـ "🌸 ا🌸اگر دو حرف هم شکل و مثل هم در کنار هم باشند اولی صدای "ایـ " و دومی صدای "یـ" بدهد هردورا می خوانیم ولی ققط یکی را می نویسیم. مانند: زیارت - میان - زیاد- زیان -زیادی - بیابان- پیاده -بیا - خیار 🌸هرگاه دوحرف همشکل و مثل هم درکنار هم باشند که اولی صدای "یِ" و دومی صدای "ایـ " بدهد هردو را هم می خوانیم و هم می نویسیم. مانند: دایی - بیایید - پاییز - روییده - پایین - زیبایی - روستایی - می آییم - شنوایی - بینایی - دانایی 🌸توضیحی دیگردرمورد این دونکته: هرگاه "ایـ " و "یِ" در دوبخش متفاوت باشد یکی را می نویسیم . مثل : زیاد - بیا 🌸هرگاه "ایـ" و "یِ" هردودر یک بخش باشند هردو را می نویسیم . مثل : پایین - پاییز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_5956375605187444824.pdf
3.34M
📣جزوه آموزشی نگارش پایه ✖️ چکیده ی نکات نگارش پنجم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
✅ ضمن عرض سلام و وقت بخیر،قابل توجه مدیران محترم مدارس ذیل که نواقصات سنجش دانش آموزی آنها توسط مسئولین پایگاهها اعلام شده، جهت اقدامات لازم با مسئولین مربوطه ضرب‌العجل هماهنگی های لازم به عمل آورند. دانش اموزانی که سنجش آنها ناقص است: (1)⬅️ مدرسه خاتم الانبیا ۱.ش موهاب حسن زاده تخصصی هوش ۲.اشکان راستگویی تخصصی هوش ۳.امیر حسین عبدی تخصصی هوش ۴.مانی مامدی تخصصی هوش ۵.سهراب مژگانفر تخصصی بینایی (2)⬅️ مدرسه شهید باقری ۱.جلال حیدر اعیان تخصصی هوش ۲.علی احسان حمزه زاده تخصصی هوش ۳.سامان جعفری اصل تخصصی بینایی (3)⬅️ مدرسه داهیم ۱.حدیث عمویی تخصصی هوش ۲.فرشته کریمی تخصصی هوش (4)⬅️ مدرسه خلیل پور ۱.اراز اسمعیلی تخصصی هوش ۲. فرزاد جلی باقو تخصصی شنوایی (5)⬅️ مدرسه نور ۱.رابعه موسی زاده تخصصی هوش ۲.مدیا ابدال تخصصی هوش (6)⬅️ مدسه توحید۱ ۱.ایلین فریدونی تخصصی هوش (7)⬅️ مدسه شهید کلانتری ۱.ایهان دودکانلو تخصصی هوش (8)⬅️ مدرسه شهید حاجی زاده ۱.کوثر شیخکانلوی تخصصی هوش (9)⬅️ مدرسه ۲۲بهمن ۱.حدیث دلخواه تخصصی هوش (10)⬅️ مدرسه رستم علیلو ۱ ۱.محمد جعفری غزن تخصصی هوش (11)⬅️ مدرسه یاقوز اغاج ۱. امیر اسماعیل شکرزاده تخصصی بینایی (12)⬅️ مدرسه سروش ۲ ۱.هلیا نبی زاده تخصصی بینایی شنوایی (13)⬅️ مدرسه مشکینی ۱. نیما درویشی تخصصی هوش 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_1065180279141826621.pdf
4.87M
کتاب کار 📑👩‍🚒 🐥 جامع و کامل🍬🍭 💼👑 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
تمرین-شناسایی-و-کاربرد-فعل-ها-درس-9-و-10-ادبیات-فارسی-سوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
224.9K
تمرین شناسایی و کاربرد فعل ها درس ۹ و ۱۰ ❣️ 🦠 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
علائم وقف در قرآن👆 پایه چهارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
📚نکته های ریاضی😍 🔴مساحت و محیط اشکال هندسی ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ 📌 ۱)مساحت مـــربع = یـــک ضلع × خـــودش محیــط مـــربــــع = یک ضلع × ۴ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۲) مساحت مسـتطیـــــــل = طـول × عـرض محیط مستطیل = ( طول + عرض) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۳) مساحت مثلث = ( قاعده × ارتــــــفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۴) مساحت مثلث متساوی الاضلاع = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الاضلاع = یک ضلع × ۳ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۵) مساحت مثلث متساوی الساقین = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الساقین=مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۶) مساحت مثلث قائم الزاویه = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث قائم الزاویه = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۷) مساحت ذوزنقه = ( قاعده بزرگ + قاعده کوچک ) × نصف ارتفاع محیط ذوزنقه = مجموع چهارضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۸)مساحت لوزی=(قطربزرگ× قطرکوچک) ÷ ۲ محیط لوزی = یک ضلع × ۴ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۹) مساحت متوازی الاضلاع = قاعده × ارتفاع محیط متوازی الاضلاع = مجموع دو ضلع متوالی × ۲ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۰) مساحت دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × شعاع × شعاع محیط دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × قطر ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۱۱) مساحت کره = ۴ × ۱۴/۳ × شعاع به توان دو حجم کره = چهار سوم ×۱۴/۳ × شعاع به توان۳ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۲) مساحت بیضی = (نصف قطر بزرگ × نصف قطر کوچک ) × ۱۴/۳ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۳ ) محیط چند ضلعی منتظم = یک ضلع × تعداد اضلاعش ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۴ ) حجم مکعب مستطیل = طـول × عـرض × ارتفاع حجم مکعب مربع = قاعده × ارتفاع ( طول یال×مساحت یک وجه) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۵ ) حجم هرم = مساحت قاعده ی هرم × ارتفاع هرم× یک سوم ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۶) مساحت جانبی استوانه = محیط قاعده × ارتفاع حجم استوانه = مساحت قاعده × ارتفاع سطح کل استوانه=سطح دوقاعده+مساحت جانبی(مساحت مجموع دوقاعده+ارتفاع× پیرامون قاعده) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۷) مساحت جانبی منشور = مجموع مساحت سطوح جانبی مساحت کلی منشور = مجموع مساحت دو قاعده + مجموع مساحت سطوح جانبی ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۸) حجم مخروط=مساحت قاعده×یک سوم×ارتفاع 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
📣📣📣اطلاعیه 📣📣📣 📺((مدرسه تلویزیونی ایران)) 📺          🗓جدول شماره ۱۴٣   🔊❄روز سه شنبه ۷بهمن❄🔊 🌸🌸❄️❄️🌸🌸❄️❄️🌸🌸 پایه ابتدایی 🕖ساعت۱۰:۳۰ تا ١١:۰۰ فارسی و نگارش پایه اول 🕖ساعت ١١:۰٠ تا۱۱:۳۰ فارسی و نگارش پایه دوم  🕖ساعت ۱۱:۳۰تا ۱۲:۰۰مطالعه و مهارت های اجتماعی پایه سوم 🕖ساعت۱۲:۰۰تا۱۲:۳۰ بازی و ریاضی پایه چهارم 🕖ساعت ۱۲:۳۰تا۱۳:۰۰ فارسی و نگارش پایه پنجم   🕖ساعت۱۳:۰۰تا۱۳:۳۰ فارسی و نگارش پایه ششم 🕖ساعت ۱۳:۳۰تا۱۳:۵۰ آموزش نوآموزان پیش دبستانی 🌸🌸❄️❄️🌸🌸❄️❄️🌸🌸 🌷❄سه شنبه  ۷بهمن ❄🌷 شبکه قران ومعارف سیما   🌸ساعت۱۱ هدیه های آسمانی چهارم دبستان 🌸ساعت۱۱:۳۰ آموزش قرآن چهارم دبستان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
حدیث روز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
27.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥فیلم آموزشی: فصل ۴ ➗➗➗ تقسیم 📚📚تدریس صفحه ۷۳ کتاب ریاضی ✅✅✅✅فعالیت ۱ و ۲ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم آموزشی: فصل ۴ ➗➗➗ مفهوم تقسیم 🌈🌈🌈مربوط به صفحه ۷۳ کتاب ریاضی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
آزمون-تلفیقی-خلاقانه_ی-فارسی-و-ریاضی-اول-دبستان-نفیس-جمع-و-تفریق-با-نقطه_ها-تم-17-+-فارسی-تا-خوا-استثنا-Unsecured_Biamoz.com.pdf
303.3K
آزمون تلفیقی خلاقانه‌ی فارسی و دبستان نفیس جمع و تفریق با نقطه‌ها تم ۱۷ + تا خوا استثنا 📸📸📸📸📸📸📸📸📸📸 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
نمونه-سوال-فصل-4-ریاضی-(سری-3)-دوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
909.7K
نمونه سوال فصل ۴ 🧿 🌏 ابتدایی❄️ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)