4_5783076449342720777-Copy_190170133909.pdf
998.4K
🔴📣سوالات المپیاد ریاضی آسیایی( SASMO2020)
📕پایه سوم ابتدایی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥰آموزش صفحه 82 ریاضی سوم ابتدایی :
😍 خط ، نیم خط ، پاره خط
🐥صفحه 82
💚#ریاضی
🐔#سوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_5783076449342720785-Copy_190170133644.pdf
981.3K
🔴📣سوالات المپیاد ریاضی آسیایی( SASMO2020)
📕پایه دوم ابتدایی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
letter_4921034.doc
85K
✅ همکاران محترم مدارس چند پایه و راهبران آموزشی
با سلام
ضمن عرض تبریک ایام دهه مبارک فجروآرزوی سعادت و سربلندی؛به پیوست نامه اداره کل محترم در خصوص برگزاری وبینار با موضوع مدیریت مدارس چند پایه در ایام کرونا جهت شرکت و حضور فعال از باب تبادل نظر و ایجاد خط مشی های متناسب آموزشی ارسال میگردد.لذا نظر به اهمیت موضوع از تمامی همکاران مدارس فوق الذکر انتظار حضور صد درصدی می باشد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
املای-وارونه-درس-10-و-11-ادبیات-فارسی-چهارم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
147.5K
املای وارونه درس ۱۰ و ۱۱ ادبیات
🍇❄️ #فارسی
🌙☘️#چهارم_ابتدایی
🧡🌜تلفیق علوم و فارسی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
پیک نشانه ها😁😁😁😁😁😁
پایه اول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_چهارم_فارسی
کاربرگ آموزشی 👈 درس یازدهم
🔶 فرمانده دلها
#کلمات هم معنی
#صفحه اول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_ششم_ ریاضی
🗒فصل پنجم
کاربرگ تمرین《تبدیل واحد طول》
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_چهارم_فارسی
کاربرگ آموزشی 👈 درس یازدهم
🔶 فرمانده دلها
#کلمات هم معنی
#صفحه دوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
درس دوم دستور زبان #فارسی
#پنجم ابتدایی
گاهی شاعران ، احساسات خود را در نوشته های زیبا و آهنگین بیان می کنند به این گونه نوشته ها که معمولا شکل خاصی دارد و در آن ها
از زیبایی های ادبی هم استفاده می شود شعر می گویند .
ما از خواندن شعر شاعران لذت می بریم و هر یک شعرها یا بیت هایی را به یاد داریم
که آن ها را در گفته ها و نوشته های روزانه خود به کار می بریم .
گاهی اثر یک بیت شعر در خواننده یا شنونده از چند مطلب بیشتر است .
برای این که شعرهای کتاب را درست بخوانیم و منظور و مقصود شاعران را درک کنیم باید به چند نکته توجه داشته باشیم :
– کلمه ها را صحیح تلفظ کنیم
– اگر کلمه ای را نمی دانیم از دیگران بپرسیم و هر جا لازم شد از فتحه یا کسره یا ضمه استفاده کنیم تا اشکالی در خواندن پیش نیاید
– در نحوه خواندن کلمه ها و مصراع های شعر مهارت پیدا کنیم .
در بیت جز در تو قبله نخواهیم ساخت گر ننوازی تو که خواهد نواخت
دو کلمه ساخت و نواخت هم وزن و هماهنگ هستند . اخت در هر دو مشترک است . به این کلمه ها قافیه می گویند
مفعول : کلمه ای یا چیزی که روی آن کار انجام شده است .
آرش کتاب را برداشت. آرش (چه چیزی را / چه کسی را )برداشت . کتاب مفعول و علامت مفعول را می باشد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_چهارم_فارسی
کاربرگ آموزشی 👈 درس یازدهم
🔶 فرمانده دلها
#لغاتی که ارزش املایی دارند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# پایهٔ_ دوم _قرآن
🎥فیلم آموزشی:🍀صفحهٔ۵۷🍀
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)