♦ آنی فوری آنی ♦
به اطلاع کلیه مدیران محترم میرساند نظر به آنکه جهت صدور احکام مهرماه 1401 الزاما می بایست مدیران مدارس دولتی نسبت به تایید اشتغال همکاران تحت مدیریت خود اقدام نمایند، شایسته است مدیران محترم به قید فوریت و حداکثر تا ساعت 20:00 امشب 18 مهرماه 1401 نسبت به تایید اشتغال همکاران خود در سامانه سیدا اقدام نمایند.
برای تایید اشتغال می بایست مطابق با راهنمای ذیل اقدام فرمایید :
0⃣ مراجعه به سامانه سیدا و ورود به پنل مدیر مدرسه
1⃣ انتخاب آیکون مدیریت در پنل سمت راست سامانه سیدا
2⃣ انتخاب گزینه تسهیلات
3⃣ انتخاب گزینه تایید اشتغال
4⃣ و سپس کلیک بر روی دکمه تایید اشتغال در جلوی اسامی تمامی همکاران نمایش داده شده در لیست
✳ مراحل مذکور مجموعا کمتر از 2 دقیقه زمان🕓 لازم دارد فلذا با عنایت به اهمبت موضوع و واریز حقوق مهرماه همکاران، تنها در صورت تایید اشتغال آنان توسط مدیر آموزشگاه ، انجام مراحل بالا توسط مدیر آموزشگاه به قید فوریت و حداکثر تا ساعت 20:00 امشب مورد انتظار است.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🔸🔸 معلم حرفه ای کیست؟
🔷🔷🔷🔷🔷
🔴 معلم حرفه ای ، کسی است که دانش و تجربه ی کافی دارد و روش تدریس نیز می داند؛ یعنی اینکه می داند چه روش ها و فنونی را در کجا و چگونه به کار گیرد تاکلاس کارآمد و اثر بخشی داشته باشد .
🔶 معلمانی که هر سه ویژگی دانش ، تجربه و روش را توأمان دارا باشند ، معلم حرفه ای قلمداد می شوند وگرنه هر یک از ویژگی های مذکور به تنهایی نمی تواند فردی را به معلمی حرفه ای تبدیل کند . در واقع ،آنچه که معلم حرفه ای را از سایر معلمان متمایز می کند ، استفاده ی مناسب و به جا از روش های مطلوب تدریس است . هرچند نبود هر یک از دو عامل دانش و تجربه ی کافی مشکلاتی برای معلم به وجود می آورد ، نداشتن روش مناسب ، سبب از بین رفتن دو متغییر دیگر می شود .
🔵 برای تبیین مطلب ، مثالی ذکر می کنم . معلمی را تصور کنید که دانش و تجربه ی کافی در رشته ی مورد تدریس خود دارد و می داند دانش آموزان پس از پایان تدریس باید چه چیزهایی دست یابند ، چه مهارت هایی را کسب کنند و به چه نگرش هایی برسند ، به طور کلی ، اگر اهداف درس را به خوبی بشناسند ، اما روش های رسیدن به آن را نداند ، آیا امکان حصول به آن اهداف مسیر است ؟
🔵 آیا او می تواند دانش آموزان را راضی از کلاس بیرون بفرستد ؟ در این جاست که تفاوت یک فرد حرفه ای یا غیر حرفه ای کاملاً آشکار می شود . معلم حرفه ای می داند که چگونه و با چه روش هایی تدریس خود را آغاز کرده ، ادامه دهد و آن را به اتمام رساند ، و مطالب را کی و چگونه عرضه کند ، تا دانش آموزان را به حداکثر فعالیت وا دارد و آن ها را قدم به قدم به اهداف تدریس نزدیک کند .
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ مدیران محترم مدارس شهر و روستا
با سلام
ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی، پیرو نامه شماره 122881/05/1401/6 مورخ12/07/1401 معاونت محترم امور بهداشتی با عنایت به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1401-1402 و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی مراتب جهت اطلاع و اقدام بحضور ارسال میگردد.
1.لزوم استفاده از ماسک براساس مصوبات ستاد ملی کرونا برای همه افراد
2.تهیه و انجام برنامه مدون گندزدایی برای تمام سطوح دارای تماس زیاد
3.رعایت پروتکل های بهداشتی درخوابگاه ها
4.رعایت پروتکل های بهداشتی درآبخوری ها
5.رعایت بهداشت مواد غذایی در بوفه ها
6. لزوم وجود سیستم تهویه طبیعی و صنعتی در کلاس های درس و سرویس های بهداشتی و محل های پر تردد
7.شستشوی مکرر دست با آب و صابون و استفاده از محلول الکل یا ژل ضدعفونی کننده برای کلیه کارکنان و دانش آموزان
🛑 لازم به ذکر است نسخه10 شیوه نامه مراقبت و سلامت بصورت دقیق مطالعه و طبق شیوه نامه اجرا گردد.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ آدرس جدید نمایندگی بیمه دانا خیاط زاده کد ۹۹۴۰ :
⬅️ سلماس خ امام روبروی بانک ملت مرکزی و هلال احمر ۰۹۱۴۴۴۳۶۷۴۴ - ۳۵۲۵۱۶۴۶
❇️ روابط عمومی آموزش و پرورش سلماس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند با توجه به انعقاد قرارداد مابین بیمه دانا و سازمان حمل و نقل جهت جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق همکاران نمایندگی خیاط زاده اقدام به زمان بندی پذیرش فاکتورها نموده است بدین ترتیب که فاکتورهای مربوط به فرهنگیان در روزهای زوج پذیرفته خواهند شد لذا خواهشمند است از مراجعه در روزهای فرد به نمایندگی مورد نظر پرهیز گردد.
❇️ روابط عمومی آموزش و پرورش سلماس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ با توجه به انعقاد قرارداد مابین شرکت بیمه دانا و آموزش و پرورش در خصوص دریافت مدارک بیمه های تکمیلی درمان و صدور بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو ، آدرس مراکز طرف قرار داد در شهرستان سلماس به حضور همکاران محترم معرفی می گردد :
⬅️ نمایندگی کریم ظرافت دوست با کد 1770 به شماره تماس 35246484 و آدرس فلکه گاز تقاطع اشرفی اصفهانی نبش کوچه 6 پلاک 75
⬅️ نمایندگی نگار خیاط زاده با کد 9940 به شماره تماس 35251646 و آدرس خیابان امام روبه روی بانک ملت مرکزی
❇️ روابط عمومی آموزش و پرورش سلماس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
C110350.pdf
3.75M
✅ کتاب راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم)
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ فیلم تدریس ماشین های ورودی و خروجی
⬅️ و دست ورزی مربوط به الگو ها
⬅️ پایه سوم
⬅️ دبستان: شهید آذرنیوش هدر
⬅️ آموزگار مربوطه: سرکار خانم حضرتی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ به اطلاع مدیران محترم میرساند
جهت تایید ابلاغ ها
حتما حتما
تایید اشتغال همکاران را از سامانه سیدا بزنید.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸جشن قرآن پایه اول 🌸
🌸نام مدرسه: شهید رضازاده یالقوزآغاج 🌸
🌸نام مدیریت محترم:آقای جودت 🌸
🌸 مدرسه شهید رضازاده یالقوزآغاج 🌸
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
با سلام و احترام
مدیران محترم مدارس برای رفع مشکل بازیابی رمزها و همچنین پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش
وارد سیدا شوید و از فیلد جدیدی که اضافه شده است بنام
مشخصات والدین با رنگ سبز:
فیلدهای
نام مادر
نام خانوادگی مادر
کد ملی پدر
کد ملی سرپرست ( واجب)
لطفا تکمیل اطلاع کنید.
مرحله بعد :
بعد از انجام این کار وارد سامانه درگاه واحد وزارت به آدرس
my.medu.ir
شوید و یکبار که لاگین کنید براساس آن نقش و سرپرست تعریف شده میتوانید به فیش ،حکم ،سیدا و پادا و سایر خدمات دسترسی پیدا کنید.
مثال :
اگر کد ملی شما نقش مدیر داشت و سرپرست دوتا دانش آموز بودید..
با ورود ب درگاه واحد یکبار لاگین می کنید
هم فیش هم حکم میتوانید ببینید هم میتواند وارد سیدا شوید هم میتوانید کارنامه های فرزندانتان را بدون نام کاربری و رمز مشاهده کنید.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ چند اصل برای تدریس:
💢 اصل_صرفهجویی: روش تدریس باید به گونهای انتخاب شود که با کمترین مقدار زمان و اطلاعات، بهترین شکل یادگیری اتفاق بیفتد.
💢 اصل_سادهسازی: معلم باید به گونهای آموزش دهد که مفاهیم مشکل، ساده و قابل فهم شوند، نه دیریاب و دیرفهم شوند.
💢 اصل_توانمندی: تدریس باید نوعی تقویت توانایی دانشآموز باشد، نه انباشت اطلاعات و دانش نظری.
💢 اصل_فعال_بودن: آموزش باید با مشارکت و فعالیت فراگیر انجام شود و معلم، حامی و تسهیل کننده این فرآیند باشد.
💢 اصل_پیوند: آموزش باید نقش ارتباطی داشتهها و دادهها را در هر جلسه تدریس داشته باشد. باید ارتباط با دانستهها، فراموش نشود.
💢 اصل_تحریک: تدریس با برانگیختگی، همراه شود. فراگیر برای دانستن به شوق آید و با معلم، گام بردارد.
#روش_تدریس
#تدریس_کارآمد
کانال تخصصی صدای تدریس بزن( ویژه علاقمندان به حوزه تدریس)
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
چک_لیست_ریاضی_پنجم_ابتدایی_95_96.pdf
682.8K
✅ پایه_پنجم_ریاضی
❇️چک لیست ریاضی تمام فصل ها
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
1_1432499599.pdf
706.9K
✅ پایه_پنجم_علوم
❇️ چک لیست علوم تمام دروس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
چک_لیست_مطالعات_اجتماعی_پنجم_ابتدایی.pdf
661.5K
✅ پایه_پنجم_مطالعات اجتماعی
❇️ چک لیست مطالعات اجتماعی تمام دروس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
چک_لیست_قرآن_پنجم_ابتدایی_95_96.pdf
473.1K
✅ پایه_پنجم_قرآن
❇️ چک لیست قرآن تمام دروس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
1_1432571614.pdf
190.6K
✅ پایه_پنجم_هدیه های آسمان
❇️ چک لیست هدیه های آسمان تمام دروس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
1_1432569095.pdf
188K
✅ پایه_پنجم_فارسی
❇️ چک لیست فارسی تمام دروس
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ ابلاغ اصلاح حق مناطق جنگی در احکام کارگزینی کارکنان وزارت آموزش و پرورش
مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان
با سلام و احترام؛
پیرو بخشنامه شماره ۸/۷۱۰ مورخ ۲۸/۲/۱۳۹۸ تصویر بخشنامه شماره ۳۰۰۷۹۵ مورخ ۱۵/۶/۱۴۰۱ سازمان برنامه و بودجه کشور به پیوست ارسال و اعلام میدارد:
«به موجب رای شماره ۷۳۴ مورخ ۷/۴/۱۴۰۲ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مستند به قانون تفسیر بند (ج) ماده ۱۲۲ برنامه پنج سال ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۱/۰۹/۱۳۹۹، بندهای (ث) و (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم توسعه قابل تسری به مستخدمینی نیست که بعد از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافتهاند اعم از اینکه مستخدمین فوق در حال حاضر مشغول بخدمت باشند یا به هر نحو از خدمت منفک شده باشند.»
با عنایت به مراتب فوق باستناد ماده ۸۹ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری «و تصریح به اینکه اثر رأی وحدت رویه مذکور نسبت به آینده است»، از تاریخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۱ پرداخت امتیازات پیشبینی شده در بخشنامه شماره ۸/۷۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۲/۲۸ به مستخدمینی که بعد از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اشتغال یافتهاند (اعم از مستخدمین شاغل و یا از خدمت منفک شده) مجاز نمیباشد و ضرورت دارد نسبت به اصلاح احکام صادره اقدام گردد.
سعید عسکری- معاون برنامهریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🛑 درمورد کتاب های درسی :
✅کتاب ریاضی
مطلب که تدریس کردیم بعد چند تمرین میگیم توسط دانش اموز پای تخته انجام بشه بعدتمرینات درکلاس انجام بدهند
توجه داشته باشید تمرینات حتما درکلاس با نظارت معلم انجام میشه
بعد تصحیح وامضا میشود
✅درمورد هدیه آسمانی
سعی کنید این درس رابانمایش وبا نشاط برای بچه ها توضیح بدین
روخوانی میتونند انجام بدهند
با پرسش وپاسخ کلاس را فعال نگه دارید
برای ارزشیابی ان میتونید کاربرگ استفاده کنید میتونید شفاها ازدانش اموز بخواین که داستان آن درس را توضیح بده
این درس ارزشیابی شفاهی هست
چیزی درکتاب نمی نویسید وشفاها بچه ها جواب میدهند
فقط نقطه چین آبی هست مینویسیم
✅در مورد کتاب علوم
این درس حتما با آزمایش انجام میشه
آزمایش باید معلم انجام بده
وسایل آزمایش میتوانند دانش اموزان بیارند
واول معلم توضیح میدهند وبعد دانش اموزان هم انجام میدهند
عزیزان حتما حتما در انجام آزمایش توسط دانش اموز ایمنی را دعایت کنید
ازمایشاتی که با چاقو وچیزهای خطرناک هست بهتر خود معلم انجام بده
درکتاب علوم چیزی نوشته نمیشه
ولی اگر میخواین جواب سوالات کناب بنویسند اشکال نداره
ارزشیابی آن شفاهی هست
✅کتاب خوانداری
خوانداری 17تا درس دارد و7فصل
شروع کتاب با ستایش وپایان کتاب با نیایش است
درکتاب فارسی اصلا چیزی نوشته نمیشه
متن درس خط تحریری
بخوان وبنویس خط نسخ
شعرهای کتاب خط نستعلیق
شعرها حفظ میشود ولی معنی آن را نمیخواهیم
ولی معلم مختصری از معنی شعر رابرای دانش اموزان توضیح میدهند
بیشتر دروس خوانداری بصورت نمایشی انجام میشه
حکایت ها برای روانخوانی هست
املا وتکلیف ندارد
✅ درس آزاد
این درس درموردشهر ویا روستایی که خود دانش اموز در ان ساکن هست
املا ندارد
✅درمورد بنویسیم
وقتی ما مثلا درس چوپان درستکار را شروع کردیم
باید هرروز یک صفحه از بنویسیم را در کلاس حل کنند
توجه داشته باشید نگارش در کلاس باید انجام بشه
توسط معلم تصحیح وامضا میشودوبازخورد داده میشود
فقط شما اجازه داریدتمرین یک هرصفحه که رونویسی هست بعنوان تکلیف به دانش اموز داده شود
تا نگارش درس تمام نشد شما نمیتونید درس جدید را تدریس کنید
نگارش وخوانداری باید هماهنگ باشند
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✍🏻 ویژگی های خط فارسی:
⬅️ خط فارسی دارای 33 حرف یا علامت یا شکل یا نشانه می باشد:
الف ـ ب ـ پ ـ ت ـ ث ـ ج ـ چ ـ ح ـ خ ـ د ـ ذ ـ ر ـ ز ـ ژ ـ س ـ ش ـ ص ـ ض ـ ط ـ ظ ـ ع ـ غ ـ ف ـ ق ـ ک ـ گ ـ ل ـ م ـ ن ـ و ـ ه ـ ی ـ ء
زبان فارسی دارای 29 واج (صدا) است.
صداها شامل سه مصوت کوتاه (اَ اِ اُ ) سه مصوت بلند (آ ای او ) و 23 صامت (ب ـ پ ـ ت ـ ث ـ ج ـ چ ـ ح ـ خ ـ د ـ ذ ـ ر ـ ز ـ ژ ـ س ـ ش ـ ص ـ ض ـ ط ـ ظ ـ ع ـ غ ـ ف ـ ق ـ ک ـ گ ـ ل ـ م ـ ن ـ و ـ ه ـ ی) می باشند.
✍🏻ارتباط شکل نشانه های فارسی با صدا
الفبای فارسی از نظر شکل و ارتباط آن با صدا داری مشخصات زیر است:
1-حروفی که هر کدام فقط یک صدا دارند.( ب پ ج چ خ د ر ژ ش ف ک گ ل م ن )
2-حروفی که چند شکل از آن ها صدای یکسان دارند. ( ت=ط ) ( ث=س=ص ) ( ح=ه ) (ذ=ز=ض=ظ ) ( غ=ق ) گروه هستند.
3-حروفی که هر یک از آن ها در مقابل چند صدا قرار می گیرند.(و ـ ه ـ ی )
الف-مثال برای « و »:
گاو ـ ورزش ( صدای صامت « و » )
دود ـ گردو (صدای مصوت «او»)
خوش ـ خود (صدای مصوت «اُ»)
تذکر: حرف (و) در کلماتی مانند خویش ـ خواهش صدایی ندارد و خوانده نمی شود، این کلمات جز استثناها (واو معدوله) هستند.
ب-مثال برای حرف « ه »:
مه ـ به به ـ کوه ـ ماه (صدای صامت « ه=ح » )
خانه - نامه - کوزه - میوه - دیده (صدای مصوت «اِ»)
پ-مثال برای حرف « ی »:
سیب ـ قوری ـ سینی (صدای مصوت «ای»)
یک ـ سایه ـ چای (صدای صامت «ی»)
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🍁🍂🍁🍂
✅ روانشناسی
⬅️ تشویق 👏👏
✅ ده_اصل_تشویق_کردن
۱- رفتارهای خوب دانش آموزان را باید تحسین کنیم و با کلمات ناشایست آنان را خطاب نکنیم.
۲- نباید سعی کرد شخصیت دانش آموزان را عوض کرد که به مراتب سخت است. باید سعی کرد رفتار آنان را مورد دقت قرار داد و در تغییر رفتارشان کوشید.
۳- بهتر است رفتارهای خاصی را مشخص کرده و روی آنها تاکید کنیم و تحسین لازم بر آن رفتارهای خاص انجام شود.
۴- هرچه تحسین، اختصاصی تر شود، تاثیر آن بیشتر خواهد بود، زیرا فرد درست بودن کارش را بهتر درک کرده و آن کار را به مراتب بیشتر انجام می دهد، به عنوان مثال اگر بگویید؛ از اینکه تکالیف ات را به این خوبی انجام دادی، خیلی مرا خوشحال کردی، ممنونم.
۵- در تحسین کردن نباید از کلمات تکراری استفاده کرد، زیرا دانش آموزان زود خسته می شوند و این موضوع بی اثر می شود.
۶- سعی و تلاشی که یک فرد انجام می دهد، مورد تشویق قرار گیرد، نه نتیجه آن. انسان ها نیاز دارند صرف نظر از آنچه می توانند انجام دهند مورد تایید و پذیرش قرار گیرند.
۷- دانش آموزان با صراحت و بدون اما، مورد تحسین قرار گیرند.
۸- تعریف باید واقعی باشد و دروغین نباشد چراکه فرد را بی اعتماد خواهد کرد.
۹- تحسین باید بدون وقفه انجام شود و فاصله ایجاد نشود و مخصوصاً در دوره ابتدایی که نباید آنها را در انتظار گذاشت.
۱۰- بعضی مواقع بهتر است تحسین به صورت لمسی صورت گیرد، مثلاً با آغوش گرفتن و حتی بوسیدن.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ برای اطلاع و هماهنگی اولیا 👌👌نامگذاری حروف الفبای فارسی
⬅️ حروف الفبا شامل صامت ها و مصوتها میشه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🛑 مصوتها شامل
آ اول- اغیراول
ایـ اول- یـ وسط - ی آخر - ای مستقل
او اول- و غیراول
اَ اول - ــــــَـــــــــــ غیراول
اِ اول - ـــــــــِــــــ غیراول -
ـه آخرِ چسبان - ه آخرِ تنها
اُ اول - ــــــــُـــــــــــ غیراول
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🛑 صامت ها
بْـ غیرِ آخر بْ آخر بِ
پـْ غیرِ آخر پْ آخر پِ
تـ ْغیر آخر تْ آخر تِ
ثْـ غیرآخر ثْ آخر ثِ
جْـ غیرآخر جْ آخر جیم
چـ غیرآخر چ آخر چِ
حْـ غیرآخر حْ آخر حِ
خْـ غیرآخر خْ آخر خِ
دْ یک شکلی دال
ذْ یک شکلی ذال
رْ یک شکلی رِ
زْ یک شکلی زِ
ژْ یک شکلی ژِ
سـْ غیرآخر سْ آخر سین
شْـ غیرآخر شْ آخر شین
صْـ غیر آخر صْ آخر صاد
ضْـ غیرآخر ضْ آخر ضاد
طْ یک شکلی طا
ظْ یک شکلی ظا
عْـ غیرِ آخر ـعْـ وسط
ـعْ آخرِ چسبان عْ آخر عَین
غْـ غیرِآخر ـغْـ وسط
ـغْ آخرِ چسبان غْ آخر غَین
فـْ غیرِآخر فْ آخر فِ
قْـ غیرِآخر قْ آخر قاف
کْـ غیرِآخر کْ آخر کاف
گْـ غیرآخر گْ آخر گاف
لْـ غیرِآخر لْ آخر لام
مْـ غیرِآخر مْ آخر میم
نْـ غیرِآخر نْ آخر نون
وْ یک شکلی واو
هْـ غیرِآخر - ـهـْ وسط -
ـْه آخرِ چسبان - هْ آخرِتنها - هــــِ
یْـ غیرِآخر یْ آخر ی
ــــــــــّـــــــــ تشدید
خوا استثنا
و - ــــــــُـــــ استثنا
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
1.pdf
540.8K
✅ کاربرگ علوم فصل اول،
✅ پایه اول
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ نشانه های #اختلالات_اصلی_یادگیری
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
الگو شطرنجی.pdf
1.55M
✅ سرمشق شطرنجی👆👆👆
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ کاربرگ هم آغازوهم پایان،
✅ فارسی پایه اول
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
📣📣📣📣
اولیای گرامی لطفا تمام یادگیری ها و آموخته های درسی و مهارتی را با فرزند خود (فقط بصورت شفاهی) کار کنید.🗣😊
مثلا :👈 ( جمله سازی ، اسم و فامیل ، حدس بزن و بگو ، شمارش اعداد بصورت توالی رو به جلو ، رو به عقب ، شمارش الگویی ۲ تا ۲ تا .....، بازی هُپ هُپ ، جمع و تفریق های ذهنی ، داستان گویی ، لطیفه گویی ، حروف خوانی ، شعر خوانی و کلی تمرین های دیگر..............)
🌸👇🤔هدفِ تکلیف شفاهی 🤔👇🌸
✅👂تقویت حافظه ی شنیداری 👂
✅ 🤔تقویت قوه ی ادراکی 🤔
✅🗣تقویت مهارت های زبان آموزی 🗣
✅ 🧐کشف روابط مفهومی واژگان 🧐
✅👂🔎افزایش دقت و تمرکز شنوایی 🔎
✅ و.....................................👌👌
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🛑🛑 فوری
با سلام
مدیران و مدیرآموزگاران محترمی که برای جاماندگان از سنجش تا ۳۰ مهر ماه نوبت گیری کرده اند دانش آموزان را بادر دست داشتن برگه نوبت گیری ، روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ از ساعت ۱۳ الی ۱۸ به آموزشگاه استثنایی عترت ارجاع دهند .
لازم به ذکر می باشد که پایگاه در روز و ساعت یاد شده فعال می باشد .
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98