eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.3هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ ضرب و تقسیم ✍📚کاردرکلاس ۲و۳_ص ۴۹ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خروج مواد مذاب اتش فشان 👆👆👆 ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ ضرب و تقسیم ✍📚فعالیت _ صفحه ۵۰ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتشفشان نیمه فعال دماوند ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ ضرب و تقسیم ✍📚کاردرکلاس _ صفحه ۵۰ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش فشان خاموش سهند ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ ضرب و تقسیم ✍📚فعالیت اول ص۴۹ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
29.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ اعداد اعشاری ✍📚 الف _ص۴۵ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 🌎 کنید۴۴ و زندگی ۴۴ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 🎞 📚✍ ضرب و تقسیم ✍📚فعالیت دوم ص ۴۸ ✅ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ بازی و یادگیری : اهداف: تقویت جمله سازی، تقویت دقت دیداری، تقویت املا، نوشتن فعال، کسب تجربیات خلاق، تقویت و لذت کار گروهی و یاری رساندن به دوستان بازی هایی جهت تقویت جمله سازی🌳🌳 در ابتدای دوره ی دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فآرسی پایه است،در کنار درس های فارسی(خواندن) و املا ، درسی به نام «جمله نویسی» وجود دارد. هدف از ارایه ی این درس ایجاد توانایی اولیه ی نوشتن فعال در دانش آموزان است. در جمله سازی است که دانش آموزان می نوانند نخستین تجربیات خلاقیت نوشتاری را کسب کنند ، با عنوان جمله های خبری ، پرسشی ، امری ، تعجبی آشنا شوند ، جایگاه انواع مقوله های صرفی مثل : گروه اسمی ، ضمایر و ... را در ساخت جمله بیاموزند و قواعد نحوی موجود در جمله را به طور غیرمستقیم تجربه کنند. بازی اول : 🔹کلمه ی گمشده : روی تخته ی رنگی جمله ای را می نویسیم. یکی از بچه ها را انتخاب می کنیم تا پای تخته بیاید و جمله را بخواند و سپس از کلاس خارج شود. بعد از خارج شدن دانش آموز از کلاس یک یا دو کلمه از جمله را پاک می کنیم. از دانش آموزی که بیرون رفته است،می خواهیم که به کلاس بیاید و با دیدن جمله ی ناقص بگوید که چه کلمه یا کلمه هایی پاک شده است. به او به تعداد کلمه هایی که درست گفته است، امتیاز می دهیم. سایر بچه ها هم باید هنگام ورود دانش آموز به کلاس و گفتن جمله او را تشویق نمایند. بازی دوم : 🔹جمله سازی تخیلی : در این روش از چند نفر دانش آموز(5 تا 6 نفر) دعوت می کنیم که به کنار تخته ی کلاس بیایند. از نفر اول می خواهیم که به طور دلخواه جمله ای را بگوید و نفر بعدی با گفتن جمله ی دیگر این کار و بازی را ادامه دهد و نفر سوم همین طور. در آخر این بازی دانش آموزان یک داستان تخیلی خلق می کنند که برای آن ها خیلی لذت بخش است. مثال : ▫️نفر اول : محمد صبح زود از خواب بیدار شد. ▫️نفر دوم : دست و صورت خود را شست. ▫️نفر سوم :صبحانه اش راخورد. و ... ✔️ پایه اول ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
❇️ گزارش تصویری آذر ماه ❇️ 🔹 عنوان فعالیت : مشاهده و شناخت چند نوع گیاه به صورت ملموس هدف: آشنایی با قسمت های مختلف گیاه و تفاوت ها و شباهت های گیاهان؛ براساس ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش"(ساحت تعلیم و تربیت زیبایی شناختی و هنری ) ✔️ پایه اول ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38748769495501.pdf
25.78M
✅ یک روان خوانی خیلی خوب برای کلاس اول ✅ مولف : خانم صدیقه اولیایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
40095110428803.pdf
1.05M
✅ تکلیف‌نشانه‌ 🌸 ای 🌸 ✅ فارسی پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
❇️ گزارش تصویری آذر ماه ❇️ 🔹 عنوان فعالیت : آموزش مساوی و معرفی نماد مساوی ( = ) با داستان، چینه و چوب خط؛ هدف: براساس ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش"(ساحت تعلیم و تربیت علمی و اخلاقی ) ✔️ پایه اول ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38937954162239.pdf
3.7M
✅ یک روان خوانی خیلی خوب برای کلاس اول ✅ مولف : خانم ندا ابراهیمی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🕋حروف مقطعه قرآنی حروفی هستند که در ابتدای بعضی از سوره ها آمده و به صورت رمز می باشند. حروف مقطعه در 29 سوره از 114 سوره قرآن آمده است. ✅تلفظ حروف هنگام قرائت این حروف یک حرفی نوشته می شوند ولی هنگام تلفظ و خواندن 2 یا 3 حرفی خوانده می شوند. ⭐حروف مقطعه ابتدای هرسوره با تلفظ : 1 الم : الف، لام، میم 2 المص : الف، لام، میم، صاد 3 الر : الف، لام، را 4 المر : الف، لام، میم، را 5 کهیعص : کاف، ها، یا، عَین، صاد 6 طه : طا، ها 7 طسم : طا، سین، میم 8 طس : طا، سین 9 یس : یا، سین 10 ص : صاد 11 حم : حا، میم 12 حم عسق : حا، میم، عَین، سین، قاف 13 ق : قاف 14 ن : نون 📚اگر کل حروف مقطعه را کنار هم گذاشته و حرف های تکراری را حذف کنیم 14 حرف باقی می ماند: ا ح ر س ص ط ع ق ک ل م ن ه ی و از ترکیب این 14 حرف جمله ی صِراطُ عَلَیٍّ حَقٌ، نُمْسِکُهُ (راه علی علیه‌السلام حق است و مابه دامن او چنگ می زنیم) به دست می آید. ❇️ حروف مقطعه ✅ قرآن پایه پنجم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
4_607175364812211387.pdf
91.6K
✅ سوالات_کل_کتاب علوم ✅ پایه_سوم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🔴روش های تولید درس آزاد : هر دانش آموز مستقل عمل کند. دانش آموزان به صورت گروهی و با مشارکت تمام افراد گروه اقدام کنند. تولید درس در کلاس با رهبری معلم در درس آزاد می توان از توانمندی های دانش آموزان در بند نویسی استفاده کرد . وضعیت جغرافیایی آداب و رسوم زبان منطقه و غذاهای خاص یک منطقه می تواند شروع بندهای ما باشد . ✅روش پیشنهادی : ⬅️ بارش مغزی موضوعی را در ارتباط با فرهنگ بومی با نظرخواهی از دانش آموزان انتخاب کنید قوانین مربوط به بارش فکری را بیان کنید. انتقاد و رد دیدگاه های دیگران ممنوع. از ترکیب ایده ها ، ایده های بهتری ساخته شود. هرچه تعداد ایده ها بیشتر باشد بهتر است. نظرات دانش آموزان پای تابلو نوشته شود . پس از اتمام شدن بارش فکری دانش آموزان ، آنها را گروه بندی کنید تا در مورد جمله های نوشته شده در گروه گفت و گو کنند و از این طریق جمله های اضافی و تکراری را حذف کنید و تغییرات لازم را اعمال کنند. جمله های جدید را نوشته و اولویت بندی کنید . متن حاصل را با ترتیب بندنویسی کنند. ✅درس آزاد شامل بندهایی با موضوع بومی و منطقه ای هست. ✅ فارسی پایه پنجم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98