eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
💢برگزاری آزمون استخدام مربی پرورشی نیمه دوم امسال 🔹وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام مربی پرورشی نیمه دوم امسال برگزار می‌شود. 🔹وی با بیان اینکه آزمون استخدام دبیر، 12 مرداد 1402 برگزار می‌شود، افزود: آزمون مربی پرورشی به شهریور نمی‌رسد و در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد. 🔹اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال رایزنی برای تعداد ردیف استخدام هستیم و اطلس نیاز متناسب با مدارس و مناطق آماده شده است؛ دو مدل برای جذب نیرو را پیشنهاد کردیم که مدل اول ارائه کدمحل‌ها برای جذب 11 هزار مربی پرورشی و مدل دوم ارائه کدمحل‌ها برای جذب 25 هزار مربی پرورشی است. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
50078100029426.pdf
976.3K
✅ راهنمای کلاس بندی دانش آموزان در سامانه سیدا برای سال تحصیلی 1403-1402 در کاربری: مدرسه این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
باسلام احتراما ، در خصوص کلاس بندی سال تحصیلی : ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، علی رغم تاکید فراوان ،متاسفانه آمار کلاس‌بندی تا این لحظه در سامانه سیدا بسیار پایین است. لذا مقتضی است کلیه مدیران و مدیرآموزگاران تا آخر وقت اداری امروز مورخه ۱۴۰۲٫۰۴٫۲۴ نسبت به کلاس بندی در سامانه سیدا اقدامات عاجل و فوری را انجام دهند. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👀تمرین برای قوی شدن چشم ها سرتون رو صاف نگه دارید و تکون ندین و فقط با چشمها توپ رو دنبال کنید دو بار در روز این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
با سلام و احترام جهت انجام به موقع صدور پیش نویس ابلاغ ها و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات پیش بینی شده، مدیران محترم مقاطع متوسطه اول و ابتدایی تا آخر وقت اداری امروز نسبت به ایجاد و اتمام کلاس بندی های خود اقدام نمایند. مسئولیت عدم انجام کلاس بندی تا وقت اعلام شده تماما به عهده شخص مدیر محترم خواهد بود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ شیوه‌های برخورد با برخی شاگردان با خصوصیات خاص: 🔻✍️✍️✍️ شاگردانی که اطلاعات زیادی دارند: • صحبت با آن‌ها. • ارزش قائل شدن برای تجربیات آن‌ها. • کمک گرفتن از آن‌ها در تدریس. • درگیر کردن آن‌ها با مطالب. • مورد تایید قراردادن آن‌ها تا ارزش علم و تجربه برای کلاس ملموس شود. • آن‌ها را به عنوان مربی گروه‌های کوچک و کم‌تجربه قرار دهیم. 🔻✍️✍️✍️شاگردانی که فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند: • انجام فعالیت‌های گروهی. • صحبت کردن با آن‌ها در زنگ تفریح و اجازه دادن به آن‌ها تا متوجه شوند اطلاعات غیر مرتبط است. • تا حد ممکن از اطلاعات به روز آن‌ها استفاده کنیم. 🔻 ✍️✍️✍️شاگردانی که به نظرات خود و دیگران احترام نمی‌گذارند: • برنامه‌هایی طراحی کنید تا اعضای گروه همدیگر را بشناسند. • گروه محور باشید. • قانونی وضع کنید که به اطلاعات و ایده‌های یکدیگر احترام بگذارید. • به نقطه نظرات افراد در کلاس احترام گذارید و آن‌ها را تکمیل کنید. 🔻 ✍️✍️✍️شاگردانی که با هم صحبت می‌کنند و مزاحم دیگران می شوند: • قانونی در کلاس حاکم کنید که در هر زمان فقط یک نفر می‌تواند حرف بزند. • بدون اینکه در شاگردان حالت دفاعی ایجاد کنید قبل از ادامه درس چند لحظه سکوت کنید. • در طول سخنرانی به طرف شاگردان بروید. • به خاطر داشته باشید هدف شما شرمنده کردن شاگردان نیست بلکه جلوگیری از مزاحمت است. 🔻 ✍️✍️✍️شاگردانی که رفتار خصمانه دارند: • با آن‌ها مخالفت نکنید.  • خونسرد باشید و سعی کنید سخنان خصمانه آن‌ها را به شیوه‌ای بهتر برگردانید. • رفتار آن‌ها را نادیده بگیرید و به دنبال جلب همکاری جمعی نباشید. 🔻 ✍️✍️✍️شاگردانی که تمایل به مشارکت در کلاس ندارند: • از ابتدا سعی کنید همه را درگیر کنید. • به آن‌ها یک وظیفه ساده محول کنید. • بعضی گروه کوچک را دوست دارند آن‌ها را در گروه‌های کوچک قرار دهید. • سعی کنید سوالاتی از او بپرسید که می‌تواند جواب دهد. • به خاطر داشته باشید عدم مشارکت به معنای عدم یادگیری نیست، شاید سبک یادگیری آن‌ها این طور باشد. 🔻✍️✍️✍️شاگردانی که در کلاس حضور ذهن ندارند: • آن‌ها را مخاطب قرار داده و سوال بپرسید. • از ابزارهای بصری استفاده کنید. • از آن‌ها در خلاصه کردن درس کمک بخواهید. 🔻✍️✍️✍️شاگردانی که زیرکانه بحث اصلی درس را به سوی انحراف می‌کشانند: • یادآوری کنید که همیشه روی موضوع باید بحث کرد. • یک چارچوب از درس خود روی تابلو بنویسید تا اگر خواستند از بحث خارج شوند به روند بحث اشاره کنید. • جعبه پیشنهادات را فعال کنید. • چند دقیقه به آنها گوش دهید، خیلی وقت‌ها خیلی افراد فقط می‌خواهند شنیده شوند. 🔻✍️✍️✍️ شاگردانی که حکم‌فرما هستند: • علت این تسلط را پیدا کنید، دانستن علت در عکس العمل شما تاثیر دارد. • مستقیما درگیر نشوید به گروه متوسل شوید. شیوه ی برخورد با دانش آموزان با خصوصیات خاص 👆👆👆👆👆 این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
اجبار به تدریس مدیر و ناظم مدرسه به علت محدودیت نیروی انسانی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، یادآور شد: سال گذشته به مدیران مدارس گفتیم باید شش ساعت در کلاس‌ها درس دهند و به ناظم‌ها هم تدریس در کلاس دادیم. فعلا ناچاریم چراکه محدودیت نیروی انسانی داریم و تا زمانی که به رقم عادی برسیم همکاری این عزیزان را نیاز داریم در دوره ابتدایی معلم باید ۲۵ ساعت آموزش دهد اما ۲۴ ساعت آن برای معلم منظور می‌شود. اگر سابقه معلم بالای ۲۰ سال باشد، ۲۰ ساعت باید اموزش دهند اما اگر سابقه معلم زیر ۲۰ سال باشد باید ۲۴ ساعت درس دهد. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
مدارس برای تاسیس مهدکودک برای معلمان مجازند رابعه امامی رضوی، مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش: 🔸دنبال این هستیم برای بانوان شاغل در ستاد آموزش و پرورش که فرزندی در راه دارند، شیرخوار دارند و یا فرزند زیر شش سال دارند مهد کودک راه اندازی کنیم. 🔸مدیران مدارس نیز با توجه به امکانات و دغدغه خود می‌توانند این امر را پیگیری کنند، ما حمایت می‌کنیم. این امر جزو وظایف آموزش و پرورش است. مدیران مدارس می‌توانند از اداره کل استان، ناحیه و یا منطقه خود حمایت فیزیکی، مالی و... دریافت کنند. می‌توانند قراردادی با مهد کودکی در نزدیک مدرسه ببندند و یا اگر در مدرسه فضا دارند اتاقی را به مهدکودک اختصاص دهند. 🔸در دهه ۶۰ و ۷۰ در مدارس این اتفاق می افتاد و مدارس برای راحتی حال معلمان دارای فرزند خردسال مهدکودک داشتند، اما چون قانون ایجاد مهد کودک ها لغو شد این امر نیز از دستور کار خارج شد. در حال حاضر قانون جوانی جمعیت این امکان را ایجاد می‌کند تا در سطح مدارس هم راه اندازی مهد کودک را پیگیری کنیم./ایسنا ـــــــــــــــــــــــــ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
کمبود ۴۷ هزار نفری نیروهای خدماتی در مدارس لاشکی با اشاره به کمبود نیروی خدماتی در مدارس، عنوان کرد: نیروی خدماتی باید با حقوق ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان زندگی خود را بچرخاند. کمبود ما در حوزه نیروهای خدماتی حدود ۴۷ هزار نفر است که شامل سرایدار، نیروهای خدماتی، آشپز، کمک آشپز و راننده می‌شود. در لایحه برنامه هفتم نیز به موضوع به کارگیری نیروی جدید از طریق خرید خدمات اشاره شده است این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
چه کسانی مانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند؟ جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: 🔸 برخی افراد در سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، مانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شدند. 🔸اگرچه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو قوانین دائمی کشور است، اما دولت‌ها به دلیل نداشتن منابع کافی برای اجرای این قانون از انجام آن سر باز می‌زنند، بنابراین باید در برنامه هفتم راهی برای تامین مالی این مهم پیدا شود، به عنوان مثال باید صندوق‌های بازنشستگی را به یک منبع مالی یا سرمایه‌گذاری مانند درآمدهای نفتی یا صندوق توسعه ملی وصل کنیم. 🔸 از آنجا که صندوق‌ها توانایی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را ندارند و با کمک‌های دولت روی پا مانده‌اند، باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را تعیین تکلیف کرد؛ چراکه صندوق‌ها در پرداخت حقوق بازنشستگان صرفا نقش ۵ درصدی دارند، لذا باید پرسید؛ دلیل ادامه فعالیت صندوق‌های مذکور چیست؟ آیا صرفا برای پرداخت حقوق‌های کلان به مدیران و هیأت مدیره ادامه فعالیت می‌دهند؟ 🔸همچنین در کنار پیشنهاد تامین مالی صندوق‌ها باید پیشنهاد فروش این صندوق‌ها توسط دولت نیز جدی گرفته شود چراکه اگر دولت بتواند صندوق‌های بازنشستگی را به فروش برساند، از درآمد حاصل از آن بخشی از هزینه‌های خود را جبران خواهد کرد این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
نیاز به جذب نیرو در تکمیل ظرفیت معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، افزود: امسال ردیف جذب ما برای آموزگار ابتدایی ۲۸ هزار و ۱۹۷ نفر بود که در مرحله مصاحبه هستند. . اما آیا برای مثال همه ۲۸ هزار و ۱۹۷ نفر جذب می‌شوند؟ حداقل ۸ هزار ردیف جذب نمی‌شوند. ایراد آن در دو چیز است. ما دو قانون برای جذب داریم که یکی از آن را مجلس نوشته است که طبق آن باید بومی گزینی کنیم. یک مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم داریم که طبق آن باید این امر را استانی برگزار کنیم. اگر استانی برگزار کنیم نمرات عالی تری جذب می‌شوند. از سازمان اداری و استخدامی انتظار داریم که برایمان تکمیل ظرفیت بگذارند. ➖➖➖➖➖➖➖➖ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5192193286.pdf
14.13M
کتاب قرآن پایه پنجم چاپ ۱۴۰۳-۱۴۰۲ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5192187845.pdf
12.46M
کتاب هدیه پایه پنجم چاپ ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5224126505.pdf
19.45M
کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم چاپ ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5189441140.pdf
21.3M
کتاب ریاضی پایه پنجم چاپ ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
تغييرات مطالعات پنجم ١٤٠٣-١٤٠٢🌸سوالات بعضی فعالیت ها حذف یا اضافه شدن به فعالیت ص ۵، یک سوال در مورد حریم شخصی اضافه شده ص ۱۱، به انتخاب درست فیلم ها و بازی های رایانه ای هم اشاره شده ص ۱۳: استفاده از اینترنت برای همدردی و همدلی هنگام بروز حوادث، به موقعیت ها اضافه شده درس ۴: یک سوال فعالیت برای( عضو مؤثر ) آمده ص ۱۸: قوانین گروه های اینترنتی در فعالیت گنجانده شده کاربرگه های هر فصل در پایان همان فصل آمده ستون مربوط به جمعیت ایران در سال ۱۴۰۰ در نمودار ص ۲۴ در ص ۳۰، تصویر قنات به فعالیت ص ۴۰ دو سوال اضافه شده در فعالیت ص ۴۱، تأثیر استفاده از اینترنت در کاهش ترافیک و ...در یک سوال گنجانده شده به فعالیت ص ۵۰، یک سوال اضافه شده آمار و ارقام جدول ص ۶۶، بروزرسانی شده ص ۸۱: جمعیت کره زمین بیش از ۸ میلیارد نفر این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
تقویت خلاقیت در ادبیات فارسی برای افزایش خلاقیت دانش آموزان در درس ادبیات می توان کارهای زیر را انجام داد: 1-طراحی جدول کلمات متقاطع در رابطه با دروس مورد نظر 2- بازی واژگانی وگسترش گنجینه لغات وایجاد ذوق ادبی 3- تهیه کتاب داستانهای متفاوت مثلا با پارچه ،کلاژ، طرح سیب یا...... 4 - نمایش رادیویی واجرای صداهای حاشیه ای 5- قصه سازی ،نقالی ونمایش عروسکی وپانتومیم و.... 6 - نگارش خلاق واین که قاعده وقانون خاصی آموزش ندهیم تا هرکس آزادانه با سبک خودش بنویسد. 7- آموزش وندها و واژه سازی جدید وابتکاری وخوش ساخت 8- ساخت آهنگ جدید ومتنوع برای شعرها 9- آشنایی وکاربرد نثرهای زیبای ادبی در نوشته ها 10- نوشتن شعر های کتاب روی تخته و خالی گذاردن جای برخی از کلمه ها وتغییر بعضی از واژه های آن مثلا به طنز 11- نقاشی خلاقانه برای هر درس کتاب یا هر انشا یا شعر وداستان ها. 12- انواع امتحان گرفتن مثلا اپن بوک یا مشورتی وبا تبادل نظر در گروه 13-تغییر زاویه دید مثلا از سوم شخص به اول شخص یا بالعکس (خود جایگزینی در داستان) این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
⚘⚘فعالیت هاے زنگ هنر درسه پایه چهارم ،پنجم ،ششم: فعالیت ارتباط با طبیعت (رفتن به پارڪ و برقرارے ارتباط حسے ) نقاشی موضوع معین(حرکات ورزشے،مشاغل،موجودات عجیب و غریب و ترکیبے و...) نقاشی گروهے براے داستان یا شعر(کتاب سازی) طراحی حیوانات با کمڪ اشکال هندسی چاپ دستے با مهرهاے دست ساز کاردستی ساختن شکل هاے متحرک(نقاشی متحرک) کتاب سازے (ابتدا قصه و بعد نقاشے و سپس صحافے آنها) ساختن مهر با سیب زمینے و... شڪل سازے با وسایل دور ریختنی ساختن طبل حجم سازے با روشهاے ترکیبے یا انگشتے فتیله اے (کاربا گل رس) رنگ آمیزے کارهاے گلی تربیت شنوایی آشنایے با ساز هاے کوبه اے یا ملے (نی،تار،سه تار،سنتور،کمانچه،دف و...) تولیدصدابا طبل هاے دست ساز (استفاده از کاردستے هاے ساخته شده دانش آموزان.) خواندن سرود جمهورے اسلامی خواندن شعر و سرود همراه با ریتم خاص و مناسب قصه گویی قصه گویے همراه بااجراے نقش کامل کردن قصه ے ناتمام (به صورت فے البداهه) نوشتن قصه وخاطره  (کتاب سازی) تعریف خاطره همراه با اجراے نقش نمایش بازے (سوالهاے دقتے در مورد جزئیات) بازی(تاریک و روشن) بازی(انجام تخیلے کارهاے روزمره ساده) بازی(گفت و گوهاے فے البداهه) اجرای قصه به صورت نمایش این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ یک معلم خوب این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ عوامل_بی_انضباطی_دانش_آموزان 1- خستگی: گاهی اوقات خستگی و عدم تنوع برنامه موجب کسالت می شود. و دانش آموز را به بدرفتاری و عدم رعایت مقررات وادار می کند. و در مواردی که برنامه بیش از توانایی دانش آموز و یا خیلی ساده وابتدایی است خستگی ایجاد می کند. 2- بی محبتی وعدم توجه: نوجوانان علاقمند به توجه و محبت دیگران است و میخواهد به طریقی مورد توجه واقع شود درصورتی که با دقت در رعایت مقررات نتواند توجه بزرگترها را نسبت به خود جلب کند.اغلب متوسل به رفتار ناپسند میشود تا بدان طریق جلب توجه نماید.زیرا اغلب واکنش بزرگترها در برابر بی انضباطی دانش آموز با خشونت و توبیخ همراه است که آ ن هم نیز خود نوعی توجه محسوب می شود که از بی تفاوتی بهتر است 3- ضعف جسمانی: گاهی اوقات بی انضباطی و عدم رعایت مقررات از طرف دانش آموز ناشی از ضعف جسمانی اوست .زیرا دانش آموز ضعیف و ناتوان آستانه دقت و توجه شان کوتاه است به زودی خسته می شود و تحمل بسیاری از قوانین و مقررات را ندارد. 4- سرخوردگی: در مواردی که انجام به تکالیف مدرسه و یا بر آوردن تقاضاهای پدر و مادر بیش از حد توانایی نوجوان است و او نمی تواند خود را به سطح خواسته های آنها برساند با شکست مواجه می شود و احساس بی لیاقتی و در نتیجه سرخوردگی و سستی می کند و این سرخوردگی ها که اغلب به بی تفاوتی و عدم رعایت مقررات منتج می شود. 5 - مقررات بیجا و نامناسب: گاهی دیده می شود در بعضی از مدارس مقررات خشک و نابجایی حکمفرماست و اولیای مدارس نوجوانان را به انجام آن ملزم می کنند و اگر چنانچه مقررات صحیح و مناسب با توانایی جسمی و روانی دانش آموزان نباشد دیر یا زود فراموش می شود و مراعات نخواهد شد. 6- عدم ثبات در مقررات: گاهی اوقات بی انضباطی دانش آموزان به علت عدم ثبات در مقررات است. به این ترتیب که پدر و مادر و مربیان آموزشگاه مقرراتی را وضع می کنند ولی خود آنها را انجام نمی دهند. بدین ترتیب مقررات در نزد دانش آموزان سست و بی اعتبار می شوند. به این معنی در مواردی دانش آموزان را ملزم به اجرای آنها می کنند و گاهی اوقات توجه به اجرا و عدم اجرای مقررات ندارند. نوجوان در این قبیل موراد نمی داند که در واقع آموزشگاه از او چه انتظاری دارد و وی چگونه رفتاری باید داشته باشد. 7- عدم هماهنگی: عدم هماهنگی بین مقررات و تقاضای پدر و مادر در خانه و اولیای آموزشگاه نیز اغلب موجب سردرگمی و بلاتکلیفی و در نتیجه عدم رعایت مقررات از سوی دانش آموز می شود. چنانچه خانه و آموزشگاه از یکدیگر حمایت کنند و مقرراتشان هماهنگ باشد دانش آموز مقررات را بهتر می پذیرد و انجام می دهد و احترام پدر و مادر و معلم نزد او محفوظ می ماند. ▪️‌چگونه با دانش‌آموزان بی‌انضباط برخورد کنیم‌؟ سعی کنیم با دانش‌آموزان بی‌انضباط، آرام، خونسرد و حرفه‌ای برخورد کنیم. این نکته‌ خیلی مهمی است زیرا اگر مأمور پلیسی وسیله‌ نقلیه‌ ما را به خاطر رعایت نکردن قوانین رانندگی جریمه کند حق اجرای قانون انتظامی دولتی را دارد یعنی صدور برگه‌ جریمه، ولی حق تحقیر و رجزخوانی و سرزنش شما را ندارد. در مورد دانش‌آموزان بی‌انضباط هم عیناً همین است ما در حیطه وظایف خود حق اجرای برنامه انضباطی را داریم ولی نباید با فریاد زدن و حرکت انگشت، یا نگاه‌های تهدیدآمیز و یا تعابیر نیش‌دار و.... مورد بی‌انضباطی را به دانش‌آموز بگوییم. اگر برخورد ما با خونسردی و همراه با ریشه‌یابی باشد احتمال بیشتری دارد تا دانش‌آموز متوجه رفتارش شود زیرا ما می‌خواهیم با دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی در مدرسه، با هم باشیم. اگر ما از دست دانش‌آموز، از حال طبیعی خود خارج شویم دیگر نمی‌توانیم به دانش‌آموز تسلط داشته باشیم. ما هنگام برخورد با دانش‌آموز بی‌انضباط باید آرام و خونسرد باشیم چرا که دانش‌آموزان از رفتار ما الگوگیری می‌کنند.‌ کم‌توجهی به دانش‌آموزان، به صورت ناتوانی در ادامه دادن یک تکلیف خاص آشکار می‌شود. دانش‌آموزانی هم در مدرسه هستند که معمولاً بیش‌فعال هستند که هم خانواده از دست چنین دانش‌آموزانی ناراضی است و هم مدرسه. این دانش‌آموزان در مدرسه، از دستورها اطاعت نمی‌کنند عملکردی تکانشی دارند و تحریک‌پذیر و خشن هستند. چون این دانش‌آموزان چنین مشکلاتی را دارند با هم سالان خود و خواهر و برادرشان مشکل دارند بعداً ممکن است در اجتماع دچار تنهایی و گوشه‌گیری شوند.این افراد از فعالیت‌هایی که نیازمند کاربرد نظم و انضباط مداوم و کوشش ذهنی و تقاضاهای سازمانی یاتمرکز حواس است، اجتناب کرده و یا بدشان می‌آید. این دانش‌آموزان درکلاس درس حواسشان به راحتی توسط محرک‌های ناآشکار منحرف می‌شود و درنتیجه هر محرک بی‌اهمیتی کار و فعالیت آنها را قطع کرده وباعث بی‌انضباطی درمدرسه می‌شوند. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🌀 دریافت نتیجه سنجش اولی ها 🌸وارد سامانه مای مدیو بشید 🌸انتخاب نقش فرهنگی 🌸وارد کردن کد ورمز مدیر 🌸سنجش بدو  ورود 🌸ورود به سازمان( مدرسه) 🌸استعلام پرونده رشد وتربیت .. 🌸ثبت کد ملی دانش اموز 🌸گزینه جستجو 🌸گزینه سنجش وامادگی تحصیلی 🌸گزینه کاربرگ سنجش ➖➖➖➖➖➖➖➖ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢اگر الگوهای خود را به نسل کنونی معرفی نکنیم برای ما الگوسازی می کنند 👤وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان دختر عضو انجمن های اسلامی مدارس: ▫️دنیا با ساخت نمادهایی مانند عروسک به دنبال ساخت الگو است، در دنیای بی الگوی غرب که کل تاریخشان از بسیاری از روستاهای ما کمتر است، الگوسازی را یک راه برای حکومت کردن می دانند. ▫️ فاجعه این است که آنها این الگوها را وارد زندگی کشورهای متمدن می کنند و برای آنها الگو سازی می کنند متاسفانه رفتار برخی جوانان نسل امروز با تاثیر پذیری از الگوهای خارجی است. ▫️الگوهای ساختگی، آرمانی به ما نخواهند داد و در صورت انس با این الگوها با همین ها از بین خواهیم رفت، اما اگر الگوها از خودمان باشند مانند همان الگوها ماندگار خواهیم شد. ➖➖ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢بازنشستگان مراقب مجرمان سایبری باشند 👤رئیس پلیس فتای ویژه شرق استان تهران: ▫️مجرمان سایبری از اقشار مختلف سوءاستفاده می‌کنند. یکی از این موارد فریب دادن بازنشستگان در پوشش خرید بیمه‌های تکمیلی است. ▫️افراد سودجو با ترفند دریافت کارت هوشمند بیمه با قربانیان تماس می‌گیرند و اقدام به دریافت اطلاعات شخصی می‌کنند و با سوءاستفاده از اطلاعات، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. ➖➖ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢رییس جمهور شخصا به مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ورود کند 👤سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ▫️لازم است نمایندگان و دولت در جریان بررسی و رسیدگی به برنامه هفتم توسعه فکری هم برای تامین مالی صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی کنند. ▫️آقای رییس جمهور شخصا به مسئله همسان‌سازی حقوق و ارتقا معیشت بازنشستگان ورود کنید. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸وزیرعلوم جدی جدی می‌گوید ما فقط با داوطلب متخلف برخورد می‌کنیم ولی اگر طرف با تخلف پایش به دانشگاه رسید دیگر تمام است. انگار سُک سُک بازی می‌کنند. وزیر علوم: 🔹استفساریه مجلس شورای اسلامی حکم کرد که چون این افراد دانشجو شدند و دیگر داوطلب نیستند باید سر کلاس بروند و درسشان را ادامه بدهند. ... اگر ما این دانشجویان را فرا بخوانیم، تبعات روحی برایشان دارد!!؟؟ 🔸قبول کنید که هیچگاه تبعات روحی به فرزندان مردم عامی اهمیتی نداشته، اما تبعات روحی آقا زاده ها و افراد ذی نفوذ بسیار مهم است. 🔸ای کاش اسامی این ۱۰۰۰ متخلف کنکور پزشکی از جایی درز میکرد تا متوجه میشدیم فرزند کدام بزرگواری در میان آنهاست که تبعات روحی اش باید از حق ملت ایران پرداخت شود. ـــــــــــــــــــــــــ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢افت محسوس نمرات امتحانات نهایی وزارت آموزش و پرورش: 🔹ابتدا باید نتایج اعتراضات دانش‌آموزان اعلام و نمرات نهایی مشخص شود تا بتوان با قطعیت نسبت به افت ۲ نمره‌ای صحبت کرد اما در این موضوع که در امتحانات نهایی امسال افت محسوس نمرات وجود دارد، شکی نیست. 🔹امسال نمرات امتحانات نهایی سهم ۴۰ درصدی در پذیرش دانشگاه‌ها داشت و با توجه به اهمیت موضوع امتحانات نهایی در سال جدید حساسیت‌های لازم از طراحی سوالات تا نحوه تصحیح اوراق وجود داشت؛ به عنوان مثال برگه سوالات دانش‌‌آموزان استان تهران توسط مصححان سایر استان‌ها تصحیح شد همچنین تصحیح اوراق به صورت الکترونیک بود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
☀️افت ۲ نمره‌ای معدل دوازدهمی‌ها در امتحانات نهایی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش: 🔹در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید دو نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است. 🔹امتحانات نهایی را به صورت کنکور برگزار کردیم. 🔹سال گذشته ۱۷۸ کلاس با بیش از ۵۰ نفر دانش آموز داشتیم. 🔹در سال قبل، به مدیران مدارس گفتیم باید شش ساعت در کلاس‌ها درس بدهند و به ناظم‌ها هم تدریس در کلاس دادیم./ایسنا این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
مديران محترم مدارس شهر و روستایی با سلام و احترام با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، عطف به نامه شماره 65562‏‏/05‏‏/1402‏‏/ب مورخ 12‏‏/04‏‏/1402 دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین شهرها جهت ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، مقتضی است مدیران محترم مدارس همکاری لازم را با مراکز بهداشت شهرستان در راستای اجرای برنامه مذکور در مدارس و اطلاع رسانی قبلی در خصوص زمان اجرای برنامه و اخذ رضایتنامه از والدین به منظور بهره مندی و استفاده دانش آموزان از خدمات موصوف را مبذول فرمایند. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
13.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اختلالات املایی این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98