eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.3هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 مدیران و مدیرآموزگاران مدارس ابتدایی 🔹️ باسلام و احترام 🔹️ در راستای اجرای پروژه مهر، ثبت نام قطعی پایه اول و ثبت نام میان پایه دانش آموزان تا روز دوشنبه ۹ مرداد ماه انجام گردد. ✳️ مدیران محترم در صورت لزوم از امروز در مدارس حضور رسانیده و ثبت نام های دانش آموزان انجام دهند. 🔶️جهت ثبت نام قطعی پایه اول درسامانه سیدا سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ در قسمت پیش ثبت نام عادی قابل مشاهده است. 🔸️از مسیر زیر اقدام به تایید و سپس کلاس‌بندی آنها نمایید: 1⃣:سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ 2⃣:عملیات اولیه 3⃣:عملیات پیش ثبت نام 4⃣:پیش ثبت نام عادی 5⃣:درحال بررسی تایید دانش آموزان 🔹️با توجه به اینکه ثبت نام قطعی نوآموزان پایه اول منوط به تایید در سامانه سیدا و انجام کلاس بندی می باشد، مقتضی است مدیران محترم سریعا نسبت به تایید مدارک و انجام کلاس بندی پایه اول اقدامات لازم را انجام دهند. 🔻لازم به ذکر است آمار ثبت نام روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ با نام مدرسه اعلام می گردد و هر گونه قصور و کوتاهی در این امر متوجه شخص مدیر و مدیر آموزگار محترم می باشد. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ نارسایی هایی که به مشکلات خواندن منجر می شوند - ضعف در تشخیص دیداری:مثال:کودک درتشخیص حروف مشابه مثل (ب-پ-ت-ث-)(ع-غ)(س-ش)(ک-گ)مشکل دارد. -ضعف در تشخیص شنیداری: ضعف در تشخیص کلماتی که تلفظ آنها به هم شبیه است مثل:مار-تار-کار-و... - ضعف در ترکیب صداها:کودک نمی تواند حروف را به هم پیوند دهد وکلمه بسازد مثال: ﺑ +ا+د=باد ( در این مورد معلم میبایستی بر ترکیب هجاها تاکید کند.) -ضعف در حافظه:در بخاطر آوردن ترتیب حروف مشکل دارد.مثلا به جای کلمه کبریت میخواند=کربیت. -در مهارتهای تحلیل کلمه(بخش وصدا کشی)مشکل دارد هرچند که ممکن است بخش وصدا کشی در آموزش مورد تاکید زیادی نباشد. -مشکل در استفاده از کلما ت دیداری آشنا(مانند :کلمه هایی که کودک با دیدن آنها بلافاصله می خواند). -مشکل در مهارتهای درک لفظی( دانش آموز در درک کلمه ها ومطالب مشکل دارد)مثلا در درک معانی مختلف کلمه (شیر) مشکل دارد. -مشکل در مهارتهای خواندن انتقادی:شامل:نتیجه گیری،قضاوت کردن در باره متن، عدم تشخیص بین حقیقت وتصور. -مشکل در مهارتهای درک تحلیلی:مثل :قضاوت نقادانه،استنباط،پیش بینی نتایج. ✅ عواملی که در آموزش می بایستی مورد توجه باشد -فضای یادگیری. -زمان یادگیری. -کاهش میزان تکالیف درسی. -میزان دشواری دروس(نباید بیش از توان کودک از او انتظار داشت). -سادگی زبان آموزشی(باید از استعمال کلمات مبهم وپیچیده پرهیز نمود). -روابط شخصی بین معلم ودانش آموزدر حد مطلوب وحسنه باشد. ✅ نواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی ۱-آینه خوانی یا وارونه خوانی. مثال: خواندن کلمه( رود ) بجای کلمه ( دور). ⬅️ علل: الف):رشد ناکافی حرکات چشم. ب):عدم غلبه نیمکره مغزی (چپ برتری یا راست برتری). ج):عدم درک این وضوع که مکان حروف یا کلمه باعث میشود که جمله یا کلمه بطور کلی تغییر کند. د):رشد ناکافی. ه):تدریس وآموزش نامناسب. و):تند خوانی وعدم توجه وبی دقتی . ز):در موارد خیلی شدید علت آن ممکن است اختلال در سیستم عصبی باشد. ⬅️ روش های درمان: - در تمام فصول فعالیتهای مربوط به خواندن تاکید بر آموزش از راست به چپ نمایید (در ریاضیات تاکید از چپ به راست می باشد). - کلمه یا جمله را با انگشت یا کارت بپوشانید واز کودک بخواهید به تدریج قسمتی از کلمه یا جمله را که دستتان از روی آن برداشته می شود، را بخواند. - کشیدن خط زیرکلمه یا جمله. - کودک را آموزش دهید تاانگشت خود را زیرکلمه بگذاردوسرعت خواندن خود را با دستش هماهنگ کند. - کشیدن فلش از راست به چپ زیر کلماتی که کودک در خواندن آنها مشکل دارد. - کلمه ای را بر روی تخته بنویسید واز کودک بخواهید که همزمان با تعقیب حروف با انگشت ،صدای آن ها را بلند بخواند. - ازتخته مغناطیسی وحروف برجسته استفاده کنید واز کودک بخواهید بعد از لمس کردن حروف با انگشتان،کلمه را بخواند. برای اینکه توجه کودک را به اهمیت ترتیب مکانی حروف در کلمه جذب کنید ،کلمه ای را که کودک اشکال دارد در بالای کلمه ای که برعکس می خواند ،بنویسید و از کودک بخواهید که با کشیدن خط ،حروف بالا را به حروف پایین وصل کند. مثال: روز زور(صداها به هم وصل شوند) ۲-حذف کردن کلمات یا حروف(جاگذاری) ⬅️ علل: -عدم شناخت کلمه وناتوانی در تلفظ صحیح کلمه از طریق تجزیه صداها. -عادات نادرست خواندن. برای تشخیص علتهای فوق، یک متن را به کودک بدهید تا بخواند وسپس یک متن ساده تر به او بدهید ودر هردو مورد تعداد کلمات حذف شده را یادداشت نمایید.اگر تعداد کلمات حذف شده در هر دو متن یکسان بود،نتیجه میگیریم که حذف کلمات بدلیل عادات نادرست کودک است.ولی اگرحذف تعداد کلمات درمتن ساده تر بیش از متن قبلی بود ،علت آن عدم شناخت کلمه توسط کودک می باشد که در این صورت باید بخش و صداکشی را با او تمرین کرد(حتی اگر بخش وصداکشی جزو برنامه آموزشی نباشد). ⬅️ روش های درمان -جلب توجه کودک به کلمه ای که حذف کرده ونیزاصلاح آن کلمه. -استفاده از کاغذ راهنما (فلش)ویاگذاشتن انگشت زیرکلمه. -کودک میبایستی به همراه سایرکودکان متن رابخواند.این کار به روان خوانی اوکمک می کند. -ازفعالیتهای رقابتی بین دانش آموزان پرهیزشودو آنان هرگز با یکدیگرمقایسه نشوند. ۳-جایگزین کردن یک کلمه بجای کلمه دیگر(تغییرافعال به میل خود) مثال: بجای خواندن کلمه (داد )می خواند :(دارد) ⬅️ علل: -بی دقتی -عدم شناخت کلمه (یعنی کلماتی که با معنی جمله مطابقت ندارد) ⬅️ روش های درمان -جایگزینی ناشی از بی دقتی:جلب توجه کودک به کلمه جایگزین ،خواندن متن همراه با سایر دانش آموزان ودر صورت امکان ضبط صدای کودک هنگام خواندن ، گوش دادن کودک به صدای خود. -جایگزینی ناشی از شناخت کلمه : این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
▪️کلمات مشکل را در کلمات ناتمام بکار ببرید مثال: تصمیم= ﺗ.....میم. -دانش آموزا را مطمئن سازید که به اندازه کافی برای هجی کردن کلمه مورد نظرتوانا است وبه او کمک نخواهد شد. ۴-تکرارکلمه یا عبارت ⬅️ علل: -عدم شناخت کلمه وناتوانی در ترکیب صداها. -عادات نادرست هنگام خواندن. ⬅️ روش های درمان -جلب توجه کودک به کلمه یا عبارت تکراری. -از دانش آموزان خواسته شودمتن درس را همه با هم بخوانند. -از کودک خواسته شود تا قبل از خواندن متن ،آن را برای خود مطالعه نماید. -در ابتدا مطلب آسانتر (یا حتی یک پاراگراف)در اختیار کودک قرار گیرد و با پیشرفت کودک،متن را مشکل تر کنید. -از کودک بخواهید تا با انگشت گذاشتن زیر کلمات،سرعت خواندنش را بیشتر کند. ۵-اضافه کردن کلمات به جمله ⬅️ علل: -اشکال در درک مطلب. -بی توجهی به متن. اگر کلمه ای که کودک به متن کتاب اضافه می کند با معنی باشد وبه جمله ارتباط داشته باشد،نشانگر آگاهی دانش آموز از مطلب مورد نظر است ولی ناشی از بی دقتی اوست.ولی اگر کلمه اضافه شده ،ربطی به جمله نداشته باشد دلیل آن اشکال در درک مطلب می باشد. ⬅️ روش های درمان -افزایش گنجینه لغات واستفاده از کلمات هم خانواده. -شرح تصاویر کتاب توسط معلم و دانش آموز. -پیدا کردن اصل مطلب در متنی که می خواند تا بداند کل مطلب در مورد چیست. -شناخت جزییات مهم هر متن. -بحث وگفتگو در مورد مطلب یا داستان قبل از خواندن آن. -جلب توجه کودک، خواندن متن همراه با سایر دانش آموزان. ۶-کلمه به کلمه خواندن ومکث زیاد روی کلمات (مکث زیاد روی کلمات بدلیل این است که دانش آموزروی کلمات وساختار جمله تسلط کافی ندارد.سرعت خواندن به تنهایی اختلال نیست مگراینکه تولید اضطراب کند). ⬅️ علل: -عدم شناخت کلمه. -اشکال در درک مطلب. -عادات نادرست به هنگام خواندن. ⬅️ روش های درمان -انتخاب متن های آسانتر جهت خواندن دانش آموز. -استفاده از کتاب داستانهای ساده . -بالا بردن توانایی کودک در شناخت کلمات معمول ومتداول. -استفاده از کارت همراه با تصویر (به این صورت که کلمه نا آشنا را زیر تصویر آن بنویسید سپس لغت جدید را در کلمه به کار ببرید). -به کودک اجازه دهیدتامتن داستان را بخواند وسپس آن را بصورت نمایش اجرا کند. -به کودک اجازه دهید تا داستانهای مهیج ومورد علاقه را با صدای بلند بخواند. -از دانش آموزبخواهید تا متن واشعار را مرتباتکرار کند. -از دانش آموزان بخواهید تامطالب کتاب را بصورت گروهی بخوانند. ✅ سایر تمریناتی که باعث تقویت خواندن می شوند *روخوانی * روش چند حسی(فرنالد) *خلاصه نویسی از کتاب درسی و یا کتاب داستان. *نوشتن داستانهای کوتاه *تعریف داستانهای کوتاه *پاسخ به سوالات مربوط به داستان *وصل نقطه چین. *کامل کردن کلمات ناقص. *کار با ماز. *نقاشی کشیدن و کپی کردن. *تمرینات رمز گردانی. *استفاده از وسایل آموزشی سینا. *خواندن شعر،روزنامه و... *تمرین و حفظ کردن حروف الفبا(در تمام پایه های مقطع ابتدایی و نه صرفا در پایه اول).بسیاری از دانش آموزان حتی در پایه های بالاتر ابتدایی ،قادر به خواندن حروف الفبا (البته از حفظ) نیستند! امتحان کنید! *ترکیب صداها و ساختن کلمه.مانند: س-ا-ز =ساز . *کامل کردن تصاویر ونیز بریدن و چسباندن تصاویر . *بازی با دارت(جهت تقویت دقت و هماهنگی چشم و دست). این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🛑 بسیار بسیار مهم 🛑 مدیران محترم لطفا به هیچ عنوان تایید نهایی کلاس بندی ها رو نزنین چون اگه تایید نهایی زده بشه امکان ویرایش و صدور ابلاغ معلمین و تخصیص معلم با مشکل مواجه خواهد شد مسئولیت و عواقب تایید نهایی کاملا به عهده شخص مدیر خواهد بود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🔻قادری در صحن مجلس:اجرای همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شود 🔸جعفر قادری در جلسه امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خواستار تعیین تکلیف اجرای طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان شد. 🔸وی بیان کرد: انتظار داریم دولت و مجلس سریع‌تر برای تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی به تفاهم برسند. کار ارزشمند رتبه‌بندی معلمان انجام شد، اما باید موانع آن برطرف شود و🔸نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقساط مسکن ملی کاهش پیدا کند تا برای قشرهای کم درآمد جامعه قابل تحمل باشد این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
موافقت کمیسیون آموزش با رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای فلاحی : کمیسیون مصوبه ای درباره رتبه‌بندی مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای داشت؛ مقرر شد این مربیان ظرف یک سال رتبه بندی شده و شیوه‌نامه این قانون نیز ظرف ۶ ماه باید تدوین شود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
به اطلاع همکاران گرامی می رساند اعتبار لازم جهت پرداخت جامانده های رتبه بندی در حقوق اسفند 1401 تخصیص یافته و جذب گردیده است و بزودی به حساب ذینفعان از سوی امور مالی ادارات کل واریز خواهد شد . این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔰✅مسئله کسر ،ویژه ی ورودی های چهارم و پنجم و ششم با بیانی ساده😍👌 این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🔶🔷کسرها(ثلث و ربع و خمس و نصف) با بیانی ساده و شیرین😍 🔶️ویژه ی ورودی های گل چهارم و پنجم این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عددنویسی با بیانی ساده و شیرین😍 بگو من چه عددی هستم؟ ✅ویژه ی ورودی های چهارم و پنجم و ششم این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🔶️🔷 ویژه ی ورودی های چهارم و پنجم تساوی_کسرها با بیانی ساده و شیرین😍😍😍 بچه هاجون ببینید به زهرا چقد از کیک تولدش رو دادم😋🎂🎂🎂 این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
4_5935907839754110604.pptx
26.59M
نمونه گزارش برنامه ویژه مدرسه طرح بوم این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ انواع الگو این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5473240820.pdf
3.06M
⬅️ مراحل جهشی دانش آموزانی که میخواهند در طول تابستان یک کلاس را بخوانند وبه کلاس بالاتر بروند در سال تحصیلی جدید این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢ثبت نام ترک تحصیلی های پایه هفتم در سیدا( سال تحصیلی402-403) 📌مراحل جهت ثبت نام: ⬅️ ورود به سیدا با کاربری مدیر ⬅️ عملیات اولیه ⬅️عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️اضافه کردن دانش آموز خارج از مدرسه 📌چنانچه دانش آموز سال قبل در همان آموزشگاه وضعیت ترک تحصیل داشته است: ⬅️عملیات اولیه ⬅️عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️در حال بررسی ⬅️ارتقا دانش آموز و ثبت نام در پایه هفتم این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢ثبت نام ترک تحصیلی پایه اول در سیدا (سال تحصیلی402-403) 📌مراحل جهت ثبت نام: ⬅️ ورود به سیدا با کاربری مدیر ⬅️ عملیات اولیه ⬅️عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️اضافه کردن دانش آموز خارج از مدرسه 📌چنانچه دانش آموز سال قبل در همان آموزشگاه وضعیت ترک تحصیل داشته است: ⬅️عملیات اولیه ⬅️عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️در حال بررسی ⬅️ارتقا دانش آموز و ثبت نام در پایه اول این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢رفع خطای عدم ثبت نام دانش آموزان میان پایه ترک تحصیلی در سال تحصیلی جدید(402-403) 👈🏻جهت ثبت نام 📌چنانچه دانش آموز سال گذشته در همان مدرسه وضعیت ترک تحصیل داشته است: ⬅️عملیات اولیه ⬅️ عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️مشاهده دانش آموز در لیست درحال بررسی ⬅️ارتقا به پایه بالاتر 📌چنانچه دانش آموز ترک تحصیلی در مدرسه دیگری بوده و امسال قصد تحصیل در مدرسه جدید را دارد: ⬅️عملیات اولیه ⬅️ عملیات پیش ثبت نام ⬅️ثبت نام میان پایه ⬅️ اضافه کردن دانش آموز خارج از مدرسه این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💢صحرایی:اصلاحات رتبه در دستور کار است اصلاحات رتبه بندی هم اکنون در دستور کار قرار دارد : 🔹تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. 🔹به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یک‌بار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار رتبه بندی اجرایی خواهد شد. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت: ▫️«کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.» ـــــــــــــــــــــــــ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
سخنگوی دولت: دولت اجازه نمی‌دهد هیچ تعرضی به حقوق بازنشستگان صورت بگیرد 👤بهادری جهرمی در نشست خبری: ▫️دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته ها نیست. ▫️ اجازه نمی دهیم هیچ گونه تعرضی به حقوق بازنشستگان عزیز ما صورت بگیرد. ▫️تلاش می‌کنیم ناترازی صندوق های بازنشستگی اصلاح شود. ــــــــــــــــــــــــ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
▪️صحرایی:اصلاحات رتبه در دستور کار است اصلاحات رتبه بندی هم اکنون در دستور کار قرار دارد، : تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یک‌بار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار رتبه بندی اجرایی خواهد شد. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
📣🟢🟢 زمانبندی آزمون ساحت های تربیتی مدرسه ❇️ استان:تمامی استان‌ها_کشوری ✅کد دوره: 99506883 ❇️ مدت دوره: 16 ساعت ✅آزمون اول :7 مرداد 1402 ساعت ۱۳ ✅آزمون دوم:15 مرداد 1402 ساعت 16 ✅آزمون پایانی :17 مرداد 1402 ساعت 13 شرکت در آزمون تکرار تا ۲۷ مرداد ‼️تذکرات مهم: 👇 ⛔️شرکت در آزمون‌های تکرار تنها پس از شرکت در مرتبه اول آزمون تا پیش از پایان دوره امکان‌پذیر است. ⛔️برای کسب امتیاز کامل لازم است حداقل دو مرتبه در آزمون های تکرار شرکت کنید. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🔴 هنوز هیچگونه خبر رسمی و موثقی درباره ی نحوه ی اعلام نتایج نوبت اول و دوم کنکور 1402 نداریم. ◾️ جواب سازمان سنجش به سوال ما در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج: متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. ➖➖➖➖➖➖➖➖ این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98