فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عضو کمیسیون آموزش دیدهبان شفافیت و عدالت:
▫️«کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی میخواند، اینها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چهکسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی میخواند، درحالیکه سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبهشان زیر ۵ هزار شوند.»
ـــــــــــــــــــــــــ
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
سخنگوی دولت: دولت اجازه نمیدهد هیچ تعرضی به حقوق بازنشستگان صورت بگیرد
👤بهادری جهرمی در نشست خبری:
▫️دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته ها نیست.
▫️ اجازه نمی دهیم هیچ گونه تعرضی به حقوق بازنشستگان عزیز ما صورت بگیرد.
▫️تلاش میکنیم ناترازی صندوق های بازنشستگی اصلاح شود.
ــــــــــــــــــــــــ
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
▪️صحرایی:اصلاحات رتبه در دستور کار است
اصلاحات رتبه بندی هم اکنون در دستور کار قرار دارد، : تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یکبار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یکبار رتبه بندی اجرایی خواهد شد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
📣🟢🟢 زمانبندی آزمون
ساحت های تربیتی مدرسه
❇️ استان:تمامی استانها_کشوری
✅کد دوره: 99506883
❇️ مدت دوره: 16 ساعت
✅آزمون اول :7 مرداد 1402
ساعت ۱۳
✅آزمون دوم:15 مرداد 1402
ساعت 16
✅آزمون پایانی :17 مرداد 1402
ساعت 13
شرکت در آزمون تکرار تا ۲۷ مرداد
‼️تذکرات مهم: 👇
⛔️شرکت در آزمونهای تکرار تنها پس از شرکت در مرتبه اول آزمون تا پیش از پایان دوره امکانپذیر است.
⛔️برای کسب امتیاز کامل لازم است حداقل دو مرتبه در آزمون های تکرار شرکت کنید.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🔴 هنوز هیچگونه خبر رسمی و موثقی درباره ی نحوه ی اعلام نتایج نوبت اول و دوم کنکور 1402 نداریم.
◾️ جواب سازمان سنجش به سوال ما در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج: متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.
➖➖➖➖➖➖➖➖
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#اطلاعیه
#فوری
قابل توجه مدیران و مدیر آموزگاران
با سلام ترتیب چینش برگهای دفتر نتایج به صورت ذیل است 👇👇📕
📘 ترتیب چینش دفتر ارزشیابی تحصیلی دوره ابتدایی به شرح ذیل می باشد :
۱) جلد دفتر ارزشیابی تحصیلی
۲) روکش مبتنی بر آمار نتایج کلی دفتر ارزشیابی تحصیلی
۳) روکش پایه اول ابتدایی
۴) دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه اول
۵) روکش پایه دوم ابتدایی
۶) دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه دوم
۷) روکش پایه سوم ابتدایی
۸) دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه سوم
۹) روکش پایه چهارم ابتدایی
۱۰) دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه چهارم
۱۱) روکش پایه پنجم ابتدایی
۱۲)دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه پنجم
۱۳) روکش پایه ششم ابتدایی
۱۴) دفتر ارزشیابی تحصیلی پایه ششم
۱۵) فرم انسداد دفتر ارزشیابی تحصیلی
▪️▪️▪️▪️
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
⭕️آیا خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ میشود؟
🔺هنگامی که عسل با خربزه مخلوط میشود، ترکیبات موجود در این دو ماده مغذی با یکدیگر واکنش نشان میدهند و در نتیجه یک ماده سخت به وجود میآید.
🔺به همین دلیل هضم خربزه با عسل برای دستگاه گوارش بسیار مشکل است.
🔺 در بسیاری از موارد افرادی که خربزه و عسل را همزمان خوردهاند، درد شدیدی را تجربه کردهاند. با این حال، این دردها در حدی نیست که منجر به مرگ یا مرگ فوری افراد سالم شود.
#پزشکی
#سلامت
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#راهکارهایی برای #معلمینی که دانش آموزان #دیرآموز دارند
● معرفی #مراحل مختلف خواندن به آرامی و با #سرعت کمتر نسبت به کودکان هم سن خودش.
○ انتخاب با دقت متون خواندنی با توجه به #توانایی و #علاقه کودک.
● به گونهای درس را بخوانید که هماهنگ با #سطح خواندن کودک باشد.
○ از او بخواهید تا با #آرامش درس را بخواند و صدایش را در نوار #ضبط صوت پر کنید تا به صدای خود گوش فرادهد.
● خواندن را با #مطالبی آغاز کنید که کودک به آنها #علاقمند است مثل داستانهای مربوط به خانه و.... .
○ از آنها #انتظار زیادی نداشته باشیم و کوچکترین پیشرفت در آنها برای ما #موفقیتی بزرگ باشد.
● درهنگام خواندن برای گم نکردن خط از یک #خطکش در زیر خطی که میخواهد بخواند استفاده میکنیم و به مرور که خط را #گم نکرد خط کش را برمیداریم.
○تأکید کنیم که خواندن باید #ریتم و آهنگی #ملایم داشته و به مکثها و توقفها توجه داشته باشد.#راهکارهایی برای #معلمینی که دانش آموزان #دیرآموز دارند :
● معرفی #مراحل مختلف خواندن به آرامی و با #سرعت کمتر نسبت به کودکان هم سن خودش.
○ انتخاب با دقت متون خواندنی با توجه به #توانایی و #علاقه کودک.
● به گونهای درس را بخوانید که هماهنگ با #سطح خواندن کودک باشد.
○ از او بخواهید تا با #آرامش درس را بخواند و صدایش را در نوار #ضبط صوت پر کنید تا به صدای خود گوش فرادهد.
● خواندن را با #مطالبی آغاز کنید که کودک به آنها #علاقمند است مثل داستانهای مربوط به خانه و.... .
○ از آنها #انتظار زیادی نداشته باشیم و کوچکترین پیشرفت در آنها برای ما #موفقیتی بزرگ باشد.
● درهنگام خواندن برای گم نکردن خط از یک #خطکش در زیر خطی که میخواهد بخواند استفاده میکنیم و به مرور که خط را #گم نکرد خط کش را برمیداریم.
○تأکید کنیم که خواندن باید #ریتم و آهنگی #ملایم داشته و به مکثها و توقفها توجه داشته باشد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🔴"خواندن درس به كمك دانش آموزان"
✔️(پیشنهاد فعالیتی برای تدریس متن های كوتاه فارسی در كتاب های «بخوانیم»)
برای پرورش مهارت گوش دادن با دقت و هم چنین معرفی كلمه های جدید درس های فارسی «بخوانیم» كه كلید واژه هم محسوب می شوند و هم چنین تقویت روخوانی، املا و انشا، می توان به روش زیر عمل كرد:
💥مرحله ی اول: دانش آموزان كتاب هایشان را می بندند و آموزگار درس را با صدای بلند و رسا می خواند. حدود دو سه دقیقه به دانش آموزان فرصت فكر كردن و تبادل نظر می دهد. سپس می گوید: «این بار می خواهم درس را با كمك همه ی شما بخوانم به این صورت كه من شروع به خواندن درس می كنم و گاهی كلمه های كلیدی، فعل ها، مترادف ها و حتی جمله ای كوتاه حذف می كنم یا جا می اندازم. شما باید بدون نگاه كردن به كتاب، به نوبت و به صورت شفاهی، موارد حذف شده را بیان كنید. اگر دانش آموزی جواب را نمی دانست،نفر بعدی كه دستش را بالا گرفته است، می تواند پاسخ دهد. هر دانش آموزی كه پاسخ درست داد، بلافاصله پای تخته بیاید و پاسخ درست خود را بنویسد. (تقویت املا)»
💥مرحله ی دوم: دانش آموزان را به گروه های دو نفره تقسیم می كنیم تا به نوبت متن درس را برای یك دیگر بخوانند، به طوری كه كتاب مخاطب (شنونده) بسته باشد. (تقویت روخوانی و پرورش مهارت گوش دادن)
💥مرحله ی سوم: از هر عضو گروه می خواهیم، حدود 10 تا 15 كلمه ی مهم را از روی متن درس یادداشت كنند و به یك دیگر بدهند. (تقویت املا)
💥مرحله ی چهارم:هر نفر با كلمه های دوست خود، به دلخواه متنی را بسازد و مجددا متن ساخته شده را به یكدیگر بدهند. (تقویت انشا)
💥مرحله ی پنجم: هر نفر از روی متن دوست خود، یك پرسش طرح كند و چنان چه پرسش طراحی شده به متن درس مربوط بود، آن را در كتاب «بخوانیم»، در جای مناسب یادداشت كند. (ارزشیابی)
ممكن است پیاده كردن روش بالا تا حدودی وقت گیر باشد،اما به كار گرفتن آن حداقل دوبار در طول تدریس سالانه، بی نتیجه نخواهد بود.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
روانخوانی هدفمند
تلفیق ریاضی و فارسی
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98