eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20.2هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
9.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس مبحث سایه ها علوم اول ابتدایی 🔹 : زنگ علوم 🔸 : سایه ها 🔺 تدریس و آموزش درس 1 علوم اول ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : سرکار خانم سوری https://eitaa.com/tajrobehyekelasi402
17.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس ریاضی اول ابتدایی 🔸 ۱_صفحه_۳ 🔺 تدریس و آموزش تم ۱ریاضی اول 👩🏻‍🏫👈 مدرس : https://eitaa.com/tajrobehyekelasi402
🔺نتایج نهایی کنکور این هفته اعلام می‌شود ▪️ نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲، در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از نیمه مهر ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اقدام کنند. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
👭👬دانش آموزان برای یادگیری مطالب در ۳دسته‌ی زیر تقسیم می شوند👇👇 🌟 دسته‌ی اوّل؛ دانش آموزان کلامی: 👈 یادگیری در این گروه از دانش آموزان, از راه👂شنیداری است. یادگیری از جزء به کل است. با تکرار از درس؛ آموزش در آن ها صورت می گیرد. 🗣نوع تکلیف در این گروه؛ از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است. 👈بچّه های کلامی؛ از کلام به مرحله ی مجرّد می رسند. 🌟 دسته ی دوم: دانش آموزان دیداری: 👈 یادگیری در این گروه از دانش آموزان؛ از راه دیدار است. یادگیری از کل به جزء است. 👈 این گروه از دانش آموزان باید در کلاس آموزش را از طریق عکس های داخل کتاب و یا چارت تصویری و فیلم ببینند. 👈 این دسته از دانش آموزان در یادگیری درس دایره بسیار موفّق هستند. 👀 دانش آموزان تصویری از تصویر به مجرّد می رسند. 🌟 دسته‌ی سوّم: دانش آموزان دست ورز👇 👈یادگیری در این دسته از طریق لمس کردن است. مثل انجام آزمایش یادگیری در این گروه هم از کل به جزء است و هم از جزء به کل. 👈نوع تکلیف برای این دانش آموزان: ساختن ماکت و مدل یا بریدن تصویر و چسباندن آن برای پوشه ی کار است. 🙌دانش آموزان دست ورز: دروس سه بعدی را بهتر می آموزند. دانش آموزان دست‌ورز از ملموس به مجرّد می رسند. 👈نکته: اکثر دانش آموزان ،از ترکیبی از سه سبک یادگیری فوق استفاده می‌کنند،منتها در برخی موارد، از سبک خاصی بیشتر و ملموس تر بهره می‌برند. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
💥علل کم رنگ نویسی 🔻ضعف عضلات ظریف انگشتان 🔻چرخش نوک قلم به یک سمت 🔻شل گرفتن مداد در بین انگشتان 🔻بی انگیزه بودن برای نوشتن 🔻قطر زیاد قلم یا مداد راهبرد: 1⃣ روی برگه ای چندین نقطه رسم کنید و برگه را روی بالش نرم قرار‌ دهید.از دانش آموز بخواهید با نوک مداد ، روی نقطه ها آنقدر فشار بیاورد تا نقطه ها سوراخ شوند 2⃣ بین دو برگ کاغذ ، کاربن قرار داده و به دانش آموز می گوییم باید موقع نوشتن مداد را بیشتر فشار دهد تا اثر نوشته روی برگ بیفتد.بعد کاربن را زیر دو برگ سپس سه برگ وبه تدریج کاغذها را اضافه می کنیم تا دانش آموز مجبور شود مداد را بیشتر فشار دهد.این تمرین را آنقدر ادامه می دهیم تا فشار دادن مداد برای او طبیعی شود. 3⃣ یک نقاشی آزادانه با خلال دندان و کاغذ انجام دهد. به این صورت که با شابلون و یا آزادانه طرح و یا نقاشی را بصورت نقطه نقطه سوراخ کند تا طرح نمایان شود سپس نقطه ها را با مداد رنگی به هم وصل کرده تا نقاشی نمایان شود. ما برای این کار تکه برش خرده موکت زیر کاغذ قرار دادیم تا راحت تر خلال دندان در برگه فرو برود. 4⃣ برای برش طرح یا نقاشی به جای قیچی از سوراخ کردن دور تا دور طرح با خلال دندان هم میتوانید استفاده کنید . این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98