eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20.4هزار عکس
9.8هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 سوادآموزی تا چند ماه آینده ▫️مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل: استخدام آموزشیاران قبل از سال 92 به اتمام رسیده و استخدام سایر آموزشیاران نیز در اولویت است که بستر جذب آنها با برگزاری آزمون و سایر تمهیدات فراهم می آید. ▫️ نیروهایی که در سال 92 با آموزش و پرورش همکاری داشتند با برگزاری آزمون استخدامی جذب شده اند و تعداد محدودی از این نیروها باقی است که قطعاً تا چند ماه آینده جذب آموزش و پرورش خواهند شد. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
6.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همکاران عزیز خواهش میکنم همگی این تدریس دکتر داودی را بادقت ببینید من چندین بار این فیلم را درگروه و کانال ارسال کردم متاسفانه بازهم سوال میشه باور بفرمایید فقط همین روش باید گفته بشه ایشون مولف کتاب ریاضی هستن خودشون بهتر میدونن چی تو کتاب نوشتن و چجوری باید تدریس بشه این کاملترین و بهترین راهنمای اموزش تقسیم به دوروش فرایندی و خلاصه درکتاب هست بقیه روشها و توضیحات اضافه را کناربگذارید بچه ها وخودتان راگیج نکنید کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ زنگ هنر ✅ کاردستی با وسایل دور ریختنی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ زنگ هنر ✅ کاردستی با وسایل دور ریختنی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
💢کاربردچرخه یادگیری درتدریس ✍برای کمک به ارائه بهتر مدرسان چرخه یادگیری بر چهار مرحله استوار شده است: تجربه، بازتاب و تامل، مفهوم سازی و سرانجام، کاربرد.    1.    مرحله تجربه: مرحله نخست آغاز هر تجربه آموزشی، با ارتباط دادن مبحث درسی با زندگی واقعی ‌‌دانش‌آموزان آغاز می‌شود. ‌‌هر معلم موفقی، به خوبی درک می‌کند که برای ایجاد ارتباط ‌‌دانش‌آموز با مبحث درسی، باید رابطه‌‌ای را بین زندگی واقعی او و موضوع برقرار کرد.  فاز تجربه، دقیقا به چرایی آموزش می‌پردازد و اگر به درستی پیش برود، به سوالاتی که در ذهن ‌‌دانش‌آموزان نقش می‌بندد، پاسخ خواهد داد و آنها را به ادامه آموختن، علاقمند خواهد کرد. برای مثال، در یک کلاس ابتدایی، برای آغاز مبحث درسی در مورد چوب، ابتدا باید به کودکان کمک کرد تجربه خود را از استفاده و لمس چوب، به یاد آورند در این صورت به خاطر می‌آورند که چوب نقشی واقعی در زندگی آنها دارد. همچنین برای تدریس مبحث سرعت و شتاب، در یک کلاس فیزیک، اگر آغاز بحث با ذکر تجربه‌‌ای واقعی مثلا از رانندگی و تجربه شتاب گرفتن با خودرو باشد، ‌‌دانش‌آموزان ارتباطی عملی با موضوع پیدا کرده و به یادگیری آن علاقه بیشتری پیدا می‌کنند. مرحله تجربه می‌تواند از طرق مختلف انجام شود. نمایش یک فیلم (کوتاه یا بلند)، یک نماهنگ، پخش قطعه‌‌ای موسیقی یا آواز، خاطره‌گویی، داستان‌گویی یا حتی دیدار از یک نمایشگاه عکس یا نقاشی می‌تواند مرحله تجربه را به بهترین شکل خود در ذهن ‌‌دانش‌آموز به جریان بیندازد و او را برای یادگیری مبحث اصلی درس، آماده کند. eitaa.com/Rahimi98
کاربرگ تلفیقی علوم وفارسی فصل ۸ ابزار پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
علوم پایه اول هشتم ابزار کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98