🛑 فوری 🛑
آنچه در جلسه امروز وزارت با موضوع " هیات ممیزه " و با حضور مدیران کل استان ها مطرح شد ..
eitaa.com/Rahimi98
♻️رتبه ۳۰۰ هزار نفر در روزهای آینده تعیین تکلیف می شود
معلمان مهرآفرین، از تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ مشمول رتبه بندی خواهند شد.
🔸نومعلمان از دو روز گذشته میتوانند در سامانه rtb.medu.ir مدارک خود را جهت رتبه بندی بارگذاری نمایند تا مشمول رتبه بندی شوند، در این خصوص لازم است مدیران اطلاع رسانی فوری را انجام دهند.
تاکنون برای ۳۰۰ هزار نفر امکان تعیین رتبه به دلیل مشکلات مختلف وجود ندارد.
eitaa.com/Rahimi98
🔸کسانی که شامل هیچ رتبه ای نشده اند
تا یک سال در همان رتبه اول خواهند ماند و بعد از یکسال مجددا رتبه بندی خواهند شد و اگر هر رتبه ای کسب کردند در آن رتبه خواهند بود
و اگر رتبه بالاتری کسب نکنند رتبه بندی آنان کلا حذف خواهد شد و از رسته آموزشی خارج و به رسته اداری منتقل خواهد شد.
🔸حداقل سنوات برای کسب رتبه ۴، ۱۵ سال سابقه و رتبه ۵، ۲۱ سال سابقه است.
اگر مدارک و مستندات سهوا یا .. اشتباه( اطلاعات غیر واقعی ) توسط همکاران بارگذاری شود آیین نامه گفته تا رسیدگی به تخلفات رتبه بندی متوقف خواهد شد.
🔹نمرات و رتبه ها در سامانه my.medu.irقرار خواهد گرفت و زمان اعتراض ۱۰ روز خواهد بود.
رتبه ۱ و ۲ توسط هیات ممیزی مناطق قابل تایید هست.
eitaa.com/Rahimi98
🔸در صورت آماده شدن لیست اسامی هیات های ممیزه مناطق و استان فرایند تایید یا ارجاع رتبه بندی معلمان از امروز بعدظهر شروع خواهد شد.
eitaa.com/Rahimi98
فرایند اعتراض به نمره رتبه بندی باید به صورت فرد به فرد انجام شود.
🔸برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر ، نمره نهایی رتبه بندی طی روزهای آینده مشخص خواهد شد و در سامانه my.medu.ir نمایش داده خواهد شد.
همکاران محترم باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند و رتبه خود را پس از تعیین، مشاهده نمایند.
eitaa.com/Rahimi98
🔻میبایست سریعتر برای رسیدن به حقوق پایان سال،رسیدگی به شکایات رتبه بندی انجام شود.
جلسه رسیدگی به شکایات فرهنگیان، جلسه به صورت حضوری و با دریافت مدارک و مستندات انجام خواهد شد.
🔻تعجیل در کسب رتبه صرفا برای ارتقا رتبه خواهد بود و در این مرحله شامل نخواهد شد.
به این معنا، چنانچه شخصی در این مرحله رتبه ای کسب نمود پس از آن میتواند از تعجیل برای کسب رتبه بعدی استفاده کند
eitaa.com/Rahimi98
🔸مطابق قانون همکاران اداری و خدماتی ها شامل رتبه بندی نمیشوند.
این موضوع ارتباطی به وزارت ندارد و در قانون رتبه بندی انده است
اگر کادر اداری تبدیل وضعیت شود و به آموزش برود از همان روز که به آموزشی رفته است شامل رتبه بندی خواهد شد.
کسانی که به دستگاه های اجرایی زیر مجموعه آموزش و پرورش مامور میشوند، مشمول رتبه بندی خواهند شد.
اما اگر کسی به دستگاه های اجرایی خارج از آموزش و پرورش منتقل شوند بند رتبه بندی آنان قطع خواهد شد.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
چگونه اخبار جعلی در اینترنت را تشخیص دهیم؟👇🚨
eitaa.com/Rahimi98
با توجه به گسترش اینترنت و شبکههای اجتماعی، تشخیص اخبار دروغین در این فضاها اهمیت بسیاری دارد. برای آنکه در دام اخبار جعلی اینترنتی نیفتید، باید به چند نکته دقت کنید.
۱. آدرس وبسایت را بررسی کنید
اگر در آدرس وبسایتی این موارد را مشاهده کردید، باید مشکوک شوید:
اشتباهات املایی در نام شرکت؛
پسوندهای عجیب و غریب مثل infonet؛
استفاده از دامنه offer بهجای دامنه com.
۲. به شهرت و تجربه حرفهای منبع خبری توجه کنید
فرقی نمیکند اسم نویسنده یا ناشر خبر برایتان آشنا باشد یا نه؛ همیشه به شهرت و تجربه حرفهای افراد توجه کنید. .
eitaa.com/Rahimi98
۳. واقعی یا جعلیبودن وبسایت را بررسی کنید
همیشه افرادی پیدا میشوند که اخبار جعلی را بهجای حقایق منتشر کنند. بعضی افراد ممکن است وبسایتی شبیه وبسایتهای خبری و رسمی بسازند تا معتبر به نظر برسند. بنابراین اگر مثلا خبری خواندید که چیزی را از سازمان جهانی بهداشت نقل کرده بود، حتما وبسایت این سازمان را بررسی کنید تا از صحت خبر مطمئن شوید.
۴. اولین نتایج لزوما دقیقترین نیستند
از موتورهای جستوجو مثل گوگل حرفهای استفاده کنید! اولین نتایج جستوجو همیشه دقیقترین نیستند. اولین نتایج جستوجوی اینترنتی معمولا چیزهایی هستند که با کلیدواژه جستوجوشده ارتباط بیشتری دارند.
eitaa.com/Rahimi98
۵. همیشه منبع خبر را بررسی کنید
فراموش نکنید که منبع هر خبری را بررسی کنید، حتی اگر صمیمیترین دوستتان آن را برایتان فرستاده باشد. هر کسی ممکن است قبل از ارسال مطالب به دیگران فراموش کند که صحتوسقم آن را بررسی کند.
علاوه بر این، همیشه این را به خاطر داشته باشید که وبسایتهای حرفهای خبری در انتهای مطالبشان لینک منبع را درج میکنند. اگر در یک وبسایت یا شبکه اجتماعی، خبری بدون لینک منبع مشاهده کردید، حتما به واقعیبودن آن شک کنید.
۶. اخبار با دیدگاههای شخصی فرق دارند
اینترنت و شبکههای اجتماعی به افراد این فرصت را میدهند که دیدگاههایشان را منتشر کنند. بنابراین اگر مطلبی را در فضای آنلاین خواندید، به این دقت کنید که آیا نویسنده نظر شخصیاش را نوشته یا خبری را نقل کرده است. اگر در مقالهای اطلاعات جدیدی خواندید، حتما درباره آن تحقیق کنید تا بفهمید از منبع خبری معتبری نقل شده یا فقط دیدگاه شخصی نویسنده است.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
سلام ،کاردستی رنگین کمان
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🛑 تکالیف فعالیت محور
eitaa.com/Rahimi98
۱-درس هنرمند را با دقت بخوان کلماتی که در آن حرف (س؛ش)است را پیدا کن وبنویس
سه تا سه تا کنار هم بگذار و با آن ها یک جمله پرسشی بنویس
۲-نام ده وسیله که در کیفت داری را بنویس حالا خط کش را بردار و این ۱۰ وسیله را اندازه بزن و بنویس
برایم بگو کدام یک بزرگتر است
۳-برایم بنویس اگر به جای حضرت فاطمه (س)و حضرت علی (ع) بودی و فقیری در خانه ات میامد دوست داشتی چه چیزی به آن فقیر بدهی
eitaa.com/Rahimi98
۴-امروز سراغ جامیوه ای خانه تان برو نام میوه هایی را که میبینی بنویس
مشخص کن
کدام یک تک دانه
کدام چند دانه
کدام پردانه هستند
✅ پایه_دوم_ابتدایی
✅ ارسال کننده:خانم فریبا گودرزی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
11.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواندن قرآن توسط فاطمه زهرا لری
پایه اول ابتدایی
کلاس خانم شمس بیداری
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✔️ سوادرسانه / کوتاه اما مفید
eitaa.com/Rahimi98
✅ نقش سواد رسانهای در خانواده
رسانهها یکی از عواملی هستند که امروزه باعث تحکیم ارتباط در خانواده میشوند و از طرفی همین موضوع میتوانند عاملی برای سست کردن بنیان خانوادهها باشند، همچنین خانوادهها با استفاده درست از رسانهها میتوانند آگاهی و مهارت خود را افزایش دهند، به عنوان مثال حضور در فضای مجازی و استفاده صحیح از اطلاعات و مطالب قرار داده شده در سایتها، باعث افزایش آگاهی و اطلاعات ما در خانواده و زندگی اجتماعی میشود، اما از طرف دیگر استفاده نادرست از رسانهها نه تنها کمکی به ارتقاء سطح فکری- فرهنگی و مهارتی خانوادهها نمیکند، بلکه باعث به وجود آمدن معضلات و مشکلات عدیدهای میشود که شاید خیلی از آنها قابل جبران نباشد.
eitaa.com/Rahimi98
هدف اصلی سواد رسانهای در خانواده، هشیار کردن خانوادهها نسبت به برنامهها و تولید محتوای رسانههاست، با آموزش رسانه میتوان پیام را تفسیر کرد و مناسبترین رسانه را انتخاب کرد و تاثیرپذیری بیشتری از آنها گرفت.
رسانهها خواسته یا ناخواسته راه و رسم و شیوه زندگی را در خانوادهها تغییر میدهند، بنابراین با افزایش آگاهی خود نسبت به رسانههای ایجاد کننده پیام در اطراف خود به انتخاب سودمند بپردازیم و میزان استفاده خود از این ابزار را معین کنیم و خود را از فردی منفعل در برابر رسانهها برهانیم و همیشه آگاه باشیم که رسانهها بر ضمیر خودآگاه و ناخودگاه ما اثر مستقیم میگذارد
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
شناخت رنگ ها
ایده رنگ انگشتی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🌸روش های آموزش رنگ به کودکان
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
ساخت آدمک کاغذی
برای آموزش نماز
درس هدیه ، پایه دوم
خانم واحدی
دبستان نسل ظهور
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
11.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواندن قرآن توسط نهال زارعلی
پایه اول ابتدایی
کلاس خانم شمس بیداری
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
3.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ بازی میوه میوه
#هدف: توسعه مهارت چابکی - سرعت
# وسایل مورد نیاز : توپ والیبال یا هندبال
eitaa.com/Rahimi98
🛑شرح بازی :
در شروع بازی یک نفر به قید قرعه یا توسط مربی ، به عنوان شروع کننده بازی انتخاب می شود و توپ را در دست می گیرد. نفرات دیگر که هر کدام اسم یک میوه را بر خود می گذارند، در اطراف نفر شروع کننده می ایستند. این فاصله نباید بیش از 3 متر باشد. سپس نفر شروع کننده، توپ را به آسمان پرت می کند و همزمان اسم یک میوه را صدا می زند. مـثلا" می گوید سیب. بعد نفرات بلافاصله از محل دور می شوند. فقط نفری که اسم اش صدا زده شده است باید با سرعت توپ را بگیرد و بلافاصله بگوید ایست . نفرات دیگر هر جا که ایستاده اند و در هر موقعیتی باید بدون حرکت در همان محل بایستند و تکان نخورند. سپس نفری که توپ را گرفته است باید با توپ نفرات را نشانه بگیرد و بزند. نفری که توپ به او میخورد، باید بیاید و بازی را دوباره شروع کند.
eitaa.com/Rahimi98
# آموزگار: خانم زندی
# کلاس : دوم ابتدایی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
32.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅موضوع:بازی با گردونه تبدیل واحد وخانه تبدیل واحد
✅هدف کلی : یادگیری در قالب بازی و پرسش وپاسخ گروهی بعلت جذابیت ومتفاوت بودن شیوه ی آن بیشتر مورد توجه دانش آموزان قرار میگیرد (بادر نظر گرفتن ساحت های تعلیم وتربیت زیستی، اجتماعی،علمی،فناورانه طبق سند تحول بنیادین وعدالت آموزشی)
✅مکان:کلاس درس
✅روش تدریس :بازی محور
✅آموزگار:پریسا هاشمی
✅مدرسه:نورالهدی نقده
#موسسه_راهیان_کوثرشعبه_آذربایجانغربی
#پایه_ششم_ابتدایی
#آموزگار_پریسا_هاشمی
#مدرسه_نورالهدی_نقده
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98