فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایجاد انگیزه نشانه ژ
آموزگار سارا قلی زاده
دبستان عصر دانش
پایه اول
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
جذب ۲۵ هزار معلم
▪️معاون برنامهریزی و توسعه منابع:
🔸نیاز ما برای سال آینده بیش از خروجی دانشگاه فرهنگیان است و حدود ۸۰ هزار نفر معلم بازنشسته و مشمول بازنشستگی داریم که احتمالا حدود ۶۵ هزار نفر از آنها بازنشسته خواهند شد، برای جایگزینی این نیروها علاوه بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، از ظرفیت آزمون استخدامی نیز استفاده خواهیم کرد.
🔸برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
🔸پیشبینی شده آزمون ۲۶ اسفند ماه برگزار شود و فرآیند مصاحبه و گزینش در سال بعد خواهد بود و اگر به هر دلیل آزمون برگزار نشود، در سال بعد در اولین فرصت برگزار خواهیم کرد.
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
جزئیاتی از مسمومیت دانشآموزان بروجردی
فرماندار بروجرد:
🔹تعدادی از دانشآموزان دختر دبیرستان احمدیه امروز با علائمی از مسمومیت مواجه شدند که ۱۵ نفر از دانشآموزان از طریق اورژانس به بیمارستان اعزام و ۲ نفر دیگر از طریق خودروی شخصی منتقل شدند.
🔹این دبیرستان در جوار یک سالن ورزشی که متعلق به اداره آموزشوپرورش بوده واقع شده و لوله بخاری سالن ورزشی در مجاورت بیمارستان احمدیه روبهروی کلاس دانشآموزان تعبیه شده است.
🔹مونوکسید کربن بخاری این سالن ورزشی از طریق پنجره کلاس وارد شده و تعدادی از دانشآموزان را مسموم کرده است.
✅ @akhbarforimoakeman401
🗂 اطلاعیه پایان سال امور اداری جهت جلوگیری از تضییع حقوق همکاران:
#بسیار_مهم
با سلام و احترام؛
نظـر به اینكه به ماه های پایانی سال نزدیك می شویم جهت جلوگیری از ایجاد دیون و تضییع حق و حقوق همكاران توجه مدیران محترم مدارس را به موارد ذیل را پیگیری نمایند.
۱. #رتبه_شغلی: همكارانی كه احكام ارتقاء رتبـه شان صادر نگردیده است.
✓ شرایط احراز رتبه شغلی (۱، ۲، ۳، ۴، ۵): سنوات تجربی، ارزشیابی و ضمن خدمت
۲. #طبقه_شغلی: همكارانی كه احكام ارتقاء طبقه شان صادر نگردیده است.
✓ شرایط احراز طبقه: سنوات تجربی
✓ توقف در طبقه شغلی از سال ۹۰ نداریم
۳. #رتبه_بندی_و_ترمیم: همكارانی كه احكام مزایای رتبه بندی آموزشیار معلم و ترمیم حقوق برای آنان صادر نشده است.
۴. #حق_عائله_مندی: همكارانی كه در وضعیت تاهل ایشان تغییر ایجاد شده است به منظور قطع یا برقراری كمك هزینه عائله مندی.
✓ كمك هزینه عائله مندی کارکنان مرد از تاریخ (فوت همسر، طلاق) قطع می گردد.
✓ كمك هزینه عائله مندی برای کارکنان زن متاهل از تاریخ تغییر وضعیت تاهل(فوت همسر، طلاق) برقرار می گردد.
✓ به دانشجومعلمان در دوران تحصیل حق عائله مندی تعلق نمی گیرد.
۵. #حق_اولاد: همكارانی كه مشمول قطع ، برقراری، كاهش یا افزایش كمك هزینه اولاد می باشند.
✓ حق اولاد دختر تا زمان ازدواج و پسر تا ۲۰ سالگی در صورت دانشجو بودن تا ۲۵ سالگی تعلق می گیرد.
۶. #برقراری_و_قطع_مدیریت: همكارانی كه مشمول برقراری یا قطع فوق العاده مدیریت می باشند و تاكنون حكم مربوطه صادر نشده است.
۷. #قطع_کسوربازنشستگی: همكارانی كه سابقه خدمت آنان در بهمن و اسفند ماه به ۳۰ سال می رسد جهت بررسی و قطع كسورات بازنشستگی (مکاتبه با واحد امور مالی) پیگیری نمایند.
✓ شرط قطع کسور، نداشتن بدهی بابت سنوات خدمت به صندوق بازنشستگی است.
۸. #اعمال_مدرک_تحصیلی: چنانچه حكم اعمال مدرك تحصیلی مرتبط فردی صادر نشده با همراه داشتن اصل و تصویر مدرك تحصیلی به كارشناسی امور اداری مراجعه نمایند.
✓ محدودیت اعمال مدرک از نظر تعداد برداشته شده است.
۹. #کمک_هزینه_ازدواج_وفوت: همکارانی که مدارک ازدواج و یا فوت ارائه نداده اند، مدارک خود را به امور اداری تحویل دهند.
✓ در صورت ازدواج همكار یا هر فرزند وی برای یك بار كمك هزینه ازدواج قابل پرداخت می باشد.(پرداخت كمك هزینه ازدواج فرزند صرفا به سرپرست خانواده قابل پرداخت است).
✓ در صورت فوت هر بیمه شده همكار یا افراد تحت تكفل كمك هزینه فوت قابل پرداخت است.
تذكر:كمك هزینه ازدواج و فوت پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.
۱۰. #پرونده_بازنشستگی: همکارانی در آستانه بازنشستگی هستند و داراي سنوات غيررسمي از قبيل (حق التدريس تمام وقت، خدمت سربازي، نهضت سواد آموزي، تربيت معلم، دوران پيماني و قراردادي و...) احتساب نشده و يا سنوات غيررسمي تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي داشته و هنوز اقدامي بابت انتقال كسور و مابه التفاوت كسور تغییر صندوق و يا نقل و انتقال بيمه انجام نداده اند، پیگیری نمایند.
💾مهمترین اطلاعیه ها و بخشنامه ها را اینجا دنبال کنید👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
بازی هایی برای تقویت مهارت خواندن در دانش آموزان ابتدایی
: در راستای تقویت مهارت خواندن و رفع اختلالات یادگیری دانش آموزان بازی های آموزشی برای پایه های اول، دوم و سوم دبستان پیشنهاد می شود . (ذوفن ، 1380 )
1 : آموزش حروف الفبا از راه لمس کردن
معمولا در آموزش ، بیشتر از حواس شنوایی و بینایی استفاده می کنند که این نوع آموزش را آموزش سمعی و بصری نامیده اند. برای این که آموزش عمیق تر باشد. باید از حواس دیگر هم استفاده کرد، یکی از این حواس ، حس لامسه است
در آموزش الفبا با حس لامسه ، لازم است حروف الفبا را در اشکال مختلف از جسم جامدی مثل چوب یا نایلون بسازیم سپس چشم بچه ها را ببندیم و یکی از حروف مثل «ص» را به دست کودک بدهیم و از او بخواهیم پس از لمس ، نام آن حرف را همراه با نوع آن ، آخر یا غیر آخر و غیره بگوید
در بازی از طریق لمس می توان حروف را وارونه به دست کودک داد یا پس از دادن حروف ، تعدادی نقطه در اختیارش بگذاریم تا با استفاده از نقطه «سین» را «شین» و یا «ب» را «پ» کند؛ البته آموزش از طریق لمس برای نابینایان نقش اساسی دارد. ولی برای کودکان سالم ، نقش تفریح و تنوع در آموزش و تمرین می تواند داشته باشد . (ادیب ،1392 )
2 :بازی روش جدا کردن کلمات
شناخت اجزای یک کلمه ، یکی از اهدافی است که معلمان درصدد آموزش آن به دانش آموزان هستند. برای این که آموزشی مفید و لذت بخش داشته باشید، از دانش آموزان بخواهید در منزل ، کلمات جدید را روی کارت های کوچکی بنویسند، سپس هر یک از حروف آن را با قیچی جدا کنند . به آنان کمک کنید اجزای جدا شده کلمات را بخوبی بررسی کنند و با کنار هم قرار دادن آن ، مجددا کلمه را بسازند. پس از آن که دانش آموزان اجزای کلمه را خوب یاد گرفتند با مخلوط کردن حروف و صداهای به دست آمده یا حذف بعضی از آنها، کلمه جدیدی بسازند و آن را باصدای بلند بخوانند. از این روش ، می توانید برای ساختن جمله هم استفاده کنید ، به این ترتیب که با جدا کردن حروف چند کلمه ، جمله جدیدی تشکیل می دهید. با این روش هم قدرت خلاقیت دانش آموزان افزایش می یابد و هم با کلمات و جملات با معنا و گاه بی معنایی که ساخته می شود، لحظات شاد و نشاط انگیزی فراهم خواهد آمد. ( حاجی محمدی،1390 )
3 :بازی جعبه شن
این بازی روش مناسبی برای تقویت مهارت دیداری دانش آموزان و رفع مشکلات املایی آنهاست . اگر حیاط مدرسه شما، بزرگ است ، می توانید مقداری شن و ماسه در گوشه ای از حیاط مدرسه بریزید، ابتدا یک کلمه روی تخته بنویسید وسپس دانش آموزان را به بیرون از کلاس ببرید از دانش آموزان بخواهید با راه رفتن روی شن ها، آن کلمه را بنویسند
دانش آموزان می توانند اثر پای خویش را روی شن ها ببینند و ضمن مقایسه کلمه نوشته شده با کلمه روی تخته ، صحت نوشته خود را بررسی کنند. پس از اتمام فعالیت ، باید اثر پای خود را از بین ببرند تا زمینه برای فعالیت نفر بعدی آماده شود . ( حاجی محمدی،1390 )
4- بازی جمع آوری حروف اول
لوازم مورد نیاز برای این کار، فقط یک کیسه است که داخل آن ۳۲حروف الفبا وجود دارد. هر دانش آموز یک کارت از داخل کیسه بیرون می آورد و سعی می کند چیزی را در کلاس یا محیط پیدا کند که اسمش با آن حرف شروع می شود. اگر دانش آموز توانست چنین شیئی را نام ببرد، حرف درآورده شده را نگه می دارد در غیر این صورت ، آن را به داخل کیسه برمی گرداند. هنگامی که کیسه خالی شد، دانش آموزی که تعداد حروف بیشتری را جمع آوری کرده ، برنده است . (ذوفن ، 1380
5 – بازی سوپر مارکت
برای این بازی نیاز به ۳سبد خرید است . روی هر سبد، یک حرف بنویسید، حالا مجموعه ای از خواربار و اقلامی که با آن ۳حرف شروع می شوند، در کنار شما قرار گرفته است ، حال وانمود کنید که با دانش آموزتان تان به خرید می روید و از او بخواهید تا اقلام را بردارد و طبق حرف اول شان داخل سبد مناسب بگذارد. ( ارژنگ ،1389 )
6 – بازی ساختن حروف با سیم
کودکان از خم کردن سیم های رنگی ، نرم و پوشش دار و ساختن اشکال مختلف لذت می برند. در این بازی ، از سیم برای تقویت مهارت حرف نویسی دانش آموزان استفاده می شود. به دانش آموزان چند سیم نرم بدهید وآنها را تشویق کنید تا با نگاه به حروف الفبا روی کارت یا هر نوشته ای که برای آنها تهیه کرده اید با سیم ها شکل حروف را بسازند. هنگامی که بازی تمام شد، می توانید ازآنها بخواهید تمام سیم ها را صاف کنند و برای استفاده های بعدی کنار بگذارد. (ادیب ،1392 )
7- بازی گوش کن و بگو :
کلمه ای را بیان می کنیم مثلا اسم دختر (زیبا ) ، دانش آموز با صدای آخر کلمه ای که می شنود کلمه جدید می سازد . نفر اوّل :آرزو ، نفر دوّم : ونوس ، نفر سوّم سحر و… ( آکا ، 1392 )
8- بازی فکر کن و بنویس :
دانش آموزان را گروه بندی می کنیم و برای هر گروه تکلیفی به این قرار تعیین می کنیم،گروه اوّل : اسم پنج یاچندمیوه را بنویسد که با صدای « ه » یا هر صدای
ادامه👇👇
دیگر شروع می شود.گروه دوّم : اسم پنج ماشین را بنویسدکه با صدای « پ » شروع می شود و … ( حاجی محمدی،1390 )
9 : بازی قرعه :
آموزگار تعدادی کاغذ در داخل پاکت می ریزد و از دانش آموزان می خواهد که هر نفر یک کاغذ بردارد . هر دانش آموز باید دستوری را که برروی کاغذ نوشته ( انواع حرکات ورزشی ، اجرای سرود و شعر و … ) اجرا نماید . (پور شیخ ،1392 )
– بازی تکرار و سکوت:
پس از تدریس دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند. از هر گروه می خواهیم تا هر کدام یک نوع واکنش زبانی از خود نشان دهند. برای نمونه اگر در درس به آموزش واژه های رنگ ها پرداخته ایم؛ دانش آموزان گروه اول با شنیدن کلمات نامربوط به رنگ سکوت کنند و اگر نام یکی از رنگ ها را شنیدند، آن را تکرار کنند. دانش آموزان گروه دوم نیز برعکس عمل کنند، یعنی نام رنگ را شنیدند سکوت نمایند. به عنوان مثال:
سبز – سیب – گلابی – سفید – کتاب – زرد – میز – آبی – لیوان – بنفش
همچنین می توان به کل کلاس گفت، همگی کلماتی را که می شنوند تکرار کنند به جز کلماتی که نام اعضای بدن انسان هستند. به عنوان مثال:
مداد – شلوار – دست – پا – ساعت – کتاب – چشم – قاشق – پسر – گوش
این بازی درک شنیداری دانش آموزان را تقویت می کند. با این بازی می توان آموخته های دانش آموزان را ارزشیابی کرد. همچنین می توان کلمات جدیدی را به دانش آموزان در قالب این بازی آموخت. ( ارژنگ ،1389 )
11 – بازی غلطه، آی غلطه:
این بازی فقط در کلاس اول کاربرد دارد. در این بازی آموزگار جملاتی را بر زبان می آورد و از لحاظ معنایی یا ارتباط شناختی، یک نکته نادرست در آن می گنجاند. به عنوان مثال: “وقتی باران همه جا را سفیدپوش کرد، بچه ها شروع کردند به درست کردن آدم برفی”
دانش آموزان در پایان جمله معلم، تک تک یا دسته جمعی باید نادرستی کاربرد “باران” به جای “برف” را اعلام کنند. ( ارژنگ ،1389 )
12 – بازی مخالف ها:
در این بازی، معلم به بچه ها توضیح می دهد که مثلا سرد مخالف گرم است. سپس از آن ها می خواهد هر کلمه ای بر زبان می آورد یا می نویسد، مخالف آن را بگویند یا روی تخته سیاه بنویسند. همین بازی را می توان در سطح < جمله > نیز انجام داد:
خانه ما دور است ≠ خانه ما نزدیک است.
برادرم چاق است ≠ برادرم لاغر است. ( ارژنگ ،1389 )
صفحه ی۲
#پایه ی_دوم ابتدایی: بازی هایی برای تقویت مهارت خواندن )
🔸 تهیه کننده:خانم فاطمه امیرسرداری
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🌙 حلول ماه مبارک شعبان المعظم
🌷 ماه شعبان از اول تا آخرش عید است🌷
🌸 ماه پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) و رحمت خداوندی و اعیاد خجسته شعبانیه بر شما مبارک باد🌸
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
معنی ادب از که آموختی.pdf
270.2K
🔴 معنی درس چهاردهم
#فارسی پایه چهارم
🔵ادب از که آموختی؟
🔘طراح : میلاد دریانورد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
لطف حق معنی.pdf
106.4K
🔴 معنی شعر درس سیزدهم
#فارسی پایه چهارم
🔵#لطف_حق
⚪️ علاوه بر معنی روان هر بیت، معنی کلمات نیز به صورت همرنگ نشان داده شده است.
🔘طراح : میلاد دریانورد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
حل مساله و عدد مخلوط.pdf
576.2K
🔴 #آزمون_ریاضی
🔵آزمون #فصل_پنجم
📌مبحث حل مساله و عددمخلوط
📌نوع فایل:PDF
🔘طراح : میلاد دریانورد
🔴 پایه چهارم دبستان
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
-milad فصل 5 کشور زیبای من.pdf
569.5K
🔴 #آزمون_اجتماعی
🔹فصل پنجم: کشور زیبای من
🔹درس 15: کوه ها و دشت های زیبا
🔹درس16: آب و هوا
🔹درس17: نواحی آب و هوایی ایران
🔹درس18: پوشش گیاهی و زندگی جانوری در ایران
🔹درس19: از محیط زیست مراقبت کنیم
🔴طراح : میلاد دریانورد
📌 پایه چهارم دبستان
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
13.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 #روخوانی_فارسی
🔵ادب از که آموختی؟
⚪️درس چهاردهم
#فارسی پایه چهارم
🔘تدوین : میلاد دریانورد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
حل مساله و عدد مخلوط پاسخنامه.pdf
644.4K
🔴 #پاسخنامه_آزمون_ریاضی
🔵آزمون #فصل_پنجم
📌مبحث حل مساله و عددمخلوط
📌نوع فایل:PDF
🔘طراح : میلاد دریانورد
🔴 کلاس چهارم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
معنی شعر شیر و موش.pdf
181.6K
🔴 معنی درس پانزدهم
#فارسی پایه چهارم
🔵شیر و موش
🔘طراح : میلاد دریانورد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
معنی لطف حق.docx
245.5K
🔴 معنی شعر درس سیزدهم #فارسی
🔵#لطف_حق
▪️ پایه چهارم دبستان
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
milad.darya علوم بدن ما 1و2 ».pdf
690K
🔴#آزمون_علوم
🟣درس نهم و دهم
📝درس نهم: بدن ما(1)
📝درس دهم: بدن ما(2)
🖍طراح: میلاد دریانورد
▪️ پایه چهارم ابتدایی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
16.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_چهارم_ فارسی
# تدریس درس دوازدهم فارسی
# اتفاق ساده
💠 خانم فاطمه معظمی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
ریاضی چهارم فصل 5.pdf
487.3K
🔴 #آزمون_ریاضی پایه چهارم
🔵آزمون #فصل_پنجم
📌عددمخلوط و عدد اعشاری
📌نوع فایل:pdf
🔘طراح : میلاد دریانورد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پایه_چهارم_ ریاضی عمود و موازی
# تدریس صفحه ۱۲۲
💠 خانم فاطمه معظمی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
13.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_چهارم_ ریاضی
# تدریس صفحه ۱۲۳
💠 خانم فاطمه معظمی
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 سلام همراهان عزیز صبح تون بخیر
🌺 چهارشنبه ۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۱
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🔅با احترام به اطلاع می رساند
رتبه بندی فرهنگیان به صورت لیستی و روزانه توسط هیئت ممیزه شهرستان ها دریافت و تایید می گردد .
اخبار تکمیلی در روزهای آینده اعلام می شود.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
💢برگزاری آزمون جامع استخدامیهای ۱۴۰۰ آموزش و پرورش؛ فردا
🔹آزمون جامع استخدامیهای۱۴۰۰ آموزش و پرورش و جاماندگان دورههای قبل فردا، پنجشنبه، چهارم اسفندماه برگزار میشود./ایسنا
✅ @akhbarforimoakeman401
💢 بررسی صفر تا صد آزمون استخدام آموزش و پرورش
🔹 تمام تلاش کارشناسان واحد آزمون #اخبار_آموزش_و_استخدام پاسخ به سوالات پرتکرار کاربران در خصوص استخدام آموزش و پرورش است. این اطلاعات با تکیه بر اخبار موثق منتشر شده اخیر جمع آوری شده است و مهم ترین جزئیات در دفترچه راهنمای آزمون اعلام خواهد شد.
🔹زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش:
معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی: پیش بینی میشود آزمون در 26 اسفندماه برگزار شود، اگر به هر دلیل آزمون برگزار نشود در سال بعد در اولین فرصت برگزار خواهد شد.
🔹میزان پذیرش از طریق آزمون:
معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی: برای دوره ابتدایی تلاش بر این است که حدود 25 هزار نفر از طریق آزمون ماده 28 جذب شود.
🔹 حداکثر سن مجاز شرکت در آزمون:
بر طبق خبر منتشر شده در 29 بهمن ماه، سقف سنی پیش بینی شده 40 سال تمام خواهد بود و در صورت همکاری با نهادهای دولتی از سقف سنی کسر خواهد شد.
🔹نحوه برگزاری مصاحبه و گزینش:
معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی: فرآیند مصاحبه و گزینش در سال 1402 انجام میپذیرد.
✅ @akhbarforimoakeman401
سال آینده چند روز تعطیلی داریم؟/ تعداد تعطیلات پشت سر هم / زمان تحویل سال ۱۴۰۲
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
«پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش سلماس بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه»
باسمه تعالی
ماه شعبان، مزین به طلوع انوار تابناک در آسمان امامت و ولایت است که با نورانیت خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند. احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون ابا عبدالله حسین(ع) برمی آید تا چنان حماسه ای ماندگار را بیافریند و همیشه نامشان، در تارک آسمان جوانمردی و آزادگی، چراغ راه حق طلبان و حق جویان گردد.
میلاد خجسته سرور جوانان بهشت به عنوان روز پاسدار، نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با جریان کربلا و ستاره های تابناک آن است.
اینجانب حلول ماه مبارک شعبان و فرخنده میلاد با سعادت سه اختر تابناک امامت و ولایت، سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار، مظهر وفا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و سید الساجدین امام زین العابدین (ع) را خدمت همه دوستداران و عاشقان اهل بیت و به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
ایرج افراسیابی
مدیرآموزش وپرورش شهرستان سلماس
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
💢حل مسئله بصورت گروهی
کلاس چهارم الف مدرسه شهیدرضایی سیلاب سلماس
آموزگار: حجت توبچی زادگان
اهداف:
💢مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان بر حل مسئله
💢یادگیری موثر در دانش آموزان
💢آشنایی با انجام کار گروهی
💢ارتقای کیفیت تدریس
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98