eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.6هزار دنبال‌کننده
20.2هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
18.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: بند پایان هدف: آشنایی دانش آموزان با گروه بند پایان (شناختی) دانش آموزان گروه ها را از هم تشخیص دهند(تشخیصی) دانش آموز شباهت وتفاوت گروه ها را بداند(درک وفهم) دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد بندپایان(نگرشی، عاطفی) دانش آموز بتواند هر گروه را تعریف کند(دانشی) دانش آموز به اهمیت آنها در زندگی پی ببرد(کاربردی) دانش آموز هر کدام از جانوران را با تشخیص در گروه خود قرار دهد(تجزیه وتحلیل) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: پروژکتور و عکس هایی از جانوران روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
29.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: درس هفدهم (خانم بهاری وآقای بهاری) کنفرانس درس هفدهم هدف: آشنایی دانش آموزان با مقام بزرگ معلم(دانشی، شناختی) دانش آموز درک کند که معلم چه شغل بزرگی است(درک و فهم) آشنایی دانش آموزان با ضرورت و شیوه های احترام به معلم(دانشی _نگرشی) احساس قدر دانی و تشکر از زحمات معلم(عاطفی) آشنایی با پیام های قرآنی(دانشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت،اعتقادی عبادی واخلاقی مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: فعال(دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: پروژکتور مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
موضوع: چهار ضلعی ها هدف: آشنایی دانش آموزان با چهار ضلعی ها(شناختی) دانش آموزان بتوانند ویژگی های چهار ضلعی را بیان کنند(دانشی) دانش آموزان با نشان دادن شکل ها مشخصات هر یک را به خوبی درک کند(درک و فهم) دانش آموزان با ویژگی های چهار ضلعی و کاربرد آنها در زندگی روزمره (کاربردی) دانش آموزان علاقه مند به رسم چهار ضلعی (عاطفی) دانش آموزان تفاوت چهار ضلعی را ازهم تشخیص دهند(تشخیص) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: دست ورزی روش یاددهی و یادگیری: نمایشی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
5.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: وسایل اندازه گیری باران وبرف هدف: آشنایی دانش آموزان با وسایل اندازه گیری(شناختی) دانش آموز بتواند به خوبی (باران سنج) را توضیح دهد(دانشی) دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد باران سنج(عاطفی) دانش آموز با دیدن به خوبی اندازه گیری را متوجه می شود(درک وفهم) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: باران سنج، خط کش اندازه گیری مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
معلمان از بسیاری کارکنان رسمی دولت حقوق بالاتری دریافت می‌کنند محرم‌زاده،نماینده مردم اهر: هرچند معتقدیم معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند علی‌رغم گلایه معلمان از اینکه حقوق کمتری نسبت به سایر کارکنان دولت دارند، ولی از بسیاری کارکنان رسمی دولت حقوق بالاتری دریافت می‌کنند، به هر حال ما به دنبال تحقق مطالبه‌ی معلمان هستیم تا از بخشی از دغدغه‌هایشان کاسته شود. ═✧❁🌸❁✧═ https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
✅ سه نکته، سه خواهش اَللّهُمَّ اَهلَ الکِبریاءِ وَالعَظَمَهِ، وَاَهلَ الجودِ وَالجَبَروتِ، وَاَهلَ العَفوِ وَالرَّحمَهِ، وَاَهلَ التَّقوىٰ وَالمَغفِرَهِ ❣آموزگاران عزیز سلام علیکم ✨ عید همگی مبارک، طاعاتتان مقبول و سعیتان مشکور ان شاء الله ▪️سه نکته، سه خواهش https://aparat.com/v/m1o8M ▪️به لطف الهی عید نوروز و عید فطر امسال را هم درک کردیم. خداوند مهربان را برای این نعمت ها شاکریم. امیدواریم همه ما از امتحانات الهی سربلند بیرون آمده باشیم. اما با بیان چند یادآوری، چند خواهش داریم : 1⃣ تک تک دوستان عزیز، «قرآن شریف سفره هفت سین و سفره افطارتان» را تا ماه رمضان بعدی که در پایان همین سال است، باز نگه دارید. چرا که «انس روزانه معلم با قرآن کریم» و میزان تسلط وی بر روان خوانی و قرائت قرآن بی شک «حرف اول» را می زند. لذا قرآن کریم می فرماید : «قل کل یعمل علی شاکلته» از کوزه همان برون تراود که در اوست. 2⃣ هفت ماه از سال تحصیلی امسال هم گذشت. در یک ماه باقی مانده تا برگزاری امتحانات نوبت دوم، حدود ۱۲ جلسه (۱۲ زنگ) فرصت باقی است. ▪️طبق جدول هفتگی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، پایه اول ابتدایی دو زنگ کامل در هفته و پایه های دوم تا ششم ابتدایی سه زنگ در هفته، درس قرآن دارند. (زنگ کامل ۴۵ دقیقه ای) ❣خواهشمندیم در این ایام باقی مانده روی یک مطلب متمرکز شوید : «روان خوانی قرائت سوره و آیات منتخب از طریق پخش رمزینه سریع پاسخ که در ابتدای هر درس و نیز بخش قرآن در تابستان آمده است.» ❣ ان شاء الله همکاران عزیز تا این لحظه درس قرآن را با جدّیت و دقت و به نحوه احسن تدریس کرده اند. ▪️اما کار را که کرد ؟ آن که تمام کرد. لازم به ذکر است تدریس قرآن دو بخش دارد : ۱- آموزش سوره و آیات منتخب درسی ۲- «تثبیت» یادگیری سوره و آیات منتخب درسی ▪️به تعبیر واضح تر تعلیم روخوانی سوره و آیات درس یعنی بخش خوانی و شمرده خوانی کفایت یادگیری قرآن کریم را نمی کند. یعنی هنوز تدریس کامل نشده است. «تثبیت یادگیری روخوانی، با روان خوانی سوره و آیات منتخب درسی اتفاق می افتاد.» در این فرصت باقی مانده، به مصداق آیه «جاهدوا فی الله حق جهاده» یک همّت دیگر لازم است و آن این است که آیات درسی و سوره های منتخب و بخش قرآن در تابستان را با کمک رمزینه های سریع پاسخ، تمرین و تکرار کنیم. «الدرس حرف، و التکرار الف» 3⃣ نکته آخر : طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ارزش یابی پیشرفت تحصیلی درس قرآن در دوره ابتدایی در «چهار سطح» انجام می شود : «خیلی خوب»، «خوب»، «قابل قبول»، «نیازمند آموزش» (دقیقاً مانند دروس دیگر) غیر از این، هم تخلف و غیر منطقی است و هم زمینه «گسترش بی سوادی قرآنی» فراهم کرده شده است. احترام امام زاده دست متولی آن است من و شما متولی آموزش قرآن کریم به نسل های آینده هستیم. ان شاءالله که قرآن و صاحب قرآن کریم از همه ما راضی باشد. سلامتی و دوام توفیقات شما و خانواده محترمتان را از خدای رحمان خواهانم. 🤲 التماس دعا ❣لطفا این مطلب را برای همکاران عزیز فرهنگی ارسال فرمایید. 🤲 اللهم انصر من نصر القرآن 🤲 (مطلب از آقای نباتی از مولفین کتاب قران) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
46674695101597.pdf
1.37M
🍀با عرض سلام و ادب و احترام🍀 🌳اردیبهشت،بهشت یادگیری است.🌳 ✅ به منظور ارزشیابی برای یادگیری،ملاک ها و معیار ها باید روشن💡 باشد،همه می دانیم که ارزشیابی ملاک محور است و دانش آموز باید با ملاک ها و معیارهای روشن💡 مقایسه شود و نه با دانش آموزان دیگر که در این صورت هنجار محور است و در هدف ما نیست. ✅ اما ملاکها ی روشن برای ارزشیابی را از کجا باید تهیه کنیم؟🔎 ✅ برای تدریس و ارزشیابی کارآمد تر مراجعه مجدد به کتابهای راهنمای تدریس را پیشنهاد می کنم که البته ضروری است.با یک جستجو کوتاه در اینترنت و در پایگاه کتابهای درسی کتابهای راهنما در دسترس همه هست و می توانیم ملاک های روشن برای ارزشیابی دانش آموز را در درس های مختلف در آن مطالعه نموده و در فرآیند ارزشیابی استفاده کنیم. برای نمونه ملاکهای ارزشیابی در درس علوم تجربی را در ادامه ارسال می کنم که از کتابهای راهنما استخراج کرده ام ، البته درسهایی مثل فارسی و ریاضی را متفاوت تر از علوم نوشته اند که اگر به کتاب راهنما مراجعه بفرمایید روشن تر در می یابید. همواره سربلند باشید💗. اول اردیبهشت ۱۴۰۲ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
46722741712863.pdf
79.6K
🍀با عرض سلام و ادب و احترام🍀 🌳اردیبهشت،بهشت یادگیری است.🌳 ✅ به منظور ارزشیابی برای یادگیری،ملاک ها و معیار ها باید روشن💡 باشد،همه می دانیم که ارزشیابی ملاک محور است و دانش آموز باید با ملاک ها و معیارهای روشن💡 مقایسه شود و نه با دانش آموزان دیگر که در این صورت هنجار محور است و در هدف ما نیست. ✅ اما ملاکها ی روشن برای ارزشیابی را از کجا باید تهیه کنیم؟🔎 ✅ برای تدریس و ارزشیابی کارآمد تر مراجعه مجدد به کتابهای راهنمای تدریس را پیشنهاد می کنم که البته ضروری است.با یک جستجو کوتاه در اینترنت و در پایگاه کتابهای درسی کتابهای راهنما در دسترس همه هست و می توانیم ملاک های روشن برای ارزشیابی دانش آموز را در درس های مختلف در آن مطالعه نموده و در فرآیند ارزشیابی استفاده کنیم. برای نمونه ملاکهای ارزشیابی در درس علوم تجربی را در ادامه ارسال می کنم که از کتابهای راهنما استخراج کرده ام ، البته درسهایی مثل فارسی و ریاضی را متفاوت تر از علوم نوشته اند که اگر به کتاب راهنما مراجعه بفرمایید روشن تر در می یابید. همواره سربلند باشید💗. اول اردیبهشت ۱۴۰۲ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📺 موضوع : کاربرگ عید سعید فطر به درخواست عزیزان مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98