کاربرگ تم ۱۷
ریاضی پایه اول
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فارسی
درس آزاد
درس یازدهم
ابوعلی سینا
پایه دوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
14.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ ایجاد انگیزه نشانه و
✅ فارسی پایه اول
✅ مدرسه شهید بهتر زاده زاویه جیک
✅ آموزگار مربوطه: خانم داننده
✅ مدیریت: آقای بهروز سلیمانپور
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🖤در این
🤍شب شهادت
🖤امام هادی (ع)
🤍میخوام دعا کنم
🖤براے اونایے
🤍کہ خیلےﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻥ
🖤خیلے ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﻦ
🤍خیلےتنهان
🖤خیلے ها مریض دارن
🤍ﺧﺪﺍیا هوای
🖤ﺩﻻﺷﻮﻧﻮ داشتہ ﺑﺎﺵ
🤍ﺩﺳﺘﺸﻮﻧﻮ ﺑﮕﻴﺮ
🖤و حاجتشون رو برآورده کن
🤍شهادت امام هادی ( ع )
🖤به همه عزیزان تسلیت بـاد
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
♦️باخودت تکرارکن:
«من خالق زندگی خویشم و زندگیم را آن طورکه میخواهم میآفرینم.
در انجام کارهایم موفق هستم.
خوشبختم وآینده ازآن من است.»
خداوندا سپاسگزارم🙏
🌺 سلام صبح تون بخیر دوستان 🌺
🌺 ۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۱
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
17.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 #روخوانی_فارسی
🔵#لطف_حق
⚪️درس سیزدهم #فارسی
🔘تدوین : میلاد دریانورد
▪️ پایه چهارم دبستان
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
لطف حق معنی.pdf
106.4K
🔴 معنی شعر درس سیزدهم #فارسی
🔵#لطف_حق
⚪️ علاوه بر معنی روان هر بیت، معنی کلمات نیز به صورت همرنگ نشان داده شده است.
🔘طراح : میلاد دریانورد
▪️ پایه چهارم ابتدایی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
سوالات با جواب درس 8 ( آسمان در شب).pdf
454.7K
پرسش و پاسخ درس 8
آسمان در شب
پایه چهارم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
milad.darya علوم بدن ما 1و2 ».pdf
690K
🔴#آزمون_علوم
🟣درس نهم و دهم
📝درس نهم: بدن ما(1)
📝درس دهم: بدن ما(2)
🖍طراح: میلاد دریانورد
📌پایه چهارم ابتدایی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
💢نگویید معلم بگویید "مدیر یادگیری"
📌۲۱ نکته ای که مدیر یادگیری باید بداند:
eitaa.com/Rahimi98
۱. در دنیای جدید معلم رفته و مدیر یادگیری جای آن نشسسته است. (معلمی به معنای انتقال یکطرفه و منفعلانه اطلاعات و متکلم وحده جای خود را به مدیریت یادگیری به معنای چرخش فعال و منتقدانه و پرسش محور اندیشه).
۲. مدیر یادگیری بیش از گفتن باید بشنود.
۳. مدیر یادگیری پرسش محور مباحث را پیش می برد. خود می پرسد و مدام مقدمات پرسشهای قدرتمند را فراهم می کند.
۴. مدیر یادگیری دانش آموز را ظرف اطلاعات نمی بیند
۵. مدیر یادگیری در مدیریت یاددهی-یادگیری پیش از هر چیز به دنبال خلق شوق و نشاط است.
۶. مدیر یادگیری با دانش اموز هم اندیشی می کند و از او می آموزد و به پرسش هایش بها می دهد و پرسشگر و پرسشگری را ارج می نهد و بر صدر می نشاند.
eitaa.com/Rahimi98
۷. مدیر یادگیری هم به زبان دانش اموز بها می دهد و هم به زبان بدنش توجه دارد و خود هم هر دو زبان خویش را برای مدیریت یادگیری بکار می گیرد.
۸. مدیر یادگیری از چشمان دانش اموز پیامهای زیادی دریافت می کند؛ پیامهایی مبنی بر تلقی به قبول شدن یا پذیرفته نشدن! پیامهای هشدار دهنده درباره جذاب و مفید نبودن درس یا نفهمیدن ان یا پیامهای امیدوار کننده و همه این پیامها در جهت گیری های بعدی مدیر یادگیری نقش دارد.
۹.مدیر یادگیری، شعار دارد و شعارش بسته به اینکه دانش آموزش چه کسانی اند و در چه مدرسه و منطقه ای اموزش می دهد متفاوت است.
۱۰. مدیر یادگیری برای تحقق شعارش برنامه دارد.
۱۱. مدیر یادگیری هم زیاد "نمی دانم" را به کار می برد و هم تلاش میکند این جمله باشکوه در ذهن و زبان دانش آموز نقش بندد. تا به رسمیت بشناسند مرز جهالت و دانایی را.
eitaa.com/Rahimi98
۱۲. مدیر یادگیری سعی می کند مسئولانه از بازتولید و تکثیر ضرب المثل ها و تعابیر ضد توسعه جلوگیری کند؛ تعابیری مثل " دیواری کوتاهتر از من نیست که.." ؛ " مشکل خودته"؛ "به من چه؟"؛ "فکر خودت باش که..(با دلالت فقط به فکر خود باش)"....
۱۳.مدیریادگیری در راستای تحقق پایدار و حداکثر نواوری به تفاوتهای دانش اموزان توجه دارد و آن را به رسمیت می شناسد.
۱۴. مدیر یادگیری، عقل کل نیست و نه در برابر دانش آموزان که در کنار و همراه آنهاست.
۱۵. مدیر یادگیری، صرفا به مغز و عقل دانش اموز نظر ندارد بلکه افزون بر ساحت ذهن به عواطف، هیجانات، احساسات، خیال، و بالاخره همه ساحات وجودی و کنش های او توجه دارد.
۱۶. مدیر یادگیری تکلیف نمی دهد بلکه حاصل شوق دانش آموز را بطور داوطلبانه در قاب پژوهش و پرسش و پرسشگری به نظاره می نشیند.
eitaa.com/Rahimi98
۱۷.مدیر یادگیری زندگی کردن را با دانش اموز زندگی می کند و در دل این زندگی ریاضی و علوم و.. آموزش می دهد.
۱۸. مدیر یادگیری اموزش را به و مدرسه و مدرسه را به کلاس تقلیل نمی دهد بلکه محیط آموزشی برای او بزرگتر از کلاس و مدرسه است.
۱۹. مدیر یادگیری چراغ عقل را روشن نگه می دارد تا راه دین به درستی و در ریل بصیرت و به دور از افراطی گری پیموده شود و حیات طیبه را در حیات دینی جستجو می کند و عطش این حیات را در دانش اموز خلق می کند.
eitaa.com/Rahimi98
۲۰. مدیر یادگیری دانش آموز را عضوی از خانواده خود می داند و چونان مادر دانش اموز را می پروراند و لحظه لحظه نگران و پیگیر رشد دانایی اوست.
۲۱. مدیر یادگیری در کنار مشروعیت دغدغه مقبولیت هم دارد؛ مشروعیتش را مدرک و گواهی هایش و از همه مهمتر دانش و تخصص و مهارتش تأمين می كند اما مقبولیتش گره خورده به: جذابیتش، تکنیک های بروزش، پیگیری و هدایت یادگیری، شنیدن و گفتگو، لبخندهای امیدبخشش، دلسوزیش، تصمیم های موقعیت محور او.
✅ ارسالی از : سرکار خانم فریبا گودرزی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
چگونه اخبار جعلی در اینترنت را تشخیص دهیم؟👇🚨
با توجه به گسترش اینترنت و شبکههای اجتماعی، تشخیص اخبار دروغین در این فضاها اهمیت بسیاری دارد. برای آنکه در دام اخبار جعلی اینترنتی نیفتید، باید به چند نکته دقت کنید.
eitaa.com/Rahimi98
۱. آدرس وبسایت را بررسی کنید
اگر در آدرس وبسایتی این موارد را مشاهده کردید، باید مشکوک شوید:
اشتباهات املایی در نام شرکت؛
پسوندهای عجیب و غریب مثل infonet؛
استفاده از دامنه offer بهجای دامنه com.
۲. به شهرت و تجربه حرفهای منبع خبری توجه کنید
فرقی نمیکند اسم نویسنده یا ناشر خبر برایتان آشنا باشد یا نه؛ همیشه به شهرت و تجربه حرفهای افراد توجه کنید. .
eitaa.com/Rahimi98
۳. واقعی یا جعلیبودن وبسایت را بررسی کنید
همیشه افرادی پیدا میشوند که اخبار جعلی را بهجای حقایق منتشر کنند. بعضی افراد ممکن است وبسایتی شبیه وبسایتهای خبری و رسمی بسازند تا معتبر به نظر برسند. بنابراین اگر مثلا خبری خواندید که چیزی را از سازمان جهانی بهداشت نقل کرده بود، حتما وبسایت این سازمان را بررسی کنید تا از صحت خبر مطمئن شوید.
۴. اولین نتایج لزوما دقیقترین نیستند
از موتورهای جستوجو مثل گوگل حرفهای استفاده کنید! اولین نتایج جستوجو همیشه دقیقترین نیستند. اولین نتایج جستوجوی اینترنتی معمولا چیزهایی هستند که با کلیدواژه جستوجوشده ارتباط بیشتری دارند.
eitaa.com/Rahimi98
۵. همیشه منبع خبر را بررسی کنید
فراموش نکنید که منبع هر خبری را بررسی کنید، حتی اگر صمیمیترین دوستتان آن را برایتان فرستاده باشد. هر کسی ممکن است قبل از ارسال مطالب به دیگران فراموش کند که صحتوسقم آن را بررسی کند.
علاوه بر این، همیشه این را به خاطر داشته باشید که وبسایتهای حرفهای خبری در انتهای مطالبشان لینک منبع را درج میکنند. اگر در یک وبسایت یا شبکه اجتماعی، خبری بدون لینک منبع مشاهده کردید، حتما به واقعیبودن آن شک کنید.
۶. اخبار با دیدگاههای شخصی فرق دارند
اینترنت و شبکههای اجتماعی به افراد این فرصت را میدهند که دیدگاههایشان را منتشر کنند. بنابراین اگر مطلبی را در فضای آنلاین خواندید، به این دقت کنید که آیا نویسنده نظر شخصیاش را نوشته یا خبری را نقل کرده است. اگر در مقالهای اطلاعات جدیدی خواندید، حتما درباره آن تحقیق کنید تا بفهمید از منبع خبری معتبری نقل شده یا فقط دیدگاه شخصی نویسنده است.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
جزوه فارسی.pdf
1.89M
❇️ نکات دستوری تمام دروس
✅ پایه فارسی ششم
.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
📖اختلالات یادگیری
🌱ویژگی های عمومی در تشخیص اختلالات یادگیری
۱. احساس ناامیدی، بی لیاقتی و کم جراتی می کنند.
eitaa.com/Rahimi98
۲. در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنند و گاهی دچار لکنت می شوند.
۳. به جای اینکه چشم هایشان را هنگام خواندن حرکت دهند سرشان را تکان می دهند.
eitaa.com/Rahimi98
۴. کلمه به کلمه می خوانند.
۵. به زحمت و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند.
۶. به نقطه گذاری توجه ندارند و از توجه به معنی لغات غافل اند.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
اجرای طرح کتابخوانی در کلاس
۱) کتابی متناسب با ردهی سنی کودکان انتخاب کنید.
۲) انتخاب کتاب میتواند از داستانهای معروف ادبیات کودک و نوجوان جهان باشد.
eitaa.com/Rahimi98
۳) بهتر است کتابی را انتخاب کنید که خودتان به محتوای آن اشراف داشته و از قبل مطالعه کردهاید.
۴) قبل از خواندن کتاب به دانشآموزان اطلاع دهید بعد از داستان قرار است نقاشیای از محتوای آن بکشند.
۴) دانشآموزان با همراهی معلم به خوانش کتاب بپردازند.
۵) در بخشهای مختلف داستان اتفاقات و وقایع مهم آن را با پرسش و پاسخ مرور کنید.
۶) بعد از خواندن کل داستان از چند نفر از دانشآموزان بخواهید تا خلاصهی آن را بازگو
کنند.
eitaa.com/Rahimi98
۷) میتوانید به دانشآموزانی که خلاصهای از محتوای داستان را برای سایر همکلاسیهایشان بازگو کردهاند کتاب هدیه دهید.
۸) در نهایت از دانش بخواهید یک صحنه یا شخصیت موردعلاقهای از داستان یا خلاصهای از محتوای آن را نقاشی کنند.
برگزاری جلسههای نقد و بررسی کتابهای کودکان و نوجوانان یکی از راههای ایجاد انگیزه نسبت به مطالعه است.
دانشآموزی که در اینگونه جلسهها شرکت میکند، کتابها را با دقت و حساسیت بیشتری میخواند. نقد و بررسی کتابها به بچهها دید انتقادی میدهد.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
#پایه _سوم _ درس ریاضی
کاربرگ ارزشیابی ضرب و تقسیم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
◀️🌀 کوتاه اما مفید
🚨سواد رسانه چیست و به چه درد ما میخورد؟
eitaa.com/Rahimi98
سواد رسانهای مثل یک رژیم غذایی است که هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب هستند و چه موادی مضر؛ چه چیزی را باید مصرف کرد و چه چیزی را نه و یا اینکه میزان مصرف هر ماده بر چه مبنایی باید استوار باشد. سواد رسانهای میتواند به مخاطبان رسانهها بیاموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل و فعالانهای وارد شوند که در نهایت به نفع خود آنان باشد
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
#پایه _سوم _ درس ریاضی
کاربرگ ارزشیابی ضرب
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
#پایه_چهارم
⭕ مراحل راهاندازی کتابخانه کلاسی
۱) نخستین کار برای راهاندازی کتابخانه جمعآوری کتاب است. برای این کار از دانشآموزان بخواهید تا در صورت تمایل هر تعداد کتاب که میخواهند به کتابخانهی کلاس اهدا کنند.
۲) اسامی کتابهای موجود در کتابخانه را تهیه کرده و در اختیار دانشآموزان قرار دهید.
eitaa.com/Rahimi98
۳) از میان دانشآموزان کلاس، دو نفر را بهعنوان مسئول کتابخانه انتخاب کنید. با واگذاری کار کتابخانه به دانشآموزان، حس مسئولیت در آنها تقویت میشود.
۴) یک دفتر امانت تهیه کرده و در اختیار مسئول کتابخانه قرار دهید تا نام کتاب و نام دانشآموز و تاریخ تحویل و تاریخ بازگشت را در آن وارد کنند.
۵) دانشآموزان فرصت دارند تا پایان هفته بعد کتاب را به کتابخانه برگردانند.
eitaa.com/Rahimi98
۶) برای مواقعی که کتاب بهموقع برگردانده نمیشود یا آسیب میبیند حتماً قواعد جدی در نظر بگیرید. برای مثال اگر کسی فراموش کرد کتاب را در زمان مقرر برگرداند، نمیتواند برای هفته بعد کتابی را با خود به خانه ببرد.
❇️ آموزگار: خانم فاطمه کردی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
🔅با سلام و احترام
به استحضار می رساند همزمان با گردهمایی حضوری مدیران کل در روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ماه در تهران راس ساعت ۱۰ صبح ارتباط زنده تصویری هیئت ممیزی مرکزی با هیئت های ممیزی رتبه بندی نواحی، شهرستانها، مناطق و استان ها در بستر شاد (گروه روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور و گروه معاونین پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان ها) برگزار می شود. مقتضی است معاون محترم پشتیبانی و اعضای هیئت ممیزی آن استان به موقع در جلسه حضور داشته باشند.
الماسی مدیرکل دفتر وزارتی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ درست کردن کیف (ساک)دستی توسط دانش آموزان کلاس ششم
✅ دبستان شهید نیکخواه سرنق
✅ آموزگار مربوطه: خانم سمیه احمدی
✅ مدیر آموزشگاه: خانم لیلا برزگری
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✔️ امیر مقدم:
🛑 مشکل
برای همکارنی که در سیدا تخصیص معلم بدرستی انجام شده و همه دانش آموزان انتخاب واحد شدن ولی معلم دانش آموزان را برای ورود نمره نمیبیند
✅ راه حل
یکبار همکار دیگری به جای ایشان تخصیص و وارد پنل کاربری شوند سپس معلم رواز لیست پرسنل دوره جاری حذف و مجدد تعریف شودو مجدد عملیات تخصیص به همکار دارای مشکل انجام شود.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تکلیف عملکردی درازمدت علوم
✅ پایه دوم _ رشد یک گیاه
✅ رایان دلور _ دزفول
⬅️ خانم دارابی
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ نشانه ف، فارسی پایه اول
✅ خانم یوسفی شیخ رباط
✅ دبستان فضیلت، ناحیه ۲ اهواز
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98