eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.3هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
✨به نام خدا ✨طرح مهمانی در مهمانی ✨محور مهمانی: مهمانی خدا ✨نام ونام خانوادگی : تینا آزاد دوست ✨مدرسه : حجاب ✨نام آموزگار: سیما شرافتمند ✨مدیر مربوطه: خانم مسلمی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
به نام خالق توانا طرح :مهمانی در مهمانی محور مهمانی :مهمانی خدا استان :آذربایجان غربی شهر :تازه شهر مدرسه :حجاب نام مدیر :خانم اکرم مسلمی نام آموزگار :خانم سیما شرافتمند نام دانش آموز :اسرا حسینی موضوع :نقاشی سال تحصیلی :1402 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نام خدا نام ونام خانوادگی:سماوثنارحیمی طرح مهمانی در مهمانی استان:آذربایجان غربی مدرسه:حجاب آموزگار:سیما شرافتمند مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نام خدا طرح،مهمانی در مهمانی استان،آذربایجان غربی شهرستان سلماس مدرسه،حجاب مدیر،اکرم مسلمی اموزگار،سیما شرافتمند دانش اموز،اسنا طاهری فر مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان "بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم" 🌷اللَّهُمَّ أَعِنِّي فِيهِ عَلَى صِيَامِهِ وَ قِيَامِهِ، وَ جَنِّبْنِي فِيهِ مِنْ هَفَوَاتِهِ وَ آثَامِهِ، وَ ارْزُقْنِي فِيهِ ذِكْرَكَ بِدَوَامِهِ، بِتَوْفِيقِكَ يَا هَادِيَ الْمُضِلِّينَ.🌺 🌷 خدایا مرا در این ماه بر روزه و شب زنده داری اش یاری ده، و از لغزشها و گناهانش دورم بدار، و ذکرت را همواره روزی ام کن، به توفیقت ای راهنمای گمراهان.🌺 《اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین》 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
سازمان برنامه و بودجه 🛑رتبه بندی ۲۴ هزار میلیارد کسری بودجه دارد سازمان برنامه و بودجه جلساتی اخیراً در حضور مقامات ارشد برای این موضوع تشکیل شده است. در این جلسات مشخص شد سازمان برنامه و بودجه در این مسیر قصوری نداشته و باید برای حل مشکل به دنبال اصلاح قانون و افزایش سقف اعتبارات رتبه‌بندی رفت. احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند. دولت همچنان اعتقاد دارد نباید طرح خوب رتبه‌بندی به کام معلمان تلخ شود و باید بر اساس ظرفیت‌های قانونی حل مشکل فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
معاون آموزش ابتدایی؛ الف‌تا رویدادی برای عرضه طرح‌ها و تجربیات شما معلمان است معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ؛ الف‌تا را رویدادی برای عرضه طرح‌ها و تجربیات معلمان بیان می کند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رویداد «الف تا» با هدف ایجاد بانک ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسهای طراحی شده است، به گونه ای که تمام مدارس کشور به این بانک دسترسی داشته باشند. نکته مهم در این، زمینه ضرورت وجود شاخص هایی است که بتوان تجارب تحولی مدارس را بر اساس آن ارزیابی نمود و تطبیق آن ها با سند تحول بنیادین را بررسی کرد. برای ثبت ایده‌ها و تجربه‌های ارزشمند خود، به تارنمای alefta.ir مراجعه فرمایید https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نام خدا طرح مهمانی خدا دانش آموز:مهدی جهانگیری مدیر:آقای اسماعیل جوادی آموزگار:سمیه ایماندوست دبستان:شهید رضایی سیلاب پایه ی سوم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
پیوست.pdf
229.5K
👆👆👆👆 مدیران محترم مدارس ابتدایی شهری(دولتی و غیردولتی) روستایی(مستقل و چندپایه) با سلام و دعای خیر احتراما ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی قبولی عبادات و طاعات در ماه پر خیر و برکت رمضان؛ بدین وسیله به پیوست نتایج منطقه ای جشنواره تدریس ریاضی معلمان دوره ابتدایی در سالتحصیلی 1402‏/1401؛ جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد. فلذا مقتضی است اطلاع رسانی شایسته به تمامی معلمان دوره اول و دوم ابتدایی بعمل آید. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ تعدادی از اختلالات ریاضی و تمرین های پیشنهادی برای رفع آنها : 1. رنگ ها را نمی شناسند. 2. نمی تواند چیزهای مختلف را طبقه بندی کند. 3. توانایی ردیف بندی را ندارد. 4. تناظر یک به یک نمی داند. 5. در بازشناسی دیداری اعداد مشکل دارد و قادر نیست اعداد را بصورت نماد بنویسد 6. مفهوم صفر را نمی داند. 7. مفاهیم سبکتر و سنگین تر را نمی داند. 8. نمی تواند مساله مربوط به جمع یا تفریق بنویسد مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✅ تمرین های پیشنهادی برای رفع هر کدام از این اختلالات : 1. دانش آموز رنگ ها را نمی شناسد. الف - باید کودک را با رنگ های مختلف آشنا کنید. اول رنگ های اصلی بعد رنگ های فرعی، برای این منظور می توانید از مهره های پلاستیکی، جعبه مداد رنگی و امثال آن استفاده کنید. ب - شکل ها را به ترتیب از چپ به راست، سیاه، آبی، قهوه ایی، سبز و زرد کنید. ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 2. دانش آموز نمی تواند چیزهای مختلف را طبقه بندی کند. برای این مورد از تمرین هایی مشابه مثال زیر استفاده کنید : شکل ها همانند را در میان تصاویر زیر با خط به هم وصل کنید. ⊕ ♣ & ♥ smiley ♣ & smiley ⊕ ♥ 3. دانش آموز توانایی ردیف بندی ندارد : وقتی مفهوم ترتیب را آموزش می دهید، باید از دانش آموز بخواهید که بیان کند چه عددی بعد از 6 یا قبل از 5 پائین 2 و 4 می آید. همچنین، از دانش آموز بخواهید که اولین، آخرین یا سومین شیء را از مجموعه اشیا نشان دهد. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🔅با سلام و احترام به حضور تک تک همکاران ارجمند 🔅با تلاش های شبانه روزی کارشناسان امور‌ مالی مناطق برای پنجمین بار حقوق اسفند ماه کار شد و دیشب به خزانه ارسال شد. ۱-معوقات رتبه بندی فعلا از اول اسفند محاسبه گردیده است . ۲-فعلا فقط حقوق‌ اسفند مدنظر است که طی سه پیامک به شرح ذیل واریز گردیده و فعلا معوقه ای واریز نخواهد شد تا تخصیص مجدد بودجه کافی پیامک اول : اصل حقوق با رتبه حائز شده منهای ترمیم حقوق پیامک دوم : ترمیم حقوق و رقم 10059000 پیامک : سوم برگشت کلیه کسورات کسر شده از بابت معوقات واریز نشده ۳-طی امروز یا فردا فیش حقوقی جدید (بدون معوقات و بر اساس واریزی های انجام شده ) در سامانه فیش بارگذاری میشود و همکاران میتوانند جمع پرداختی های خود را با این فیش مقایسه کنند. درصورتی که اضافه گرفته باشند در حقوق فروردین ماه برگشت و در صورتی که کم دریافت کرده باشند با حقوق فروردین ماه به حسابشان واریز خواهد گردید . در صورت داشتن هر سوال یا ابهام پیش آمده به واحد امور مالی اطلاع داده و مطمئنا مابه التفاوت دریافت خواهند نمود . https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرح مهمانی درمهمانی محورمهمانی لاله ها نام دانش آموز :علی نام خانوادگی :مکنتی پایه :اول نام دبستان :شهیدزمانلوی تازه شهر استان آذربایجان غربی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ریاضی ششم ابتدایی: 🌺🌺 تعاریف کلیدی بحث تقارن ⭕️ مرکز تقارن: نقطه ای در شکل که اگر شکل حول آن نقطه به اندازه مشخص بچرخد، شکل بر خودش منطبق می شود. ⭕️ انواع تقارن:                       تقارن محوری  - تقارن مرکزی - تقارن چرخشی 🔺 تقارن محوری: تقارنی است که اگر شکل را از روی آن تا کنیم دو قسمت شکل بر هم منطبق می شود. 🔺 تقارن مرکزی: تقارنی است که اگر شکل را به اندازه 180درجه، حول یک نقطه بچرخانیم شکل بر خودش منطبق می شود. 🔺 تقارن چرخشی: وقتی شکل را حول یک نقطه به اندازه 180 درجه یا کمتر در جهت عقربه های ساعت می چرخانیم و شکل روی خودش می افتد. ⭕️دوران: چرخش یک شکل حول یک نقطه را دوران می گویند. ⭕️ انواع دوران:                           دوران 90درجه - دوران 180درجه ⭕️انواع قرینه:                    🔺 قرینه نسبت به یک خط عمودی یا افقی                    🔺 قرینه نسبت به یک نقطه ✅ نکات مهم درباره تقارن 1- تقارن محوری: درتقارن محوری قرینه یک نقطه را نسبت به یک خط بدست می آوریم. محور تقارن خطی است که قرینه هر نقطه ازشکل نسبت به آن برخود شکل منطبق می شود. یا خطی است که شکل را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند. 2-تقارن مرکزی: در تقارن مرکزی قرینه یک شکل را نسبت به یک نقطه بدست می آوریم که آن نقطه مرکز تقارن شکل است. مرکز تقارن نقطه ای است که قرینه هر نقطه از شکل نسبت به آن برخود شکل منطبق می شود. 🔻مربع 4 تا محور تقارن دارد. 🔻 مستطیل دو تا محور تقارن دارد. 🔻لوزی  2 تا محور تقارن دارد. 🔻متوازی الاضلاع محور تقارن ندارد. 🔻 دایره بی شمار محور تقارن دارد. 🔻مثلث متساوی الاضلاع 3 تا محور تقارن دارد. 🔻مثلث متساوی الساقین یک محور تقارن دارد. 🔻ذوزنقه متساوی الساقین یک محور تقارن دارد. الف) نقطه: یک محور تقارن دارد و آن خودش است،  وبی شمار محور تقارن دارد. ب) خط: بی شمار مرکز تقارن دارد، کلیه نقاطی که روی خط قرار دارند. بی شمار محور تقارن دارد. خطوطی که بر این نقاط می گذرند. ج) n ضلعی منتظم: n محور تقارن دارد، اگر  n زوج باشد یک مرکز تقارن دارد و اگر n فرد باشد مرکز تقارن ندارد. د) نیم خط: نیم خط مرکز تقارن ندارد ولی یک محور تقارن دارد. ه) پاره خط: دو محور تقارن عمود برهم دارد، یکی عمود منصف آن و دیگری خطی است که پاره خط جزیی از آن است و یک مرکز تقارن دارد. 🔹 ذوزنقه ها درحالت کلی محور تقارن ندارند. 🔹یک مثلث در حالت کلی محور تقارن و مرکزتقارن ندارد. 🔹 مثلث متساوی الساقین مرکز تقارن ندارد. 🔹مثلث متساوی الاضلاع مرکز تقارن ندارد. پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
📚نکته های ریاضی 🔴مساحت و محیط اشکال هندسی ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ 📌 ۱)مساحت مـــربع = یـــک ضلع × خـــودش محیــط مـــربــــع = یک ضلع × ۴  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۲) مساحت مسـتطیـــــــل = طـول × عـرض محیط مستطیل = ( طول + عرض) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۳) مساحت مثلث = ( قاعده × ارتــــــفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۴) مساحت مثلث متساوی الاضلاع = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الاضلاع = یک ضلع × ۳ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۵) مساحت مثلث متساوی الساقین = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث متساوی الساقین=مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۶) مساحت مثلث قائم الزاویه = ( قاعده × ارتفاع ) ÷ ۲ محیط مثلث قائم الزاویه = مجموع سه ضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۷) مساحت ذوزنقه = ( قاعده بزرگ + قاعده کوچک ) × نصف ارتفاع محیط ذوزنقه = مجموع چهارضلع ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۸)مساحت لوزی=(قطربزرگ× قطرکوچک) ÷ ۲ محیط لوزی = یک ضلع × ۴ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۹) مساحت متوازی الاضلاع = قاعده × ارتفاع محیط متوازی الاضلاع = مجموع دو ضلع متوالی × ۲ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۰) مساحت دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × شعاع × شعاع محیط دایره = عدد پی ( ۱۴/۳ ) × قطر ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌 ۱۱) مساحت کره = ۴ × ۱۴/۳ × شعاع به توان دو  حجم کره = چهار سوم ×۱۴/۳ × شعاع به توان۳  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۲) مساحت بیضی = (نصف قطر بزرگ × نصف قطر کوچک ) × ۱۴/۳  ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۳ ) محیط چند ضلعی منتظم = یک ضلع × تعداد اضلاعش ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۴ ) حجم مکعب مستطیل = طـول × عـرض × ارتفاع حجم مکعب مربع = قاعده × ارتفاع ( طول یال×مساحت یک وجه) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۵ ) حجم هرم = مساحت قاعده ی هرم × ارتفاع هرم× یک سوم ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۶) مساحت جانبی استوانه = محیط قاعده × ارتفاع حجم استوانه = مساحت قاعده × ارتفاع سطح کل استوانه=سطح دوقاعده+مساحت جانبی(مساحت مجموع دوقاعده+ارتفاع× پیرامون قاعده) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۷) مساحت جانبی منشور = مجموع مساحت سطوح جانبی مساحت کلی منشور = مجموع مساحت دو قاعده + مجموع مساحت سطوح جانبی ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 📌۱۸) حجم مخروط=مساحت قاعده×یک سوم×ارتفاع 🇮🇷 پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
طرح مهمانی در مهمانی محور مهمانی:🌙مهمانی خدا🌙 استان:آذربایجان غربی شهرستان:پلدشت دبستان:قدس ۲شهرک ارس مدیریت:خانم اسماعیل زاده معلم راهنما:خانم شکوری نام دانش آموز:ستایش کاظمی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🌹راههایی برای تقویت املای دانش آموزان🌹 روش های تقویت املا چگونه املا دانش آموزان به خصوص کلاس اولی ها را تقویت کنیم مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد و در مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند در پايه هاي ديگر راحت تر هستند. تقویت املا دانش آموزان: در پايه اول دو درس رياضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی کليدی هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص می يابد و از بين دو درس ذکر شده درس فارسی از اهميت دو چندانی برخوردار می باشد. به طوری که بدون يادگيری درس فارسی ، يادگيری دروس ديگر تقريبا غير ممکن می باشد. املا مهارت اساسی است که هر کودک برای نوشتن موفقیت آمیز باید آن را بیاموزد. در اینجا چند نکته و فعالیت برای تقویت مهارت املا نوشتن دانش آموزان آورده شده است.  بازی برای تقویت املا کلاس اول • آگاهی واج شناختی را توسعه دهید آگاهی واجی زمانی است که کودک قادر به شناختن و تشخیص اصوات در کلمات است و سپس این اصوات را به صورت چاپی برمیگرداند. هنگامی که دانش آموزی می تواند این کار را انجام دهد ، املا نوشتن و خواندن بسیار راحت تر خواهد بود. فعالیت کاملی که به رشد آگاهی واج شناختی کمک می کند آموزش قافیه است. همانطور که می خوانید ، به قافیه ها اشاره کنید و به طور متناوب متوقف شوید و از دانش آموزان بخواهید که حدس بزنند چه کلمه ای در قافیه قرار دارد. این به دانش آموزان کمک می کند مهارت های آگاهی واج شناختی خود را توسعه دهند که به آنها کمک می کند تا املا را یاد بگیرند. • الگوهای املا را بیاموزید برای دانش آموزان مهم است که الگوهای املایی متداول را یاد بگیرند و تمرین کنند. هنگامی که دانش آموزان این الگوها را یاد بگیرند ، به آنها کمک می کند تا در هجی سازی موفقیت کسب کنند. با بازخوانی یک کتاب و درخواست از دانش آموزان برای یافتن الگوی هجی در داستان ، الگوها را با هم کاوش کنید. فعالیت های مختلفی وجود دارد که به دانش آموزان کمک می کند تا الگوهای هجی راتشخیص دهند • تمرین هجی کردن کلمات موثرترین راه برای مهارتهای املایی برای دانش آموزان این است که دانش آموزان کلمات هجی خود را تمرین کنند. هر هفته از دانش آموزان بخواهید هر كدام حداقل پنج بار كلمات هجی خود را بنویسند. نوشتن مکرر این کلمات به دانش آموزان در ایجاد دانش ، تقویت یادگیری و رشد مهارت های املایی کمک می کند. • بازی حافظه املا را انجام دهید ابتدا فلش کارت هایی را ایجاد کنید که روی هر کارت یک کلمه داشته باشند. می توانید از لیست املایی فرزندتان استفاده کنید ، یا لیست خود را ایجاد کنید. از کودک خود بخواهید کارت انتخاب کند ، کلمه را با صدای بلند بخواند و هر یک از حروف کلمه را بگوید. سپس ، از او بخواهید کارت را رو به پایین قرار دهد و کلمه را روی یک کاغذ بنویسد. • بلند خواندن یک کلمه یک کلمه را با صدای بلند به فرزند خود بگویید ، از او بخواهید آن را برای شما تکرار کند و سپس آنچه را که شنیده است بنویسید. برای كودكان كوچكتر ، سعی كنید به كلماتی كه هنگام شنیدن شنیده می شوند ، پایبند باشید. برای کودکان بزرگتر کلمات پیچیده تری را وارد کنید که نوشتن آنها کمی دشوارتر است. • ایجاد یک معما  یک کلمه را روی کاغذ بنویسید و حروف را به حروف جدا ببرید و حروف را مخلوط کرده و از کودک بخواهید کلمه را هجی کند و کنار هم بچیند. راهکارهای تقویت املا • نوشتن رنگین کمانی را امتحان کنید از کودک خود بخواهید کلمات را با استفاده از قلم ، مداد یا مداد رنگی متفاوت برای هر حرف بنویسد. سپس از فرزند خود بخواهید با استفاده از رنگی متفاوت برای هر کلمه ، همان کلمات را بنویسد. این فعالیت تشویق می کند تا یاد بگیرید که چگونه حروف با هم کار می کنند تا کلمات کامل را تشکیل دهند. • دیدن، نوشتن و به خاطر سپردن  روی یک کاغذ سه ستون ایجاد کنید. یک ستون را "دیدن" ، یک "کپی" و دیگری "به خاطر بسپار" نامگذاری کنید می توانید این لیست را با استفاده از کلمات املای فرزند خود ایجاد کنید، در ستون اول لیست کلمات را بنویسید. از کودک خود بخواهید کلماتی را که نوشته اید نگاه کن د ، سپس آنها را در ستون بعدی کپی کنید. در آخر ، دو ستون اول را با یک صفحه کاغذ بپوشانید و از فرزند خود بخواهید که کلمه را در ستون سوم از روی حافظه خود بنویسد. • املای پله ای را امتحان کنید  از کودک خود بخواهید کلمات را به صورت پلکانی بنویسد. با حرف اول کلمه در یک خط شروع کنید ، یک حرف دیگر در سطر بعدی اضافه کنید و تا کامل شدن کلمه ادامه دهید. به عنوان مثال: ن نو نوش نوشت نوشتن • کلمات کلیدی درست کنید  یک کلمه کلیدی برای کودک بنویسید و روی کفگیر آشپزخانه یا ... بچسبانید از کودک بخواهید مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ادامه👆👆👆 که در کتاب ، مجله و ... را جستجو کند و کلمه کلیدی مورد نظر شما را پیدا کند. این فعالیت خواندن ، شناسایی کلمه و حافظه املایی کودک را تشویق می کند . • جاهای خالی را پر کنید  لیستی از کلمات را روی یک قطعه کاغذ ایجاد کنید و برخی از حروف را کلمات را خالی بگذارید. از کودک خود بخواهید کلمات را بخواند و جاهای خالی را پر کند. اگر کودک شما برای شناسایی کلمه نیاز به کمک دارد، سعی کنید یک تصویر ساده در کنار کلمه ترسیم کنید یا  یک سری حروف را برای راهنمایی در پایین صفحه قرار دهید. نکته آخر  با استفاده از برخی از پیشنهادهای بالا در یادگیری املا فرزند خود در خانه خلاقیت و تنوع ایجاد کنید. انجام فعالیت های متنوع با کودک به او کمک می کند تا به یادگیری سرگرم شود و مهارت های املایی خود را نیز بالا ببرد. به یاد داشته باشید: مهارت های املایی خوب به مهارت خواندن بهتر تبدیل می شوند! ✅ پایه اول مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به نام خدا طرح: مهمانی در مهمانی محور مهمانی: مهمانی خدا استان : آذربایجان غربی شهرستان: سلماس شهر/ روستا: تازه شهر مدرسه: حجاب مدیر: خانم اکرم مسلمی آموزگار: خانم لایه غنایی دانش آموز: عسل آزاددوست پایه تحصیلی: دوم دبستان سال تحصیلی: ۱۴۰۱/۱۴۰۲ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
نام دانش آموز احسان قادری مهمانی در بهار نام مدیر .زهرا رستمی نام مربی :زهرا اسمعیل پور مدرسه پیش دبستانی رها روستای سیلاب ۱۴۰۱_۱۴۰۲ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
نام دانش آموز :سالار خانی نام مدیر :زهرا رستمی نام مربی :زهرا اسمعیل پور مدرسه پیش دبستانی رها روستای سیلاب ۱۴۰۱_۱۴۰۲ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
«بسم الله الرحمن الرحیم» نوع طرح: مهمانی در مهمانی خدا دانش آموز: کیمیا خلیلی مدرسه: خدیجه کبری مدیر: خانم رقیه ماکوئی معلم: خانم فاطمه حسین پور استان: آذربایجان غربی شهر: سلماس روستا: سیلاب تاریخ: 1402/1/9 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
طرح : مهمانی در مهمانی نام و نام خانوادگی : کیانا محمدی مدیر:رقیه ماکوئی معلم:فاطمه حسین پور مدرسه : خدیجه کبری شهرستان : سلماس استان: آذر بایجان غربی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
✨ ﷽✨ طرح در_مهمانی محور مهمانی:مهمانی بهار استان:آذربایجان غربی شهر/روستا: سلماس/ریک آباد نام مدرسه:۲۲بهمن 💠 مدیر : لیلا قلی زاده 💠آموزگار : سمیرا محمد یار 💠دانش آموز:یسنا رضایی پایه:پنجم 📙✏️سال تحصیلی: ۱۴۰۲_۱۴۰۱ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98