4_5861818249443804076.pdf
17.72M
کتاب کار #ریاضی
پایه پنجم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
دوره ضمن خدمت
باسلام و دعای خیر
به اطلاع کلیه همکاران گرامی می رساند دوره آموزش خانواده با کد91301826 بمدت 38 ساعت فعال شده است نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید
باتشکر - فرستنده : سعید نعلبند سلماسی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
راهنماي_بارگذاري_تصوير_دانش_آموزاتن_151269161806.pdf
827.7K
✴️راهنمای بارگذاری عکس درسناد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4239240137307.pdf
3.46M
✅ درسنامه ششم-شماره 1
🌀استان ایلام
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4358356734286.pdf
2.96M
✅ درسنامه ششم-شماره 2
🌀استان ایلام
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
قاصدک3پایه ششم کم حجم.pdf
33.34M
✅ درسنامه ششم
🌀استان خراسان رضوی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
2489488688369.pdf
31.47M
✅ درسنامه پایه پنجم ابتدایی(1)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4239238017275.pdf
26M
✅ درسنامه ششم-شماره 1
🌀استان فارس
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
📖آموزش تعطیل نیست....
📚توزیع درسنامه و بسته های آموزشی و رفع اشکال موردی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی
⬅️ دبستان الفت گوزیک آشناک
⬅️ ۲۵ آذرماه سال ۹۹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
✅ کسرهای خاص ریاضی مناسب پایه های چهارم/پنجم و ششم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
12.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ انشایی در مورد شب یلدای امسال با توجه به شرایط کرونایی
⬅️ دانش آموز دبستان شهید غلامی چیچک
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
📺((مدرسه تلویزیونی ایران)) 📺
🔊🍁روز چهار شنبه ۲۶ آذر🍁🔊
پایه ابتدایی
🕖ساعت۱۰:۳۰ تا ١١:۰٠ بازی و ریاضی پایه اول
🕖ساعت ١١:۰٠ تا۱۱:۳۰ علوم تجربی و تفکر پایه دوم
🕖ساعت ۱۱:۳۰تا ۱۲:۰۰ فارسی و نگارش پایه سوم
🕖ساعت۱۲:۰۰تا۱۲:۳۰ مطالعات و مهارت های اجتماعی پایه چهارم
🕖ساعت ۱۲:۳۰تا۱۳:۰۰ بازی و ریاضی پایه پنجم
🕖ساعت۱۳:۰۰تا۱۳:۳۰ بازی و ریاضی پایه ششم
🕖ساعت ۱۳:۳۰تا۱۳:۵۰ آموزش نوآموزان پیش دبستانی
🌹🌹🍁🍁🌹🌹🍁🍁🌹🌹
🌷🍁 چهارشنبه ۲۶ آذر🍁🌷شبکه قران ومعارف اسلامی
🌸ساعت۱۱ هدیه های آسمانی پنجم دبستان
🌸ساعت۱۱:۳۰ آموزش قرآن پنجم دبستان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
✅ کلیه ی مدیران ،مدیرآموزگاران و معاون دبیران مدارس شهر و روستا
با سلام و احترام
با عرض خسته نباشید و آرزوی سلامتی برای همکاران محترم ، به اطلاع کلیه مدیران محترم می رساند از روز شنبه مورخه 29/09/99 حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس طبق برنامه های اعلامی قبلی الزامی بوده و لازم به ذکر است مدارس چرخشی باید مطابق برنامه در شیفت خود حضور داشته باشند وضمناً لازم به توضیح است ، برخی از مدیران محترم علی رغم مکاتبات مکرر قبلی هنوز هم درپالایش فعالیت های همکاران آموزشی در شبکه شاد نواقصاتی دارند و متأسفانه پس از گذشت سه ماه از شروع سالتحصیلی وعدم پیگیری به موقع مدیران، اسامی برخی از دبیران و دانش آموزان در سامانه آموزشی شاد ثبت نگردیده اند، فلذا اکیداً توصیه می شود بدون فوت وقت اقدامات لازمه را با تشریک مساعی معاونین آموزشی مدارس به عمل آورده ونتایج را به مدیریت گزارش نمایند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
🔴 برگزاری دو امتحان حضوری برای دانش آموزان ابتدایی
فارس/ معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش گفت: آزمون عملکردي دروس فارسي و رياضي پايه اول و دوم ابتدايي با رعايت پروتکلهاي بهداشتي به صورت حضوري برگزار ميشود.
رضوان حکيمزاده معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش درباره نحوه برگزاري امتحانات دوره ابتدايي، اظهار کرد: بر اساس بخشنامهاي که توسط مرکز سنجش آموزش و پرورش در استانها ارسال شده است، امتحانات دورههاي تحصيلي مختلف برگزار ميشود.
وي افزود: بر اساس اين بخشنامه، ارزشيابي پيشرفت تحصيلي و تربيتي نوبت اول ابتدايي طبق مواد يک، دو، سه، چهار و 9 آييننامه مربوطه و شيوهنامه بازگشايي مدارس در سال تحصيلي 1400-1399 انجام خواهد شد که اين آييننامه مصوب جلسه 793 شوراي عالي آموزشوپرورش است.
✅ آزمون دروس فارسي و رياضي پايههاي اول و دوم ابتدايي به صورت حضوري برگزار ميشود
✅ معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش اضافه کرد: از دانشآموزان پايههاي اول و دوم ابتدايي در دروس فارسي و رياضي آزمون عملکردي به صورت حضوري در مدرسه با گروهبندي دانشآموزان و رعايت شيوهنامههاي بهداشتي به عمل ميآيد.
حکيمزاده عنوان کرد: مکاتبهاي با وزارت بهداشت داشتيم و اعلام کرديم براي اطمينان از يادگيري مناسب دانشآموزان پايه اول و دوم که در آغاز مسير تحصيلشان هستند، حتماً به صورت عملکردي، ارزيابي از ميزان يادگيري خصوصاً يادگيري حروف الفبا انجام شود.
وي گفت: با توجه به شرايطي که در حال حاضر درگيرش هستيم، براساس تمهيداتي که انديشيده شده با همکاري معاونت تربيتبدني و سلامت آموزش و پرورش سعي ميکنيم در پايههاي اول و دوم با اجراي پروتکلهاي سختگيرانه، دانشآموزان در گروههاي کوچک حضور داشته باشند اما در اين دو درس به صورت حضوري ارزيابي عملکردي دانشآموزان را خواهيم داشت.
معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش يادآور شد: همکاري خانوادهها در اين مسير کمک خواهد کرد تادانشآموزان در فضايي بسيار آرام حضور يابند و به نحو احسن امتحان خود را برگزار کنند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
🔴 #روش_تدریس_پیشنهادی_برای_عدد_۱۰۰
#اهداف_جزیی:
۱_ده بسته ده تایی می شود یک بسته ی صد تایی
۲_صد تا یکی می شود یک بسته ی صد تایی
۳_صد یک عدد سه رقمی است.
۴_۱۰۰از یک بسته ی صدتایی و صفر ده تایی و صفر یکی تشکیل شده است.
#وسایل_لازم:
بسته های یکی و ده تایی با نی
#نحوه_ی_تدریس:
درس با گفتن داستان شروع می شود.
بچه ها امروز برای شما داستان فروشنده ی نا مرتب رو می خواهیم تعریف کنیم.
یک فروشنده ی مغازه ای بوده که خیلی نامرتب و شلخته بود و همه ی وسایل مغازه اش نا منظم بود و وقتی مشتری وسیله ای می خواست برای پیدا کردن خیلی عذاب می کشید. بعضی اوقات هم اصلا پیدا نمی کرد و به خاطرهمین ضرر می کرد روزی تصمیم گرفت که همه جا را مرتب کند همه وسایل را مرتب کرد تا رسید به شکلات ها که خیلی بهم ریخته بودند. خوب با دقت نگاه کرد و متوجه شد شکلات ها هر کدام در بسته بندی های ده تا ده تا هستند همه را کنار هم قرار داد و نه بسته شکلات شد
#تذکر:
در این قسمت حین گفتن داستان با استفاده از نی نه بسته را کنار هم قرار می دهیم و از بچه ها می پرسیم بچه ها این فروشنده تا الان چند شکلات دارد؟
و پاسخ دانش آموزان که جواب می دهند ۹۰
و می گوییم فروشنده برای این که فراموش نکند تعداد شکلات ها را در دفتر خود در جدول ارزش مکانی می نویسد پس شما هم این کار را انجام دهید.
#ادامه_داستان:
فروشنده بعد از مرتب کردن بسته های ده تایی شکلات ها حالا شکلات های تک را می خواهد مرتب کند او همه را کنار هم قرار داده(معلم با نی نه یکی را کنار هم قرار می دهد) و نه تا شکلات تکی را کنار بسته های ده تایی می گذارد و باز هم در جدول می نویسد. حالا فروشنده چند شکلات دارد؟؟
دانش آموزان ۹۹
خوب بچه ها فروشنده که تازه کارش تمام شده بود ناگهان یک شکلات تکی کنار خودش میبیند او شکلات را کنار شکلات های تکی می گذارد ولی وقتی می خواهد در جدول بنویسد میبیند که باید ده تا یکی بنویسد
از بچه ها کمک میخواهیم راه حلی ارائه دهند و با راهنمایی به این نتیجه می رسیم که آن ها را تبدیل به بسته های ده تایی کنیم و به خانه ی ده تایی ها ببریم پس حالا ما یکی نداریم و به جای آن صفر می نویسیم و مجدد در خانه ی ده تایی ها هم همین اتفاق تکرار می شود و می گوییم حالا چه کار کنیم جدول ما که دو خانه بیشتر ندارد و باز هم با راهنمایی یک خانه به جدول اضافه می کنیم و معرفی صد تایی و می گوییم حالا ما یک بسته ی صد تایی داریم و صفر ده تایی و صفر یکی و عدد را از جدول خارج کرده و به حروف هم می نویسیم و با پرسش های هدفدار مثل :
در یک بسته صدتایی چند تا بسته ی ده تایی وجود دارد؟
در یک بسته ی صد تایی چند تا یکی وجود دارد؟
بعد از عدد ۹۹چه عددی است؟
عدد صد چند رقم دارد؟
درس را به پایان می رسانیم.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی