eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
78 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
ده‌سال پیش (شهریور ۱۳۹۴) سورنا ستاری در قامت معاون رئیس‌جمهور رفت روسیه و قصد داشت با پوتین قرارداد خرید هواپیما و جنگنده سوخو رو ببنده و حتی تا اینجا میخواست پیش‌بره که سوخو در ایران مونتاژ بشه؛ کیا اجازه ندادن!؟ نکنه این رو هم میخواید بندازید گردن یکی دیگه و چیزی رو گردن نگیرید؟ تا چه‌زمانی کشور باید متحمل هزینه‌تصمیمات افرادی بشه که هیچ‌چیزی رو گردن نمیگیرن و میندازن گردن بقیه؟ @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ : ما در مذاکره قبلی خیلی
/ برای اولین بار در تاریخ لبنان، دولت لبنان اسرائیل را به رسمیت شناخت. قرار شده حزب‌الله خلع سلاح شود و از امشب ارتش لبنان با حمایت اسرائیل، علیه حزب‌الله اقدام کرده و دستگیری‌ها رو آغاز کرده. @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
#مهم / برای اولین بار در تاریخ لبنان، دولت لبنان اسرائیل را به رسمیت شناخت. قرار شده حزب‌الله خلع سل
352.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توافق بیروت - تل‌آویو در روز ۵تیر ۱۴۰۵ امضا شده و از مفاد آن این دو مورد است : 1- به رسمیت شناختن اسرائیل 2- خلع سلاح حزب‌الله طرفداران حزب‌الله هم در اعتراض به این کار، در خیابان ها حضور پیدا کردن که توسط دولت لبنان دارن سرکوب میشن @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سربازان ارتش لبنان، طرفداران حزب‌الله رو دارن با شدت سرکوب می‌کنند @Rahmaatism ¦
همیشه تو زندگیم حزب‌الله لبنان بودم؛ برای امثال ایران همیشه می‌جنگیدم و هزینه پرداخت می‌کردم و از جانم مایه میزاشتم، اما همین ایران ازم حمایت نمی‌کرد و نهایتاً یک بیانیه میداد و خیلی وقت‌ها همون بیانیه رو هم صادر نمی‌کرد @Rahmaatism ¦
حزب‌الله هم خلع سلاح بشه، بعدش مستقیم حشدالشعبی هم خلع‌سلاح میشه فکر کنم وجود سپاه‌قدس هم بی‌معنی میشه چون دیگه چیزی نمونده
سپاه رگباری بیانیه بده و محکوم کنه؛ جوری رفتن توافق کردن که این حرکت‌سپاه مصداق بارز نقض آتش‌بس هست بنظرم ایران یه هوش‌مصنوعی درست کنه به اسم «بیانیه جی‌پی‌تی» فقط موضوع و رویداد رو بگن بهش، خودش بیانیه بنویسه اینطوری کارشون راحت‌تر میشه و سرعت بیانیه دادن‌شون میره بالاتر
رحمتیسم | Rahmaatism
سپاه رگباری بیانیه بده و محکوم کنه؛ جوری رفتن توافق کردن که این حرکت‌سپاه مصداق بارز نقض آتش‌بس هست
خطاب به بیانیه‌نویسان سپاه و مجری صداوسیما : پهپاد زدن سپاه به کشتی‌های عبوری با بند ۵ تفاهم‌نامه «حداکثر تلاش برای عبور ایمن کشتی‌های تجاری» تضاد واضح دارد و نقض تفاهم‌نامه به شمار می‌رود. @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
خطاب به بیانیه‌نویسان سپاه و مجری صداوسیما : پهپاد زدن سپاه به کشتی‌های عبوری با بند ۵ تفاهم‌نامه «
در بیانیه سپاه آمده و صداوسیما هم چند روزه تلاش میکنه بگه «ترتیبات کنترل عبورومرور در تنگۀ هرمز با جمهوری اسلامی ایران است» و این مطلب در در بند ۵ تفاهم‌نامه هم آمده است میشه بگید از کجای بند ۵ این مطلب رو برداشت کردید؟ خود آمریکایی‌ها ۲۰بار میگن چنین چیزی نیست و امضاء نکردیم و اگر ایران برخلاف تعهدات عمل کنه، باعث میشه باهاش وارد جنگ بشیم؛ این اقدام ما مصداق‌بارز خلاف تفاهم‌نامه عمل کردنه😂 @Rahmaatism ¦