باز هم میگم
اینکه چند وقته امریکا داره رادارها و دکل مخابراتی میزنه در جنوب حوالی خارک و ...
این بی دلیل نیست
دقیقا طبق برنامه
شک نکنید داستان زمینی در پیشه
بی درنگ اتفاق خواهد افتاد
رحمتیسم | Rahmaatism
باز هم میگم اینکه چند وقته امریکا داره رادارها و دکل مخابراتی میزنه در جنوب حوالی خارک و ... این بی
تلاش برای ایجاد منطقه حائل در جنوب کشور است
میخوان زمینی ورود کنند و منطقه حائل تشکیل بدن و بعدش بگن آتشبس و بعدش کشور رو فتح کنند
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
این که کشور همچنان سرپاست، مایهی افتخار است اما ابدا نباید به آن دلخوش کرد. آثار ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سال ۹۸، بلافاصله آشکار نشد و در افق میانمدت به حمله تمام عیار آمریکا انجامید. همچنان که رئیسجمهور آمریکا به درستی تصریح کرده که حذف حاج قاسم، اضمحلال معماری امنیتی و فروپاشی بازدارندگی ایران را ممکن کرد، این نیز از نتایج سحر است و حذف آیتالله خامنهای هم به طریق اولی و با گذر زمان، عواقب پلید خود را نشان خواهد داد. برنامه فروپاشی کمی عقبافتاده اما تغییر نکرده. دشمن از داستان دیپلماسی، صرفا برای پر کردن فضای خالی در عرصه سیاست جهانی استفاده میکند.
@Rahmaatism | #Amirali
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ :
ما در مذاکره قبلی خیلی چیزها دادیم و پشتخیلیها رو خالی کردیم و انتقام خیلیا رو نگرفتیم تا به توافق برسیم؛ در مذاکرات جدید هم بصورتشفاهی قول خیلی چیزهای دیگه رو دادیم، به حساب اینکه دشمن بیخیال جنگ بشه و فقط بزار ساختار کلی حکومت بمونه تا یه عده بمونن
اما اینها نتیجه نمیده، و دشمن اینبار بسیار شدیدتر حمله میکنه
تمام خواستههایی که دولتهای مختلف آمریکا از دههشصت تا سال ۱۳۹۶ رو از ایران خواستهبودن، دولتترامپ در سوئیس یکجا از ایران خواسته و بیش از اون هم خواسته، فقط برای اینکه دوباره حمله نکنه
بهوالله آمریکا وعده دروغ میده، ما همهکارها رو هم بکنیم باز راضی نمیشه
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ : ما در مذاکره قبلی خیلی
اون نود و چندنفری که رفته بودن پاکستان، از همه احزاب بودن تا ببینن برای بقا باید چیکار کنند
یکی به نیت بقا ایران رفته بود و دیگری برای بقا خودش
نمیدونم این ابر سیاه به چه شکلی از سر ایران میگذره، اما خدا کنه آخرش شیرین باشه
#میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
⭕ دشمن در پی آن بود که در کشور ما بیثباتی و براندازی ایجاد کند. حتی برخی #کشورهای_دوست ، در جنگ ۱۲
روسیه معتقد بود و هنوز هم معتقده کار ایران تمامه
اما نه از طریق نظامی، از طریق سیاسی شکست میخوره؛ و از طریق کانالها و تحلیلگران روستباری که برای روزنامههای انگلیسی مطلب مینوشتن
کاملا مشخص بود که روسیه معتقده از لحاط شرایطسیاسی کار ایران تمامه؛ و گرنه در تحلیلها معتقد بودن که ایران از لحاظ نظامی، کاملا توان اینو داره چندماه مکرر و دائم با کل جبههغرب بجنگه
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
🔴 جِیدی ونس: ایران توافق آتشبس را امضا کرده است. ما به آن احترام گذاشتهایم. اگر درباره نحوه اجرای تفاهمنامه اختلاف نظر دارند، میتوانند تلفن را بردارند.
اما خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
دهسال پیش (شهریور ۱۳۹۴) سورنا ستاری در قامت معاون رئیسجمهور رفت روسیه و قصد داشت با پوتین قرارداد خرید هواپیما و جنگنده سوخو رو ببنده و حتی تا اینجا میخواست پیشبره که سوخو در ایران مونتاژ بشه؛ کیا اجازه ندادن!؟
نکنه این رو هم میخواید بندازید گردن یکی دیگه و چیزی رو گردن نگیرید؟ تا چهزمانی کشور باید متحمل هزینهتصمیمات افرادی بشه که هیچچیزی رو گردن نمیگیرن و میندازن گردن بقیه؟
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ : ما در مذاکره قبلی خیلی
#مهم / برای اولین بار در تاریخ لبنان، دولت لبنان اسرائیل را به رسمیت شناخت. قرار شده حزبالله خلع سلاح شود و از امشب ارتش لبنان با حمایت اسرائیل، علیه حزبالله اقدام کرده و دستگیریها رو آغاز کرده.
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
#مهم / برای اولین بار در تاریخ لبنان، دولت لبنان اسرائیل را به رسمیت شناخت. قرار شده حزبالله خلع سل
352.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توافق بیروت - تلآویو در روز ۵تیر ۱۴۰۵ امضا شده و از مفاد آن این دو مورد است :
1- به رسمیت شناختن اسرائیل
2- خلع سلاح حزبالله
طرفداران حزبالله هم در اعتراض به این کار، در خیابان ها حضور پیدا کردن که توسط دولت لبنان دارن سرکوب میشن
@Rahmaatism ¦ #میمحسین