eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
78 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
🤓🫵🏻 فقط بخاطر اینکه چندین نقطه از ایران بمبارون شده و احتمالا کلی شهید و مجروح دادین دلیل نمیشه ذرت و سویای آمریکایی نخورید و مذاکره نکنید @Rahmaatism |
🔴 / حمله تروریستی به یک ایست بازرسی در بانه و چند شهید و مجروح از مدافعان وطن طبق برخی اخبار منتشره، گروهی از تجزیه طلبان کرد از شمال عراق به بانه حمله و وارد خاک ایران شدند.
⭕️ خدای ناکرده اگر اسرائیل وسط آتش بس یک حمله دیوانه وار برای ترور برخی مقامات در مراسم تشییع رهبری انجام داد و خدای ناکرده رهبری جدید و بسیاری دیگر را ترور کرد مانند آنچه بارها در لبنان در تشییع شهدا می‌کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 🔻تقریبا هیچ! با یک تقسیم نقش خوب، آمریکایی‌ها محکوم خواهند کرد. یک عده در داخل ایران خواهند گفت ما که گفتیم اسرائیل برای جلوگیری از توافق بین ایران و آمریکا دست به هرکاری خواهد زد. بعد می‌گویند نباید فریب اسرائیل را بخوریم و وارد شدن به یک جنگ جدید بازی در زمین اسرائیل است. یک مدت در مذاکرات وقفه خواهد افتاد. یک مختصر زد و خوردی با اسرائیل خواهیم داشت و ترامپ دو طرف را به خویشتن‌داری دعوت می‌کند بعد به ادامه مذاکرات مشغول خواهیم شد. ✍🏻وحید اشتری
باز هم میگم اینکه چند وقته امریکا داره رادارها و دکل مخابراتی میزنه در جنوب حوالی خارک و ... این بی دلیل نیست دقیقا طبق برنامه شک نکنید داستان زمینی در پیشه بی درنگ اتفاق خواهد افتاد
ایسنا بیانیه سپاه رو حذف کرد برای حفظ میز مذاکره🤭
رحمتیسم | Rahmaatism
باز هم میگم اینکه چند وقته امریکا داره رادارها و دکل مخابراتی میزنه در جنوب حوالی خارک و ... این بی
تلاش برای ایجاد منطقه حائل در جنوب کشور است میخوان زمینی ورود کنند و منطقه حائل تشکیل بدن و بعدش بگن آتش‌بس و بعدش کشور رو فتح کنند @Rahmaatism ¦
این که کشور همچنان سرپاست، مایه‌ی افتخار است اما ابدا نباید به آن دلخوش کرد. آثار ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سال ۹۸، بلافاصله آشکار نشد و در افق میان‌مدت به حمله تمام عیار آمریکا انجامید. همچنان که رئیس‌جمهور آمریکا به درستی تصریح کرده که حذف حاج قاسم، اضمحلال معماری امنیتی و فروپاشی بازدارندگی ایران را ممکن کرد، این نیز از نتایج سحر است و حذف آیت‌الله خامنه‌ای هم به طریق اولی و با گذر زمان، عواقب پلید خود را نشان خواهد داد. برنامه‌ فروپاشی کمی عقب‌افتاده اما تغییر نکرده. دشمن از داستان‌ دیپلماسی، صرفا برای پر کردن فضای خالی در عرصه سیاست جهانی استفاده می‌کند. @Rahmaatism |
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ : ما در مذاکره قبلی خیلی چیزها دادیم و پشت‌خیلی‌ها رو خالی کردیم و انتقام خیلیا رو نگرفتیم تا به توافق برسیم؛ در مذاکرات جدید هم بصورت‌شفاهی قول خیلی چیزهای دیگه رو دادیم، به حساب اینکه دشمن بیخیال جنگ بشه و فقط بزار ساختار کلی حکومت بمونه تا یه عده بمونن اما اینها نتیجه نمیده، و دشمن اینبار بسیار شدیدتر حمله میکنه تمام خواسته‌هایی که دولت‌های مختلف آمریکا از دهه‌شصت تا سال ۱۳۹۶ رو از ایران خواسته‌بودن، دولت‌ترامپ در سوئیس یکجا از ایران خواسته و بیش از اون هم خواسته، فقط برای اینکه دوباره حمله نکنه به‌والله آمریکا وعده دروغ میده، ما همه‌کارها رو هم بکنیم باز راضی نمیشه @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
این متن رو ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ نوشتیم، این متن رو هم الان مینویسم در ۶تیر۱۴۰۵ : ما در مذاکره قبلی خیلی
اون نود و چندنفری که رفته بودن پاکستان، از همه احزاب بودن تا ببینن برای بقا باید چیکار کنند یکی به نیت بقا ایران رفته بود و دیگری برای بقا خودش نمیدونم این ابر سیاه به چه شکلی از سر ایران میگذره، اما خدا کنه آخرش شیرین باشه
رحمتیسم | Rahmaatism
⭕ دشمن در پی آن بود که در کشور ما بی‌ثباتی و براندازی ایجاد کند. حتی برخی #کشورهای_دوست ، در جنگ ۱۲
روسیه معتقد بود و هنوز هم معتقده کار ایران تمامه اما نه از طریق نظامی، از طریق سیاسی شکست میخوره؛ و از طریق کانالها و تحلیلگران روس‌تباری که برای روزنامه‌های انگلیسی مطلب مینوشتن کاملا مشخص بود که روسیه معتقده از لحاط شرایط‌سیاسی کار ایران تمامه؛ و گرنه در تحلیل‌ها معتقد بودن که ایران از لحاظ نظامی، کاملا توان اینو داره چندماه مکرر و دائم با کل جبهه‌غرب بجنگه @Rahmaatism ¦
🔴 جِی‌دی ونس: ایران توافق آتش‌بس را امضا کرده است. ما به آن احترام گذاشته‌ایم. اگر درباره نحوه اجرای تفاهم‌نامه اختلاف نظر دارند، می‌توانند تلفن را بردارند. اما خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد @Rahmaatism ¦