بازی تموم شد ولی فکر کنم حسرت بازی با مصر رو میخوریم
۹۰ دقیقه مسخره بازی، مصر از حمله ایران وحشت داشت
ولی ما جرعت و جیگر حمله رو نداشتیم
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
ایران نمیتواند در هیچ زمینه ای این روزها برنده باشد
چون زمین بازیش را کوتوله هایی اداره میکنند که اجازه بهره برداری از تمام ظرفیت هایش را نمی دهند
قالیباف، پزشکیان، قلعه نویی، ظریف و...
رحمتیسم | Rahmaatism
ایران نمیتواند در هیچ زمینه ای این روزها برنده باشد چون زمین بازیش را کوتوله هایی اداره میکنند که
بازی ایران - مصر، بهترین زمانی بود که ترابی و قایدی و حسینزاده میتونستن خودشون رو نشون بدن
#میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
ایران نمیتواند در هیچ زمینه ای این روزها برنده باشد چون زمین بازیش را کوتوله هایی اداره میکنند که
تیم ایران از دقیقه ۹۰ حملاتش شروع شد، درحالیکه حفرههای دفاعی مصر از غار علیصدر هم بزرگتر بود
ما میتونستیم خیلی بهتر عمل کنیم، خیلی!
ما بریم مرحله حذفی و اینطوری بازی کنیم، به راحتی حذف میشیم
#میمحسین
🇮🇷یک حالت از سه حالت رخ بدهد، ایران صعود میکند
⚪️گروه j بازی الجزایر اتریش باید برنده داشته باشد
⚪️گروه K ازبکستان مقابل کنگو شکست نخورد
⚪️گروه L برد غنا برابر کرواسی
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
واقعاً ما ایرانیا این شادی و گل رو نیاز داشتیم، ولی Var با بولدوزر از روی شادی مردم رد شد
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
🇪🇬 🇮🇷 مصطفیشبیر تو کل دورانی که فوتبال بازی کرده (اعم از ملی و باشگاهی) ۳تا پنالتی گرفته و یکیش مقابل ایران بود😂💔
@Rahmaatism ¦ #میمحسین