eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
شبنامه 1668 - @mrtahlilgar.mp3
11.74M
⚜ تلاویو زیر انفجار مهیب/ حماس: هنوز برگ‌های برنده را رو نکردیم / تلاویو: ما نمی ترسیم! 🎙آقای تحلیلگر
🔴🔻 نشریه معاریو اسرائیل با انتشار این تصویر نوشت: یک جهان شاهد زجرکش شدن اسرائیل به دست آیت الله خامنه‌ای و ایران است.
. آخرین وضعیتِ وزرایِ لب‌مرزیِ دولت در بهارستان ✍علی قلهکی 🔻تاریخِ جمع‌بندی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۰ ▪️به ترتیب افرادِ زیر در معرضِ خطرِ عدم رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی هستند: ▪️۱. محمدرضا ظفرقندی؛ وزارت بهداشت ▪️۲. احمد میدری؛ وزارت کار ▪️۳. سیدرضا صالحی امیری؛ وزارت میراث ▪️۴. محمد اتابک؛ وزارت صمت ▪️۵. فرزانه صادق مالواجرد؛ وزارت راه ▪️۶. محسن پاک نژاد؛ وزارت نفت ⭕️درباره این اسامی نکات زیر گفتنی‌ست؛ ▪️۱. علی‌رغم تخصص و تعهد "ظفرقندی" و تایید آن توسط بخش زیادی از نخبگان، ولی جوسازیِ سنگین علیه وی و بازنشر مصاحبه ظفرقندی علیه مجلس، توانسته روزهای خوبی را برای مخالفان‌ش رقم بزند. ▪️۲. علیر‌غم نطقِ خوبِ "احمد میدری" ولی کماکان کفه‌ی وزنه‌یِ مخالفان او سنگین است. تلاش‌های علی ربیعی و اطرافیان او برای حفظ میدری در مجلس شدت گرفته است‌‌، برخی منابع نیز گفتند که در صورت افتادن میدری، شاید "علی ربیعی" شخصا و مجددا نامزد پست وزارت رفاه شود؛ البته این بستگی دارد که صالحی امیری از مجلس رای اعتماد می‌گیرد یا خیر. خاستگاهِ ماهیتی "ربیعی" و "صالحی امیری" هر دو یک وزارت‌خانه است‌. ▪️۳. "سیدرضا صالحی امیری" روزهای بهتری را نسبت به شنبه و یکشنبه گذرانده و اگر فردا بتواند در صحن مجلس به خوبی از خود و برنامه‌هایش دفاع کند، زمینِ بازی به نفع‌ش جابه‌جا می‌شود. راس منفی کمیسیون فرهنگی با ترکیبِ خاصِ خود علیه "صالحی امیری" شاید نسبت به کف صحن مجلس خیلی مهم نباشد! ▪️۴. "محمد اتابک" علی‌رغم مخالفان زیاد و همچنین دفاعِ جدی منتقدین‌ش از موضع خودشان، ولی توانسته کمی شرایط خود را بهبود ببخشد‌. تلاش‌های زیادی برای اتابک در حال انجام است که اگر محقق شود شرایط‌ش عوض خواهد شد و اگر شکست بخورد، درسِ عبرت کابینه خواهد شد. ▪️۵. "فرزانه صادق" با نطقِ خوب و ایجاد موجِ مثبت، نزدیکِ صندلیِ یک وزارت راه است. ▪️۶. "محسن پاک نژاد" هم این روزها با حمایت ویژه‌یِ بخش‌هایی از حاکمیت که روزی نیرویِ آنها بوده، بازی را تا حد زیادی به نفع خودش تغییر داده است. لابی‌های سنگین و نیمه‌سنگینِ "پاک نژاد" او را از وزیرِ حتمیِ سقوط کننده" به گزینه ۶ لیست سقوطی‌ها کشانده است. نطقِ روزِ دفاع پاک نژاد، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایِ کمپین رایِ اعتماد وی است. ⭕️پی نوشت‌ : علی‌رغم تلاش‌های مهم و یکدست برای گرفتنِ رایِ اعتمادِ همه‌ی وزرای پیشنهادی در مجلس، ولی باید صبر کرد و دید مجلس به دنبالِ عمل به وظیفه‌ی قانونی خود است یا در آینده سیبلِ انتقادات افکار عمومی بابت ضعف‌های برخی وزرا خواهد شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رسانه صهیونیستی اینترنشنال ادعا کرده که ایران توانسته اسرائیلی‌ها را تشویق به جاسوسی برای ایران کند 🔹کارشناس این شبکه فراتر از ادعای فوق می‌گوید: ایران توانسته با استخدام شهروندان ساده‌ای که فریب جمهوری اسلامی را خورده، اطلاعاتی از مراکز خرید، مراکز تسلیحاتی، کارخانه‌ها و... به دست بیاورد. 🔸سازمان امنیت داخلی رژیم(شین‌بت) هم اطلاعیه صادر کرده که ایران در رسانه‌های اجتماعی، اسرائیلی‌ها را جذب می‌کند(مشابه کاری که رژیم جعلی در حوادث ۱۴۰۱ در ایران انجام می‌داد).
🔴 آمارسازی برای گران‌سازی قاچاق روزانه ۱۰ میلیون لیتر گازوئیل؟ یعنی ۵۰۰ تانکر حمل سوخت به مقصد افغانستان در یک روز گازوئیل ببرند!؟ این حجم حتی از مسیرهای رسمی و اتوبان‌ها هم تا امروز امکان‌پذیر نبوده! این به اصطلاح متخصصان و کارشناسان آمارسازی می‌کنند تا مردم به گران‌سازی‌شان راضی شوند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ماشه ایران اسرائیل را سرعقل می آورد؟!  👤 بیژن پیروز استاد روابط‌ بین‌الملل دانشگاه تهران 🔹حماس آتش‌بس بی نتیجه را از کاغذ هم بی اثر تر می‌داند. 🔸آمریکا نگران انتقام ایران در دوحه قطر و در جریان مذاکرات است. ✅هیچ گمانه‌زنی نمی‌توان درباره پاسخ نظامی ایران داشت. 💢در اینکه ایران باید همیشه دستش به روی ماشه باشد شکی نیست اما مشخص نیست که پاسخ ایران باعث می‌شود اسرائیل بالاخره سرعقل بیاید یا نه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 هشدارهای پلیس فتا در خصوص ایام ▫ ببینید و برای همه زائرین ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 نصف درآمد ماهانه خرج امام حسین! ❗️ قسمت اول به دو سوال مهم پاسخ می‌دهد: 1⃣ با این درآمد چطور هزینه موکب را تامین می‌کنی؟ 2⃣ خانواده‌ات از این خرج ناراحت نمی‌شوند؟!! 🎥 در مستندهای کوتاه بیشتر با زندگی جذاب موکب‌داران عراقی آشنا می‌شویم!
◀️وزیر کشاورزی پیشین دولت سیزدهم که یکی از متهمان پرونده چای دبش بود و پیش از این به ۳ سال زندان محکوم شده بود، به ادعای برخی کانال‌های خبری از جمله صابرین نیوز، روانه زندان شد تا دوران حبس خود را سپری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحبت‌های قابل تأمل کارشناس صهیونیست️ 🔹 ️آذربایجان تبدیل به شهری در اسراییل شده است ، آن‌ها بهترین دوست‌ما در بین کشورهای اسلامی هستند. 🔹تمام‌ ارتش جمهوری باکو از اسراییل است. 🔹اگر مشخص شود که جمهوری باکو سلاح اتمی دارد، تعجب نمیکنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تصاویری جالب از حملات روسیه به کاروان ارتش اوکراین 🔺اهداف متحرک مورد اصابت قرار گرفتند که نشان دهنده استفاده از مهمات هدایت لیزری بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شرایط نامساعد کاملا هریس در سخنرانی‌های انتخاباتی 💠برخی از مجریان قانون در آمریکا اعلام کرده اند که کامالا هریس در بیشتر مبارزات انتخاباتی خود مست بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بسیج نیروهای حشد شعبی برای تامین آب موکب‌ها در مراسم اربعین حسینی 🔸منابع عراقی با انتشار تصاویری از بسیج نیروهای حشد شعبی برای تامین آب موکب‌ها در مراسم اربعین حسینی امسال در عراق خبر دادند. انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم کامل نطق امیرحسین ثابتی در صحن علنی در مخالفت با عباس عراقچی (گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه)
خاطرات وندی شرمن: در جلسه ای خواسته جدید ایران را مطرح کرد، عصبانی شدم و گریه ام گرفت، عراقچی خواسته اش را پس گرفت او هنوز ایام کریسمس برایم هدیه می فرستد اما نمی داند من یهودی هستم. فکرشو بکنید عراقچی قراره جایگزین بشه ‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سفره دلت رو هر جایی باز نکن؛ حتی در سفر 🔹همسر یک دانشمند ایرانی در حوزه نانو چگونه در سفر اربعین در دام سرویس امنیتی انگلیس افتاد
🌹 پيامبر گرامى اسلام صلى الله عليه و آله: كسى كه قادر به پرداخت حقّ و حقوق ديگران است، اگر سهل انگارى نمايد و طلبكار را معطّل كند در مقابل هر روز تأخير، شخص در نامه عملش ثبت خواهد گرديد. 📕 بحارالأنوار، ج۱۰۳، ص۱۴۶
🌸 مهربونی راه‌های مختلفی داره ... 👈 می‌دونستی هم یه نوع مهربونیه ...؟ ✅ مهربونی به مردایی که موقعیت ازدواج ندارن و مهربونی به خانومایی که به اندازه تو زیبا نیستن ... ! و اگه شوهرشون زیبایی‌های تو رو ببینه ممکنه با همسرش مقایسه‌‌ات کنه و از زندگیش دلسرد بشه 👈 پس با رعایت حجاب مهربون‌تر شو 😊
♦️ حالا که دیگه از صف‌های طولانی و علاف شدن در ادارات برای زیارت خبری نیست حالا که خیلی از اتفاقات این سفر مثل ارز اربعین و گذرنامه زیارتی، به راحتی و با اینترنت هماهنگ میشه حیفه برای باعث و بانیش دعا نکنیم /
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤲 دعای هر روز ماه صفر
💚سهله، عبادتگاه آدم تا خاتم ☀️امام باقر علیه‌السلام: 🔸هر پیامبری که خدا مبعوث کرده، در مسجد سهله نماز خوانده است. 🔹لَمْ يَبْعَثِ اللَّهُ نَبِيّاً إِلَّا وَ قَدْ صَلَّى فِيهِ. 📚کامل الزیارات، ص ۳۰.