eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باز شکر خدا به رکوع بسنده کرد و سجده نکرد... 👤 خانوم گلســـرخ🇮🇷
✍توییت قابل تامل داود پورآقایی ⚠️فرق می‌کنه به چه کسی رای بدیم...
🔴 : قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس آتمی با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف (روسیه و چین) و ۳ رأی ممتنع (هند، لیبی و پاکستان) به تصویب رسید!
🔴 🚨برخی منابع هدف حمله پهپادی را ترور مقامات نظامی عالی رتبه آمریکایی عنوان کردند این خبر فعلا تائید یا رد نمیشود منتظر جزئیات تکمیلی هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جالب اینکه خبرگزاری انگلیسی رویترز به نقل از مقامات امنیتی و مسئولان تشکیلات بارزانی در أربیل خبر داده که این پهپاد انتحاری کنسولگری آمریکا در این شهر را هدف قرار داده است... 🚨تا اینجای کار حمله پهپادی تایید شده و این پهپاد به احتمال زیاد دنبال زدن فرد یا افراد خاصی بوده که باید دید تا چند درصد در عملیات خودش موفق عمل کرده است.
🔴 نکاتی مهم درباره قطع نامه ضدایرانی شورای حکام ✍برخلاف جوسازی های رسانه ای غرب؛این قطع نامه انتقادی هست و باعث ارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت نمیشود علت صدور قطع نامه هم تحت فشار قرار دادن ایران جهت تن دادن به زیاده خواهی های غرب بوده ولی درظاهر علت صدور این قطع نامه را به دلیل عدم همکاری با آژانس عنوان کرده و انتقاد می‌کند! ➖شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از تهدیدات ایران، قطعنامه کشورهای غربی در مورد ایران را در حالی تصویب کرد که این کشورها پیش از ارایه نهایی، پیشنهادات خود را تعدیل کرده بودند...‌ در هر جهت، این قطعنامه با ۳۰ رای مثبت ۲ رای منفی (روسیه و چین) ۳ رای ممتنع ➖ قطعنامه از سوی آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا ارائه شده بود. ➖قطعنامه از ایران می‌خواهد با آژانس همکاری کامل داشته باشد. قطعنامه از ایران به دلیل توضیح ندادن درباره دلیل وجود اورانیوم در سه تاسیسات اعلام نشده انتقاد کرد! درپایان باید گفت درست است این قطع نامه انتقادی است اما ایران پاسخهای دردناکی را برای آن اماده کرده است جالب اینکه یک مورد ازاین پاسخها امروز قبل از تصویب قطع نامه داده شد. گذشت دورانی که ایران کوتاه می امد امروز کوچکترین اقدام علیه ایران با چندبرابر واکنش سخت ودردناک همراه خواهد بود ❌سخت ترین ودرناک ترینش خروج ایران از تعهدات پادمانی ان پی تی خواهد بود که به وقت مقتضی اتفاق خواهد افتاد شاید نگه داشته ایم برای وقتی که پرونده ایران رابه شورای امنیت بردند!!!
🔴فاصله ۲ تصویر، از دست رفتن جان انسان‌های بی‌گناهی است که قربانی رئیس‌جمهوری شدند که می‌توانست بجای قرنطینه کردن خودش در سعدآباد، واکسن وارد کند اما نکرد او امروز به برکت واکسیناسیون دولت رئیسی براحتی می‌تواند حتی در مجلس ختم پر از جمعیت مرحوم دعایی و بدون رعایت فاصله شرکت کند کمال لطفی
روسیه: نمایندگان بیش از نیمی از جمعیت دنیا از قطعنامه ضد ایرانی آژانس حمایت نکردند میخائیل اولیانوف: 🔹شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه ایران که مورد حمایت آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا بود را به تصویب رساندند. 🔹نمایندگان ۳۰ کشور رأی موفق دادند، دو کشور (روسیه و چین) رأی مخالف و سه کشور (هند، لیبی و پاکستان) رأی ممتنع دادند. 🔹بر این اساس، کشورهایی که نماینده بیش از نیمی از جمعیت دنیا هستند از این قطعنامه حمایت نکردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤السلام عليك يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائك عليك مني سلام الله أبدا ما بقيت و بقي الليل و النهار و لا جعله الله آخر العهد مني لزيارتكم السَّلامُ عَلي الحُسٓين و عٓلي عٓلي اِبن الحُسَين و عَلي اولاد الحُسَين وَ علَي اصحابِ الحُسَين
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش حجت الاسلام رفیعی به توهین به محضر امام رضا(ع): اهانت‌کنندگان به امام‌ رضا(ع) قطعا زمین می‌خورند.
⭕️واکنش ایران به تصویب قطعنامه در آژانس: اقدام مقتضی را انجام می‌دهیم✌️🏻✌️🏻✌️🏻✌️🏻✌️🏻 🔸سرپرست نمایندگی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: 🔹تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را شدیدا محکوم می‌کنیم و اقدام مقتضی را انجام خواهیم داد. 🔹ایران حق دارد در سیاست و رویکرد خود در قبال آژانس بازنگری کند. 🔹سطح کنونی همکاری‌های ایران و آژانس مثال زدنی است. 🔹دعوت از ایران برای همکاری با آژانس از طریق پذیرش قطعنامه بی معنی و ناامید کننده است. 🔹این ضربه بزرگی به آژانس است که توسط یکی از مهم ترین ارگان‌های تصمیم گیر آن یعنی شورای حکام به آن وارد شد.
خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹بانیان این قطعنامه مستقیما مسئول تبعات بعدی هستند. پاسخ ایران قاطع و متناسب است.(ان‌شاءالله) پ ن: در واقع به زبان خودمانی گفته: یک قطعنامه‌ای براتون بپزیم که یه وجب روش اورانیوم غنی‌شده وایساده باشه!!!!😎✌️🏻 بچرخ تا بچرخیم!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣اشاره رمز آلود رهبری به آینده جهان خبری در راه است📣 کسانی که دنبال بر اندازی بودند و هستند، بدانند جمهوری اسلامی تثبیت شده است❗ 👈 الان حرف سر حفظ نظام نیست الان وقت آن است که تغییر نظام جهان را کلید بزنیم‼️ بله ... درست شنیدید یکبار دیگر کلیپ را گوش بدهید
🔴 | فرمانده بخش ترور موساد کشته شد 🔸خبرنگار رسمی المیادین و رسانه های عراقی از کشته شدن فردی بنام ایلاک رون، فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله‌ی پهپادی ساعتی پیش در شمال عراق در اربیل رخ داد.