eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
✍امام رضا (عليه السلام) مي فرمايند : 👌 هرگاه از كاري يا چيزي نگران بودي، صد آيه از هر جاي قرآن كه خواستي بخوان، سپس سه بار چنين دعا كن؛ 🤲 اَللّهُمَّ اكْشِفْ عَنّي الْبَلاءَ یعنی : خدايا بلا را از من بردار 📖 اصول كافي ج2 ص621 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ✨✨✨✨✨✨✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷🕊 می‌رسد منتقم خون خدا بسم الله ... 🌷🕊هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله
🔰 | ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی کار انگلیس است 🔻 رهبر انقلاب: ، مظهر اتّحاد امّت اسلامی است؛ سعی کنید این اتّحاد به هم نخورد... مدام صد بار تکرار میکنیم، [امّا] باز یکی از آن طرف صدایش بلند میشود راجع به مسئله‌ی شیعه و سنّی و اختلافات و شکافها... چرا به سود دشمن کار میکنند؟ نمیدانند که انگلیس‌ها هنرشان ایجاد اختلاف است و یکی از گسلها و شکافهایی که همیشه انگلیس‌ها استفاده کرده‌اند، شکاف بین شیعه و سنّی بوده. 🕋 🔍 مروری بر بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج👇 https://khl.ink/f/50419
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️برید کنار سازمان مجاهدین با ۳ هزار نفر میاد تا ایران رو بگیره😂
🔴 نومه کیست؟ افسوس بر اين بندگان كه هيچ پيامبرى به سراغ آنان نيامد مگر اينكه او را استهزا مى‌كردند!(یس/۳۰) 🌕 امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند: «شما آشوب‌های تاریک و روزگار مبهم در پیش دارید، که جز نومه کسی از آن ماجرا نجات نمی‌یابد.» عرض کردند: یا امیرالمؤمنین! نومه کیست؟ فرمودند: «کسی است که مردم را می‌شناسد ولی مردم او را نمی‌شناسند.» بدانید که زمین از وجود حجّت خدا خالی نمی‌ماند، و به‌زودی خداوند بندگان گناهکارش را به کیفر ظلم و ستم و زیاده‌روی‌های خود می‌رساند. اگر یک لحظه زمین از حجّت خدا خالی بماند ساکنان خود را فرو می‌برد؛ حجّت خدا در روی زمین هست او همه را می‌شناسد ولی کسی او را نمی‌شناسد؛ چنان‌که یوسف مردم را می‌شناخت ولی کسی او را نمی‌شناخت» آنگاه آیه ۳۰ سوره یس را تلاوت فرمود. قَالَ أمیرِالمومِنِین إِنَّ مِن وَرَائکُم فِتناً مُظلِمَه عَمیَاءَ مُنکَسفَه لَا یَنجُو مِنهَا إِلَّا النُّومَه قِیلَ یَا أَمیرالمُؤمنِین وَ مَا النُّومه قَالَ الَّذِی یَعرِف النَّاسَ وَ لَا یَعرفُونَه... 📗الغيبة (للنعمانی)، ج ۱، ص ۱۴۱ 📗الغيبة (للطوسی)، ج ۱، ص ۴۶۵ 📗بحارالأنوار، ج ۵۱، ص ۱۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الکرسی برای اموات !! (یادآوری)پنجشنبه ها [استاد عالی ] ┄┅═✧❁🌹یازهرا. س.🌹❁✧═┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت صحنه‌ی کلیپ‌ها با محتوای مستهجن که این روزها توسط چند کودک بازیگری میشود جریان پیچیده ای است که کودکان معصوم را به استثمار خود درآورده‌ و از طریق آنها سوداگری میکند.
سخنگوی دولت: قیمت ٢ هزار و ۵٠٠ تُن مواد شوینده اصلاح شد علی بهادری جهرمی: پس از الزام ۶ شرکت لبنیاتی به اصلاح و کاهش قیمت محصولات، امروز نیز ۲۵۰۰ تن انواع شوینده از شبکه پخش به کارخانه بازگردانده و قیمت درج شده روی آن‌ها اصلاح شد. با مصوبه جدید سران قوا مبنی بر ۵ برابر شدن مجازات‌های تعزیراتی، با گران‌فروشی قاطع‌تر برخورد می‌شود.
⬆️پست‌ترین‌ انسانها از نظر هیتلر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بحرینی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند 🔹سرود «سلام فرمانده» این‌بار توسط مردم بحرین خوانده شده است. 🔹کلیپ تصویری این سرود با خوانندگی «محمد غلوم» محصول مؤسسات معهد الامام الحسین (ع) و مصابح الهدی است.
پایان سیاسی مقتدی صدر 🔹پس از استعفای اعضای فراکسیون صدر از پارلمان عراق، رهبر جریان صدر نیز خروج خود را از فرایند سیاسی این کشور اعلام کرد. 🔹مقتدی صدر گفته: با وجود فاسدان،‌ در انتخابات آتی مشارکت نخواهم کرد؛ مگر آنکه خداوند گشایشی حاصل کند و فاسدان و تمام کسانی که عراق را غارت کردند و به یغما بردند و خون‌ها را مباح کردند، کنار زده شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ثواب گرفتن دست همسر در اسلام. ✅اسلام فقط دین حرام ها نیست! ✅کجای دین گفته دست دادن با نامحرم حرامه؟ 🎙حجه الاسلام محمد رضا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت یکی از مرتبطین دو جاسوس فرانسوی 🔹یکی از عوامل جریان چپ مارکسیستی که مآموریتِ دامن‌زدن به فتنه و اغتشاش در محیط‌های کارگری را عهده‌دار بود، حین فرار از کشور بازداشت شد. 🔹این فرد پیش از روز کارگر با دو جاسوس فرانسویِ بازداشت شده ملاقات کرده و برای سازماندهی اعتراضات کارگران و تلفیق هدفمند تجمعات کارگری با گردهمایی معلمین و تبدیل آنها به بی‌نظمی و اغتشاشات سراسری، برنامه‌ریزی کرده بودند.
📣 ابلاغ سلام و دعای رهبر انقلاب به راوی ژاپنی کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» پیرو تحسین و نگارش تقریظ بر کتاب این مادر شهید 🔸 معاون دفتر مقام معظّم رهبری و نمایندگان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر دیروزبا حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) تهران ضمن عیادت از خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس، سلام و دعای رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کردند. 🔸 در این ملاقات، حجت‌الاسلام‌ محمدیان ضمن اهدای چفیه معظّم‌له به این بانوی فداکار و انقلابی و ابلاغ سلام رهبرانقلاب به وی اظهار داشت: «حضرت آقا به شما سلام رساندند و برای سلامتی شما که عمر خود را در مسیر اسلام و انقلاب صرف نموده‌اید، دعا کردند.» 🔸 وی همچنین با بیان اینکه اخیرا رهبر انقلاب کتاب خاطرات خانم بابایی را مطالعه کرده و ضمن تحسین کتاب، تقریظی هم بر آن نوشته‌اند، از انتشار این تقریظ توسط موسسه حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خبر داد.
💬 قدردانی نماینده مجلس از سازمان اطلاعات سپاه 🔹️یک نماینده مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی شد که سازمان اطلاعات سپاه برخی ادمین های کانالهای تلگرامی که اقدام به انتشار اخبار محرمانه می کردند را دستگیر کرده است. 🔹️مالک شریعتی با انتشار این خبر از اقدام انجام شده از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدردانی کرده است. 🔹️تاکنون سازمان اطلاعات سپاه واکنشی در رد یا تایید این خبر نداشته است. ➕ گفته می‌شود که دیروز ادمین های کانال های نيمه محرمانه، سرائر و سایه نويس به اتهام تشویش اذهان عمومی و انتشار اسناد طبقه بندی شده، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شده‌اند. 🔹 ادمین های این کانال ها در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور با انتشار بعضی اسناد طبقه‌بندی شده از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷استقبال پرشور مردم حیدرآباد هند از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨پیراهنم را با قاتل عوض نمی‌کنم 🔹کریستیانو رونالدو در جریان بازی تیم ملی پرتغال با تیم کشور جعلی رژیم صهیونیستی از دادن پیراهنش به کاپیتان این رژیم جعلی امتناع کرد. 🔹رونالدو گفت: من پیراهنم را با قاتل عوض نمی‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیل جالب دکتر محمد حسین ادیب استاد اقتصاد بین‌الملل درباره اوضاع ایران.
⭕️رئیسی: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد 🔻رئیس جمهور: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل برطرف خواهد شد. 🔻استان اصفهان استان کشاورزی، گردشگری، قطب صنعتی است و می‌تواند قطب علم و فناوری باشد، همچنین این استان نیروی انسانی کارآمدی دارد. 🔻حل مشکل آب به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم باید در آن همکاری داشته باشند، اعتباراتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کار ستودنی رئیس جمهور 🔹رئیسی در جمع کشاورزان اصفهان: بعضی ها به من پیشنهاد می‌کردند که وقتی به اصفهان بروید که زاینده رود پرآب باشد! گفتم باید همان روزهایی که مشکلات وجود دارد، بین مردم بروم. 🔹من با همه‌ی مسئولین و همکارانم آمدیم تا مسایل را از زبان شما بشنویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢شعار کشاورزان اصفهانی:رییسی رییسی تو آخرین امیدی! البته که امید همه خدا و ولیش امام زمان هست..
🗞 صفحه نخست روزنامه های صبح امروز کشور پنج شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۱