eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📽 سه راهبرد مشابه در سال ۱۴۰۱ با راهبرد منافقین در دهه ۶۰ 🍃🌹🍃 1⃣ جذب نوجوانان ناآگاه و هیجانی (پسر ۱۶ ساله ای که ۱۶ نفر را ترور کرد) 2⃣ پروپاگاندا برای خشونت طلب نشان دادن جمهوری اسلامی برای توجیه خشونت خود 🎙 بخشی از گفتگو با حسن روزی طلب؛ مورخ و تاریخ پژوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ قاطع و محکم مردم به دانشجویی که از پشت پنجره خوابگاه به نیروی انتظامی توهین می‌کرد.
🚨 نگران آقای خامنه‌ای نباش! ⭕️ عزیزی نقل می‌کرد در بهشت زهرا تهران بودم، پیرمرد باصفایی دیدم که با ادب خاصی بالای این مزار ایستاده و دعا می‌خونه، نگاهم بهش بود و مدّت‌ها که دور زدم دیدم دست به سینه هنوز بالای مزار هست، بعد پایان دعا و ذکر متوجه من شد. صدام کرد و گفت: پسرم ازت می‌خوام هروقت اومدی برای این شهید فاتحه بخونی. گفتم چشم، می‌شه خواهش کنم دلیلش رو بگید. گفت من سال‌ها بود بعد از فتنه۸۸ برای حضرت آقا و سلامتی جسمی و تعرض احتمالی به جان‌شان خیلی نگران بودم و اضطراب درونی داشتم، روزی شهیدی با همین شمایل به خوابم اومد و شماره ردیف و قطعه هم بهم گفت. ازم پرسید چرا نگران آقای خامنه‌ای هستی؟! نگران نباش من خودم محافظش هستم. بار اوّل توجهی به خواب نکردم تا اینکه دوباره همان خواب تکرار شد، همان هفته پنجشنبه با حفظ کردن شماره ردیف و قطعه اومدم بهشت زهرا و دقیقاً همان چهره رو روی قبر دیدم، دیدم تو توضیحات شهید نوشته «محافظ رئیس جمهور محترم حجت الاسلام سید علی خامنه‌ای». ⭕️ از اون موقع به بعد دیگه خوفی از تعرض به جان آقا ندارم و‌ در عوض مدام به این شهید سر می‌زنم و دعاگوش هستم، به هرکسی هم که بتونم میگم. 💐 شک نکنیم که عنایت الهی و نگاه شهدا کشور ما را از خطرات محافظت می‌کند. 🌷 حضرت امام فرمودند: مسلم خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️خوشا به سعادتت پسرم! چه کرده بودی که به این فوز عظیم نائل شدی؟😭 🔥چله‌نشینی دروغین دشمن به بهانه مرگ مهسا، و به قصد ویرانی و تجزیه ایران عزیز، را چه خوب رسوا کردی!!! ♨️وقتی به یاد شکنجه هولناک این درندگان می‌افتم قلبم هزار تکه می‌شود از فکر رنجی که بر تو گذشته!😭 اما وقتی به چهره نورانی‌ات نگاه می‌کنم ، دلم آرام میگیرد! راستی خودت میدانستی که چقدر شبیه شهید محسن حججی شده‌ای؟؟ شهید حججی را هم وحوش داعشی، غریب و تنها گیر آوردند، شکنجه کردند و کشتند؛ و تو را نیز!!!! اما با این تفاوت که تو در وطن خودت و به دست داعشی‌های وطنی، که از قضا، فارسی هم حرف میزنند، شکنجه و کشته شدی! ✅پسرم! تو در راه خدا ایستادگی کردی و خدا به بهای بهشت، تو را خرید! خون پاک تو، تمام دواعشی را که این چهل روز، در قالب آدمیزاد، پنهان شده‌ بودند، رسوا کرد و چهره پلید آدمخواران برانداز را بر همه دنیا نمایان ساخت! سلام و درود و رحمت خدا بر تو و بر همه شهدای وطن عزیزمان باد!🥀 ...و هرگز آنان را که در راه خدا کشته شدند، مُرده نپندارید! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پرورگارشان روزی میخورند! راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه "بنده خدا"
♨️آهای دختر خانمی که حجابت رو برداشتی و خواهان براندازی جمهوری اسلامی و عریان‌شدن هستی!!! بخدا سوگندکه فردای براندازی فقط میتونی با دست بسته، کنارخیابون بایستی و منتظر باشی که ببینی کدام یک از داعشی‌های بدبو و نفرت‌انگیز، تو رو به کنیزی خودشون انتخاب میکنند؟؟؟ به خاطر خودت هم که شده، اینقدر ساده‌لوح نباش!!!⛔️ 🇮🇷 "بنده خدا"
وقتی بدن عریانت رو دیدم ذهنم رفت سمت کهنه پیراهن وقتی انگشتر نیمه شکستَت رو دیدم یاد انگشت و انگشتر افتادم 😭 وقتی دیدم به بدن زخمیت لگد میزنن یاد اون لحظه ای افتادم که دیدن هیچی ندارن با سنگ و عصا میزدن! تو چیکار کردی که اینقدر به راه و شیوه ارباب پر کشیدی؟
ولادت حضرت محمد ص-سخنرانی.MP3
37.01M
🔴📢تحلیل وقایع اخیر. آقای امیدیان فعال فرهنگی و سیاسی ✅ پیشنهاد می شود حتما گوش کنید و نشر دهید بسیار عالی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار سلامی به رژیم تروریستی آمریکا و رسانه‌های سعودی ▪️رنگ آرامش را نخواهید دید آرامتان نمی‌گذاریم 🇮🇷فرمانده کل سپاه: رسانه‌های تحت سیطره عربستان بدانند رنگ آرامش نخواهند دید، ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا اخرین قطره خون برای تحقق آرزوهای زیبای رهبرمان در صحنه می‌ایستیم و همه را تحقق می‌بخشیم همانطور که در گذشته چنین‌کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار سلامی: ‌آرتین قلب ایران است، روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهد شد ان‌شاءالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار سلامی: امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان‌ها نیایید 🔹ما به جوانانمان آن عده‌ی قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می‌خواهید؟ 🔹فکر نکنید بایدن، لاپید یا بن‌سلمان باید به شما تلفن بزند بگوید به خیابان‌ها بریزید اینها با رسانه‌هایشان این کار را می‌کنند.
و حسرت یک زندگی معمولی!! ▫️پاتوق عکسای بدون شرح🤞🏻
🚨 تروریست‌های رسانه‌ای و تروریست داعشی دو روی یک سکه‌اند!
🔺 جهرمی دیشب رفت هیأت حنیف طاهری و با جوانان و اهالی هیأت سه ساعت در قالب تریبون آزاد گفت‌وگو کرد و به سوالاتشان پاسخ داد 🔹این‌ کارها اتفاقات خوبیه که هرچند دیر اما شروع شده و خدا کنه بعد از فروکش ماجرا هم از سوی مسئولین و هیأت‌ها و مساجد ادامه داشته باشه ✍امیرحسین کسائی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای ماموری که هنگام حضور در حرم شاهچراغ به کلاه ضدگلوله‌ات توجه نکردی با سر عریان دویدی تا تروریست جنایت‌کار قربانی بیشتری نگیرد... جمجمه‌ات را بخدا سپردی خدا حافظ تو باشد که سپر بلا شدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعترافات یک داعشی دستگیر شده در مورد ایران !!! برسه به دست اونایی که میگن کار خودشونه!!🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂
| علیرضا پناهیان: 🔻شهادت توأم با شکنجۀ هولناک علی وردی سند عزم تروریست‌ها برای ویران کردن ایران است. ننگ بر کسانی که ابوموسی اشعری‌وار هر دو طرف را دعوت به عدم خشونت می‌کنند، در حالی که شاهدند چگونه جوانان مظلوم بسیجی، بدون سلاح برای برقراری امنیت مردم، اینچنین مجروح می‌شوند و به شهادت می‌رسند. 🔹توضیح: «علی وردی» طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان، در اثر جراحت شدید ناشی از شکنجه اغتشاشگران، به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ تصویر ویژه روزنامه صبح نو برای «آرتین» 📌 پیش از این فرمانده ارتش در دلنوشته ای آرزو کرده بود که کاش او به جای پدر و مادر آرتین در خون غلتیده بود. 🔻 آرتین، خانواده خود را در حادثه تروریستی شاهچراغ از دست داد.
سرلشکر سلامی: آمریکایی‎ها میخواهند دین ما را بگیرند اما ما دنیای آنها را خواهیم گرفت / جوانان اندک فریب خورده! شرف خود را به آمریکایی‌ها نفروشید فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع): 🔹از خویشتنداری نظام سوءاستفاده نکنید. 🔹آمریکایی می خواهند ایران به آن زمانی برگردد که چادر را از سر زنان کشیدند. 🔹به صورت جوانانی که در سرمای زیر صفر برای دفاع از شما در مرزها منجمد می‌شوند سیلی نزنید. /خبرگزاریMRC