https://eitaa.com/didebann_313/37233 آره قشنگ میشه، میتونیم یه عکس خوب از آقا بزاریم با یه جمله امید بخش مثلا خدای خامنه ای زنده ست بعد به هر تعداد که مد نظر بود بگیم پیکسل تهیه کنن و بدیم به خانوما، من یه جای میشناسم که پیکسل درست میکنن با هر طرحی که بخوای
من خودمم امشب سراغ گرفتم دیدم هست🥲
https://eitaa.com/didebann_313/37228 وای آره پیکسل خیلی خوبهه
اوهومم
https://eitaa.com/didebann_313/37237 نه عزیزم من خودم به شخصه توی اون گروه هستم و اقای رضایی خودشون گفتن
...
یا به عدد سن رهبر شهیدمون ۸۶ عدد چفیه بگیریم پخش کنیم 🌱🖤
ایده قشنگیه
https://eitaa.com/didebann_313/37242 بله پیامشون دیدم ولی اقای رضای و میشناسید اصلا؟؟؟ ایشون صحبتشون راجب رمان و ادیتا بود که از حدود خارج میکردن بعضیا ولی جوری گفته بودن که انگار منظورشون پشت صحنه هم هست
...
هدایت شده از بیداری ملت
حتما ببینید؛ این صدای انقلاب اسلامی است
🔺تصاویری متفاوت از میدان انقلاب تهران در تجمع امروز؛ هر کسی که به عنوان فرمانده انتخاب شود ما مطیع او خواهیم بود اما دلهای مومنین عجیب به سمت پسر رهبر شهید متمایل شده است.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
حتما ببینید؛ این صدای انقلاب اسلامی است 🔺تصاویری متفاوت از میدان انقلاب تهران در تجمع امروز؛ هر کسی
اینجاهم عکس سید مجتبی خیلی بود
عطرین این پیامو قبلا فرستادم ولی نبودی اون موقع نذاشتی، الان این پیام و دادی یادش افتادم همه جا نوشته پسر آقا اکثریت رای و اوردن هفتاد و خورده ای من حقیقتا باور دارم که ایشون شایسته ترینه بین این گزینه هایی که به گوش میرسه ولی نگرانم بعد انتخابشون باز یه عده بیان بگن حکومت و موروثی کردن کاش شهید رئیسی زنده می بود بدون شک ایشون لایق این جایگاه می بود آگاهی و دانش و تدابیرشون هم از هیچکس پوشیده نبود! واقعا هر چی میگذره بیشتر به یقین میرسم که شهادت شهید رئیسی یه اتفاق و حادثه ساده نبود برنامه ریزی شده و به دست دشمنانمون بود وگرنه اگه حضور میداشت و الان زنده بودن با قاطعیت انتخاب میشدن.. آقا سید مجتبی هم واقعا خیلی شایسته ان من فقط نگران بعد انتخابشونم🙂
منم نگران همینم دقیقا، فردا بگن رهبری شده شبیه سلطنت؛ ایناهم که منتظرن حرفن
آقای رییسی از رهبر شدنش ترسیدن حذفش کردن
https://eitaa.com/didebann_313/37177 بنظرم بهتره عکس رنگی باشه وَ عکس آقا بزرگ باشه که مردم اگه دوستداشتن در بیارنووو دستشون بگیرن😇 فߺاطمߺه🌱
عکس و پستر برای آقا خیلی پخش میشه توی مواکب