https://eitaa.com/didebann_313/37242 بله پیامشون دیدم ولی اقای رضای و میشناسید اصلا؟؟؟ ایشون صحبتشون راجب رمان و ادیتا بود که از حدود خارج میکردن بعضیا ولی جوری گفته بودن که انگار منظورشون پشت صحنه هم هست
...
هدایت شده از بیداری ملت
حتما ببینید؛ این صدای انقلاب اسلامی است
🔺تصاویری متفاوت از میدان انقلاب تهران در تجمع امروز؛ هر کسی که به عنوان فرمانده انتخاب شود ما مطیع او خواهیم بود اما دلهای مومنین عجیب به سمت پسر رهبر شهید متمایل شده است.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
حتما ببینید؛ این صدای انقلاب اسلامی است 🔺تصاویری متفاوت از میدان انقلاب تهران در تجمع امروز؛ هر کسی
اینجاهم عکس سید مجتبی خیلی بود
عطرین این پیامو قبلا فرستادم ولی نبودی اون موقع نذاشتی، الان این پیام و دادی یادش افتادم همه جا نوشته پسر آقا اکثریت رای و اوردن هفتاد و خورده ای من حقیقتا باور دارم که ایشون شایسته ترینه بین این گزینه هایی که به گوش میرسه ولی نگرانم بعد انتخابشون باز یه عده بیان بگن حکومت و موروثی کردن کاش شهید رئیسی زنده می بود بدون شک ایشون لایق این جایگاه می بود آگاهی و دانش و تدابیرشون هم از هیچکس پوشیده نبود! واقعا هر چی میگذره بیشتر به یقین میرسم که شهادت شهید رئیسی یه اتفاق و حادثه ساده نبود برنامه ریزی شده و به دست دشمنانمون بود وگرنه اگه حضور میداشت و الان زنده بودن با قاطعیت انتخاب میشدن.. آقا سید مجتبی هم واقعا خیلی شایسته ان من فقط نگران بعد انتخابشونم🙂
منم نگران همینم دقیقا، فردا بگن رهبری شده شبیه سلطنت؛ ایناهم که منتظرن حرفن
آقای رییسی از رهبر شدنش ترسیدن حذفش کردن
https://eitaa.com/didebann_313/37177 بنظرم بهتره عکس رنگی باشه وَ عکس آقا بزرگ باشه که مردم اگه دوستداشتن در بیارنووو دستشون بگیرن😇 فߺاطمߺه🌱
عکس و پستر برای آقا خیلی پخش میشه توی مواکب
میگمممممم شماهایی که ادعاتون میشه توی گروه آقای رضایی هستین و راجع ب حامین اینطور میگه رمان ننویسید، خب حالا اینقدر نفوذی داریم خب برید بهشون بگید اینهمه درخواست داریم ما، یکیشسانسورِ که کلیپ هاشون رو پخش کنن و دومیش ترتیل سید از کل قرانه ، اینارو برید بش بگید یا فقط بلدین خبر برسونید
...
عطرین یک سوال داشتم .اگه عکس یک کانالی عکس سید و حاجی باشه ،اما رمانشون با یک موضوع دیگه باشه و اصلا ربطی به سید و حاجی نداشته باشه ،خوندنش ایرادی داره ؟
نمیدونم والا
https://eitaa.com/didebann_313/37164 غذا ندیم.. ممکنه بگن اینا برای غذا میان، حتی بنظرم عکسی ام پخش نشه از غذا ها که بهونه ندیم دستتتشون👩🏻🦯 همین کارهاای فرهنگی بهتتترین گزیینهستت🌱🤌🏻
آخه نذری هم هست🥲🤌
عطرین در جواب کسی که میگه اینا تمرکزشون بیشتر روی جاهای نظامی و پایگاه هاست چی بگیم...
بگو مدرسه نظامی بود؟