[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
میزنمتااا🤣🤣🤣
بیا بزن فسقلی قدت به من نمیخوره آخه
اینجاست ک باید بگی قد من نیستی با قد بلند بیا پایین بابا ماچت کنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
من همش یاد اون کلیپه میوفتادم که میگفت با من گهری؟ گهر نباااش😂😂
گریه میکنییییی؟گریه کن بی ادب🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
بیا بزن فسقلی قدت به من نمیخوره آخه اینجاست ک باید بگی قد من نیستی با قد بلند بیا پایین بابا ماچت ک
احیانا خودت باید پایین بیای عزیزم نه من😔😂🤌
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
واییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اراکی بودا گهر کرد 🤣🤣🤣🤣🤣از ما نبود اراکیا گهر نمیکنن
https://eitaa.com/didebann_313/37827 دعا کن لیاقت شهادتو داشته باشیم ((:
انشالله 🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37844 آره نیم ساعت بیشتر رو سرمون داشتن دور دور میکردن 🦦 #دختر_سبز
میدونم صداش خیلی وحشتناکه اینجاهم میاد
روانی شدیم ما💔🥲 امروز صبح آسمون کرج از شدت جنگنده و پدافند ..... خیلی روشن بود انگار صبح شده بوددددد . ولمون نمیکنن
خیلی بده چرا بیخیال نمیشن🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37815 وای دقیقا همینجوری گریه میکردم قرآن عبدالباسط رو هم که پخش کردن بیشتر 😔😐#سادات
صدای عبدالباسط به من شوک میداد😭😭😭😭
https://eitaa.com/clad_girls/143909 اینم یکی از صحبت های عراقچی..🇮🇷✌️
بله بله
https://eitaa.com/didebann_313/37844 آره وسط شناسایی چند نقطه هم می زد و می رفت😂
نههه اینجا برای شناسایی میاد اونجارو نمیدونم😭😭😭
چون بابام میگفت اول اومده ببینه پدافند داریم یانه، وقتی دیده داریم لانچر و زده رفته چند ساعت بعدش اومده سنگرمون و زده🚶♀
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebann_313/37844 آره وسط شناسایی چند نقطه هم می زد و می رفت😂 نههه اینجا برای ش
وای خدا لعنتشون کنه😭😭
خاکبرسرشوننن