eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
409 دنبال‌کننده
912 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
روانی شدیم ما💔🥲 امروز صبح آسمون کرج از شدت جنگنده و پدافند ..... خیلی روشن بود انگار صبح شده بوددددد . ولمون نمیکنن خیلی بده چرا بیخیال نمیشن🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37815 وای دقیقا همینجوری گریه میکردم قرآن عبدالباسط رو هم که پخش کردن بیشتر 😔😐 صدای عبدالباسط به من شوک میداد😭😭😭😭
https://eitaa.com/clad_girls/143909 اینم یکی از صحبت های عراقچی..🇮🇷✌️ بله بله
https://eitaa.com/didebann_313/37844 آره وسط شناسایی چند نقطه هم می زد و می رفت😂 نههه اینجا برای شناسایی میاد اونجارو نمیدونم😭😭😭 چون بابام میگفت اول اومده ببینه پدافند داریم یانه، وقتی دیده داریم لانچر و زده رفته چند ساعت بعدش اومده سنگرمون و زده🚶‍♀
https://eitaa.com/didebann_313/36988 ربطی نداره.. امام‌حسینم پنجاهوهفت سالش بود علی‌اصغرش سه ماهه😇🌻 بنظرت مقایسه امام حسین درسته؟😐😭
https://eitaa.com/didebann_313/37836 وای عطرین سحر که بیدار شدیم همینجوری هی صدای جنگنده می آمد اصلا تمومی نداشت مثل اینکه میدون پاستور رو نزدیک اونجا زدن نمیدونم درسته یا نه بعد میگن انگار وقتی مهماتش رو میزنه ارتفاع تا زمین رود میاره پایین که صداش میاد . سحر فکر کنم راه گم کرده بود چون دویست بار دور زد تهران رو 😂🔪🔪🫤 وای چرا میدون پاستور و ول نمیکنه😭😭😭 عجببب
https://eitaa.com/didebann_313/37836 غصه نخورید ما اصفهانیا هم همدردتونیم:) خیلی بد جور دارند میزنند بیشرفا...البته که ماهم براشون کم نزاشتیماااا وای بچه‌ها 🙂😭 بخدا ماهم اینجا نگرانتونیم
https://eitaa.com/didebann_313/37829 میدونم مسخره میکنم😂 مسخره نکن بی ادب😭😭😭😭
عطرین گپ عجیب شدهه‌ گریمور‌محفل عضو گپه 👀؟ واقعاااا
یه سوال کنم تو این گیر و ویری؟من تو دست حاجی توی اکثر جاها بیشتر از یدونه گوشی میبینم برای خودشونه؟فقط میدونم یکیش که قاب مشکی داره آیفونه از اون یکی خبر ندارم.چون توی یکی از پیامای بالا بحثشو دیدم پرسیدم🫠😁 توی لایو بودش یدونه سامسونگ