eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
409 دنبال‌کننده
912 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebann_313/37836 غصه نخورید ما اصفهانیا هم همدردتونیم:) خیلی بد جور دارند میزنند بیشرفا...البته که ماهم براشون کم نزاشتیماااا وای بچه‌ها 🙂😭 بخدا ماهم اینجا نگرانتونیم
https://eitaa.com/didebann_313/37829 میدونم مسخره میکنم😂 مسخره نکن بی ادب😭😭😭😭
عطرین گپ عجیب شدهه‌ گریمور‌محفل عضو گپه 👀؟ واقعاااا
یه سوال کنم تو این گیر و ویری؟من تو دست حاجی توی اکثر جاها بیشتر از یدونه گوشی میبینم برای خودشونه؟فقط میدونم یکیش که قاب مشکی داره آیفونه از اون یکی خبر ندارم.چون توی یکی از پیامای بالا بحثشو دیدم پرسیدم🫠😁 توی لایو بودش یدونه سامسونگ
https://eitaa.com/didebann_313/37843 عزیزم اگه امسال کنکور داری حتما بشین بخون چون الان وقت جا زدن نیست خیلی از رقبات‌ هم دارن میخونن و ازت جلو میزنن . برای چند ساعت هم که شده گوشی رو خاموش کن و یه درس ساده رو بیار و شروع کن به خوندن .. ایشونم درست میگن🥲 بهتره نزاریم صندلی خالی بشه برای ضد انقلابی ها شروع کنید کم کم یاعلی بگید
ماشاالله گپ 102 نفر شد 😂
https://eitaa.com/didebann_313/37851 تو هر چنل و گپی دارید دخترا فور بزنید لطفااا . نباید بگذاریم تو این وضعیت حضورمون و کمک هامون کم باشه و تعطیل بمونه آره بچه‌ها اگه میتونید کمک کنید چون برنامه‌های خوبی دارم اگه یاری کنید🥲🤌
https://eitaa.com/didebann_313/37871 کاش یه کم اطلاعات عمومی بیشتری داشتی،حضرت علی اصغر شش ماهه بود ...
https://eitaa.com/didebann_313/37866 فکر کنم هوش مصنوعیه.عراقچی انگلیسی بلد نیست اثلا واقعاااا مطمئنی مگه میشه؟
https://eitaa.com/didebann_313/37865 ولی ما داشتیم شبکه خبر می‌دیدیم مجریه خیلیییی بغض کرده بود اصلا نفسش درنمیومد و عبدالباسط هم گذاشتن من تا یه ربع تو شک بودم بعد یهو زدم زیر گریه همین آقا چند ساعت قبل اعلام کرد رهبر در صحت و سلامتی هستن🚶‍♀
https://eitaa.com/didebann_313/37871 قطعا هییچکس رو نمیشه خب دیگه
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
https://eitaa.com/didebann_313/37843 عزیزم اگه امسال کنکور داری حتما بشین بخون چون الان وقت جا زدن ن
الهییی که به زودی خبر مرگشون بیاد من بدبخت سه ساله میخوام کنکور بدم هر سال یه اتفاقی میوفته😭🙂😂