https://eitaa.com/didebann_313/37843 عزیزم اگه امسال کنکور داری حتما بشین بخون چون الان وقت جا زدن نیست خیلی از رقبات هم دارن میخونن و ازت جلو میزنن . برای چند ساعت هم که شده گوشی رو خاموش کن و یه درس ساده رو بیار و شروع کن به خوندن ..
ایشونم درست میگن🥲 بهتره نزاریم صندلی خالی بشه برای ضد انقلابی ها شروع کنید کم کم یاعلی بگید
https://eitaa.com/didebann_313/37851 تو هر چنل و گپی دارید دخترا فور بزنید لطفااا . نباید بگذاریم تو این وضعیت حضورمون و کمک هامون کم باشه و تعطیل بمونه
آره بچهها اگه میتونید کمک کنید چون برنامههای خوبی دارم اگه یاری کنید🥲🤌
https://eitaa.com/didebann_313/37871 کاش یه کم اطلاعات عمومی بیشتری داشتی،حضرت علی اصغر شش ماهه بود
...
https://eitaa.com/didebann_313/37866 فکر کنم هوش مصنوعیه.عراقچی انگلیسی بلد نیست اثلا
واقعاااا مطمئنی مگه میشه؟
https://eitaa.com/didebann_313/37865 ولی ما داشتیم شبکه خبر میدیدیم مجریه خیلیییی بغض کرده بود اصلا نفسش درنمیومد و عبدالباسط هم گذاشتن من تا یه ربع تو شک بودم بعد یهو زدم زیر گریه
همین آقا چند ساعت قبل اعلام کرد رهبر در صحت و سلامتی هستن🚶♀
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebann_313/37843 عزیزم اگه امسال کنکور داری حتما بشین بخون چون الان وقت جا زدن ن
الهییی که به زودی خبر مرگشون بیاد
من بدبخت سه ساله میخوام کنکور بدم هر سال یه اتفاقی میوفته😭🙂😂
https://eitaa.com/didebann_313/37871 قطعا هییچکس رو نمیشه با امامحسینمون مقایسه کرد.. منظور بنده این بود که، این راهوروشی که شما مسخرهش میکینین رو اربابمون هم داشته وَ از جهت شرعیو قانونی اشکالی نداره😇✨️
ماهم نگفتیم از جهت شرعی و قانونی مشکلی داره🤷♀
چهارمحال و بختیاری هم که امن ترین جا تو کشور بود رو هم دیروز و پریروز زد🥲
هیچ جا امن نیست دیگه🙂😭