https://eitaa.com/didebann_313/37866 فکر کنم هوش مصنوعیه.عراقچی انگلیسی بلد نیست اثلا
واقعاااا مطمئنی مگه میشه؟
https://eitaa.com/didebann_313/37865 ولی ما داشتیم شبکه خبر میدیدیم مجریه خیلیییی بغض کرده بود اصلا نفسش درنمیومد و عبدالباسط هم گذاشتن من تا یه ربع تو شک بودم بعد یهو زدم زیر گریه
همین آقا چند ساعت قبل اعلام کرد رهبر در صحت و سلامتی هستن🚶♀
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebann_313/37843 عزیزم اگه امسال کنکور داری حتما بشین بخون چون الان وقت جا زدن ن
الهییی که به زودی خبر مرگشون بیاد
من بدبخت سه ساله میخوام کنکور بدم هر سال یه اتفاقی میوفته😭🙂😂
https://eitaa.com/didebann_313/37871 قطعا هییچکس رو نمیشه با امامحسینمون مقایسه کرد.. منظور بنده این بود که، این راهوروشی که شما مسخرهش میکینین رو اربابمون هم داشته وَ از جهت شرعیو قانونی اشکالی نداره😇✨️
ماهم نگفتیم از جهت شرعی و قانونی مشکلی داره🤷♀
چهارمحال و بختیاری هم که امن ترین جا تو کشور بود رو هم دیروز و پریروز زد🥲
هیچ جا امن نیست دیگه🙂😭
کاش یکیتون واسطه بشه مامانم منو نبره ختم🚶♀️💔
آدرس بده بیایم واسطه بشیم😔🤌
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
بیاید بریم اونجا
قطع به یقین پامون برسه اونجا به اونجا هم حمله میکنن😭😂