[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
منم دیگه مریم نمیشناسم🤣🤣شمااا؟؟؟؟ به جا نمیارم اصلا سهم منو بخوری از حلقومت میکشم بیرون
بسمالله الان دعواتون میشه😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
من چی بخورم پسسسسس
نمیدونم خودت پیدا کن دیگه🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
شما دورید نمیتونم خودم بیارم🤣🤣🤣
چاره ای نیست
بده جنگنده های نامحترم بیارنش🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
وای مریممم🤣🤣🤣
باورکن انقد دعاتون میکنم با هر لقمه هم یاد همه میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
من که نمیخورم ولی میگم بقیه بخورن🤣🤣🤣
بقیه میشه من باشم؟🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
منم دیگه مریم نمیشناسم🤣🤣شمااا؟؟؟؟ به جا نمیارم اصلا سهم منو بخوری از حلقومت میکشم بیرون
سهم تورو میخورم سهم بقیه هم میخورم بعدشم فرار میکنم حالا من بدو تو بدو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
چاره ای نیست بده جنگنده های نامحترم بیارنش🤣
جنگنده شمال نمیاد شرجیه خسته میشه همین دو قدم بیاد بده اراک و بره
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سهم تورو میخورم سهم بقیه هم میخورم بعدشم فرار میکنم حالا من بدو تو بدو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
از ایران فرار کن لطفا دیگه🙏🏻
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
چاره ای نیست بده جنگنده های نامحترم بیارنش🤣
این پیشنهاد خوبیه😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
باورکن انقد دعاتون میکنم با هر لقمه هم یاد همه میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شیکموووو بچه شیکمووووو🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
جنگنده شمال نمیاد شرجیه خسته میشه همین دو قدم بیاد بده اراک و بره
مریم خیلی حرف میزنی تو که عطرین کنارته جنگنده میخوای چیکار🤣🤣🤣🤣
ما دوریم باید سهممو بزور بگیرم
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
بقیه میشه من باشم؟🤣🤣🤣🤣
آره پاشو بیا سبدشو میدم بهت😂