[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
منم دیگه مریم نمیشناسم🤣🤣شمااا؟؟؟؟ به جا نمیارم اصلا سهم منو بخوری از حلقومت میکشم بیرون
سهم تورو میخورم سهم بقیه هم میخورم بعدشم فرار میکنم حالا من بدو تو بدو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
چاره ای نیست بده جنگنده های نامحترم بیارنش🤣
جنگنده شمال نمیاد شرجیه خسته میشه همین دو قدم بیاد بده اراک و بره
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سهم تورو میخورم سهم بقیه هم میخورم بعدشم فرار میکنم حالا من بدو تو بدو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
از ایران فرار کن لطفا دیگه🙏🏻
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
چاره ای نیست بده جنگنده های نامحترم بیارنش🤣
این پیشنهاد خوبیه😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
باورکن انقد دعاتون میکنم با هر لقمه هم یاد همه میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شیکموووو بچه شیکمووووو🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
جنگنده شمال نمیاد شرجیه خسته میشه همین دو قدم بیاد بده اراک و بره
مریم خیلی حرف میزنی تو که عطرین کنارته جنگنده میخوای چیکار🤣🤣🤣🤣
ما دوریم باید سهممو بزور بگیرم
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
بقیه میشه من باشم؟🤣🤣🤣🤣
آره پاشو بیا سبدشو میدم بهت😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
از ایران فرار کن لطفا دیگه🙏🏻
راه زمینی هوایی دریایی بسته اس مگه تله پورت کنه😔🤌
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
آره پاشو بیا سبدشو میدم بهت😂
آفرین عطرین آفرین🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
از ایران فرار کن لطفا دیگه🙏🏻
نه میرم فراری میشم با کالباسای قشنگم عروسی میگیرم🤣🤣🤣🤣