https://eitaa.com/didebanne/43521
آره لطفاااا کنم هرچی گشتم اون تیکه رو پیدا نکردم ممنون میشم اگه بزاریی🥲🩵
چشم عزیزم
چرا همش صادقی پیش حاجی وایمیسته بابا برو کنار بزار رسالت بیاد پیشش رسالت گذاشتن پیش آقای قاسمیان صادقی رو گذاشتن پیش حاجی من اعتراض دارم
عزیزان باز شروع نکنید🙂😭
https://eitaa.com/didebanne/43518
آره، تازه اون دبیرتون خانومِ موسوی هم بود😔🤣
#عشاق_الحسین
اونم بودد چی بود حالا تعریف کن😔😂
https://eitaa.com/didebanne/43508 احسان یک حامینی ب تمام معناست🤣فهمیده فندوم دلشون میخواد ب سید اشاره بشه خود احسان دست بکار شد🥲ولی حس میکنم احسان واقعا سید رو دوست داره خیلی :)
دقیقا 🥲🤌
سلام به همگی 😁
بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بود و خیلی اتفاقات بدی افتاد مهمترینش شهادت رهبر عزیزمون و فرماندهانمون که خیلی برامون جانسوز بود:)) 🙂💔
با همه این سختی ها و عذاب ها براتون آرزو میکنم در سال جدید همه حالشون خوب باشه تنتون سالم و لب هاتون خندون و دلتون شاد باشه. کلی اتفاق قشنگ برای همه و برای ایرانمون بیوفته همه شاد و خوشحال باشیم، و به زودی همراه با این عیدها پیروزی ایران و اسلام رو جشن بگیریم:)) 🥲🤌✨
امیدوارم سال 1405 سال خوبی باشه، عیدتون مبارک 🤍🦋
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سلام به همگی 😁 بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بو
چون افطار ما زودتر گفتم زودتر بهتون تبریک بگم تو سال جدید میبینمتون🙂😂
https://eitaa.com/didebanne/43528 چراا بریزن ژیلا خانوم جای مادربزرگمونه زشته بچهها🙏😔🤣
#فندوق
خاکبسرم رفتی سنشو درآوردی 🤣
https://eitaa.com/didebanne/43524 آره اینو موافقم ولی خب چه کنیم فیلم ایرانیه دیگه🗿💔
دقیقا 😔🤌
https://eitaa.com/hamin_bond/1168 احسان: جای کی بوده اینجا؟ ما.... حاجی: مادرممممم 😭🥺وای چقدر جاش خالیه سید چقدرررررر یعنی اگر بودن کلی حامینی داشتیم حتی احسانین🥲🤣🥺کاش سید دوباره ایران زندگی کنن که اینقدر جای خالیشون حس نشه وای دلم
کاش بودن🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43519
آره این طور که معلومه؛ دقیقا انشاءالله:( -التجا
دقیقا 🥲🤌