چرا همش صادقی پیش حاجی وایمیسته بابا برو کنار بزار رسالت بیاد پیشش رسالت گذاشتن پیش آقای قاسمیان صادقی رو گذاشتن پیش حاجی من اعتراض دارم
عزیزان باز شروع نکنید🙂😭
https://eitaa.com/didebanne/43518
آره، تازه اون دبیرتون خانومِ موسوی هم بود😔🤣
#عشاق_الحسین
اونم بودد چی بود حالا تعریف کن😔😂
https://eitaa.com/didebanne/43508 احسان یک حامینی ب تمام معناست🤣فهمیده فندوم دلشون میخواد ب سید اشاره بشه خود احسان دست بکار شد🥲ولی حس میکنم احسان واقعا سید رو دوست داره خیلی :)
دقیقا 🥲🤌
سلام به همگی 😁
بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بود و خیلی اتفاقات بدی افتاد مهمترینش شهادت رهبر عزیزمون و فرماندهانمون که خیلی برامون جانسوز بود:)) 🙂💔
با همه این سختی ها و عذاب ها براتون آرزو میکنم در سال جدید همه حالشون خوب باشه تنتون سالم و لب هاتون خندون و دلتون شاد باشه. کلی اتفاق قشنگ برای همه و برای ایرانمون بیوفته همه شاد و خوشحال باشیم، و به زودی همراه با این عیدها پیروزی ایران و اسلام رو جشن بگیریم:)) 🥲🤌✨
امیدوارم سال 1405 سال خوبی باشه، عیدتون مبارک 🤍🦋
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سلام به همگی 😁 بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بو
چون افطار ما زودتر گفتم زودتر بهتون تبریک بگم تو سال جدید میبینمتون🙂😂
https://eitaa.com/didebanne/43528 چراا بریزن ژیلا خانوم جای مادربزرگمونه زشته بچهها🙏😔🤣
#فندوق
خاکبسرم رفتی سنشو درآوردی 🤣
https://eitaa.com/didebanne/43524 آره اینو موافقم ولی خب چه کنیم فیلم ایرانیه دیگه🗿💔
دقیقا 😔🤌
https://eitaa.com/hamin_bond/1168 احسان: جای کی بوده اینجا؟ ما.... حاجی: مادرممممم 😭🥺وای چقدر جاش خالیه سید چقدرررررر یعنی اگر بودن کلی حامینی داشتیم حتی احسانین🥲🤣🥺کاش سید دوباره ایران زندگی کنن که اینقدر جای خالیشون حس نشه وای دلم
کاش بودن🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43519
آره این طور که معلومه؛ دقیقا انشاءالله:( -التجا
دقیقا 🥲🤌
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11514 وای عطرین نگاه احسان چی میگه ، حسنینم هم نیست 🤣🤣🤣🤣🥲فقط اون میم مالکیت که چسبوند به سید🥲کاش حاجی بود میشنید🤣
وای ارهههه🤣🤣🤣