https://eitaa.com/didebanne/43508 احسان یک حامینی ب تمام معناست🤣فهمیده فندوم دلشون میخواد ب سید اشاره بشه خود احسان دست بکار شد🥲ولی حس میکنم احسان واقعا سید رو دوست داره خیلی :)
دقیقا 🥲🤌
سلام به همگی 😁
بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بود و خیلی اتفاقات بدی افتاد مهمترینش شهادت رهبر عزیزمون و فرماندهانمون که خیلی برامون جانسوز بود:)) 🙂💔
با همه این سختی ها و عذاب ها براتون آرزو میکنم در سال جدید همه حالشون خوب باشه تنتون سالم و لب هاتون خندون و دلتون شاد باشه. کلی اتفاق قشنگ برای همه و برای ایرانمون بیوفته همه شاد و خوشحال باشیم، و به زودی همراه با این عیدها پیروزی ایران و اسلام رو جشن بگیریم:)) 🥲🤌✨
امیدوارم سال 1405 سال خوبی باشه، عیدتون مبارک 🤍🦋
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
سلام به همگی 😁 بالاخره این سال داره آخرین دقیقه ها و ثانیه هاشو طی میکنه.. سالی که برامون خیلی بد بو
چون افطار ما زودتر گفتم زودتر بهتون تبریک بگم تو سال جدید میبینمتون🙂😂
https://eitaa.com/didebanne/43528 چراا بریزن ژیلا خانوم جای مادربزرگمونه زشته بچهها🙏😔🤣
#فندوق
خاکبسرم رفتی سنشو درآوردی 🤣
https://eitaa.com/didebanne/43524 آره اینو موافقم ولی خب چه کنیم فیلم ایرانیه دیگه🗿💔
دقیقا 😔🤌
https://eitaa.com/hamin_bond/1168 احسان: جای کی بوده اینجا؟ ما.... حاجی: مادرممممم 😭🥺وای چقدر جاش خالیه سید چقدرررررر یعنی اگر بودن کلی حامینی داشتیم حتی احسانین🥲🤣🥺کاش سید دوباره ایران زندگی کنن که اینقدر جای خالیشون حس نشه وای دلم
کاش بودن🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43519
آره این طور که معلومه؛ دقیقا انشاءالله:( -التجا
دقیقا 🥲🤌
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11514 وای عطرین نگاه احسان چی میگه ، حسنینم هم نیست 🤣🤣🤣🤣🥲فقط اون میم مالکیت که چسبوند به سید🥲کاش حاجی بود میشنید🤣
وای ارهههه🤣🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43534
بچه مثبتیم بخدا رسالت جای برادر مه 😜😜🤪
13:59
پاسخ
https://eitaa.com/didebanne/43532 نه عطرین با تو نبودم با اون دختره بودم که میگفت احسان فقط حاجی رو دوست داره😑آخه این چ تفکریهههخخخ بدم میاد از اینحرفا ک یک سریا میزنن،
میدونم با کی بودی عزیز
وای این کشتی گیر هارو آوردن بعد اسمشون تماشاچی ها شیرههه میگن
بعد کشتی گیرا سلطانی گفتش حامد شاکرنژاد
مردم بلند تر از کشتی گیرا گفتن شیرهههه🤣💖
13:57
جدییییی🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43521
به حاج آقا قاسمیان گفتم جمله عاشقانه به همسر و خانواده بگید سرخ شد بنده خدا 🤌 گفت والا من زیاد اهل اینجور چیزا تو رسانه و دوربین نیستم😂😞
واقعااا ایوای بنده خدا 😂😂
https://eitaa.com/didebanne/43543 آره دوساعتتت تو سایتا دنبالش گشتم و به این نتیجه رسیدم مامانبزرگمو بیارم همکار ژیلا جون بشه همسنن🤣🤣🤣
#فندوق
واییی خدایا🤣🤣