سال نو مبارک! 🎉
سال گذشته، بار سنگین غمها بر دوشمان بود، اما امیدی در دل داشتیم.
امیدی به سالی پر از خیر و برکت، سالی که با نابودی اسرائیل و انشاءالله ظهور آقا، لبخندهای از ته دل بر لبانمان نقش ببندد.
بیشک، سالی که گذشت، خاطرات تلخی از ۴۰۴ را با خود برد، اما آرزومندیم این سال، سالی نو باشد، سالی که تمام آن تلخیها را به باد فراموشی بسپارد و با ظهور مولایمان، صاحبزمان (عج)، نور امید بر تاریکیها بتاباند. 🕊️
در این ساعات آغازین سال، دعاکنیم و آرزو کنیم که سالِ ظهور اماممان باشد انشاءالله.🙏
دعا کنیم که خداوند، نگهبانِ رهبر حکیم و فرزانهی مان، امام خامنهای (مدظلهالعالی) باشد و سیدعلیِ عزیزمان را، پدر عالی قدرمان را با شهیدان کربلا و سید و سالارشان، امام حسین (ع) محشور کند. ✨🌙
غم از دست دادن عزیزان و سختیهای زندگی را در دل داریم، اما در کنارش، شادی دیدارِ سال نو و امید به فردایی بهتر را نیز احساس میکنیم. امیدواریم این سال، سالی پر از آرامش، سلامتی و موفقیت برای همه باشد. 💖
[و این است آغاز سال ¹⁴⁰⁵]
عید همگی مبارک باشه
سال خیلی خوبی باشه همراه با سلامتی و لب خندون و کلی شگفتی✨🤍
هدایت شده از بیداری ملت
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند 🔴 #ب
اولین سالی که سید مجتبی نامگذاری کردن🥲💔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43569
چقدر قشنگ نوشتیی ماادرم(:🤏
انشالله🥲
#عشاق_الحسین
قربونت برمممم🥲🤌
انقدر قبل سال تحویل رهبری رو دیدمم گریهه کردمم که موقعه سال تحویل بزور بند اومده
عیدتون مبارک#ایه
منم همینطور...
امسال در کنار همهی خاطراتِ تلخش، اتفاقاتِ قشنگ و شیرینی رو هم داشت...
برایِ من، یکی از این اتفاقایِ قشنگ، آشنا شدن با شماها بود،
شمایی که در وصفِ خوشقلب بودن و مهربونیهاتون، کلمات خیلی ناچیزن و جلوتون کم میارن!
امیدوارم امسال، جوری واستون شیرین باشه که همهی اون اتفاقاتِ تلخ و غمانگیز رو بشوره ببره، گرچه فراموش نشدنیه..🥲
عیدتون مبارک عزیزایِ دل:)🤏💛✨
#عشاق_الحسین
عزیزمممم حضور توام کنار ما خیلی قشنگ بود انشالله سال خوبی باشه براتون((:
دلم خواهد در این تقویم مرموز
خدا از بعد این غم های جانسوز
سه عیدش را با هم بچیند
ظهور و عید فطر و عید نوروز
عیدتون مبارک رفقا
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک((:
عیدتون مبارك💛🥲
امیدوارم سال ۴۰۵ به تلخی چند سال اخیر و مخصوصا پارسال که گذروندیم نباشه، طعم پیروزی رو رسما بچشیم، نابودی اسرائیل و آمریکا رو از منطقه ببینیم،
سال ظهور مولا باشه،
کربلای تکتکمون امضا بشه و چشممون به گنبد حرمش منور بشه،
خلاصه که هر چی خوبیه که صلاحتونه نصیبتون بشه🫀🤍
اگه بدیای دیدید، ناراحتی و کدورتی از من دارید به بزرگی خودتون ببخشید:(♥️
دوستتون دارم دخترایِ قشنگ، قوی بمونید و باعث لبخند آقا بشید..❤️🩹
دوباره عیدتون مبارك🥲🤌-التجا
عیدت مبارک التجا دوست داشتنی ما🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43566
وقتی که تبریک عید سال های پیش حضرتِآقای رو پخش کرد🙂😭💔
#عشاق_الحسین
آره دقیقا همون موقع...