عید همگی مبارک باشه
سال خیلی خوبی باشه همراه با سلامتی و لب خندون و کلی شگفتی✨🤍
هدایت شده از بیداری ملت
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
✍️رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۵ را سال اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی نامگذاری کردند 🔴 #ب
اولین سالی که سید مجتبی نامگذاری کردن🥲💔🤌
https://eitaa.com/didebanne/43569
چقدر قشنگ نوشتیی ماادرم(:🤏
انشالله🥲
#عشاق_الحسین
قربونت برمممم🥲🤌
انقدر قبل سال تحویل رهبری رو دیدمم گریهه کردمم که موقعه سال تحویل بزور بند اومده
عیدتون مبارک#ایه
منم همینطور...
امسال در کنار همهی خاطراتِ تلخش، اتفاقاتِ قشنگ و شیرینی رو هم داشت...
برایِ من، یکی از این اتفاقایِ قشنگ، آشنا شدن با شماها بود،
شمایی که در وصفِ خوشقلب بودن و مهربونیهاتون، کلمات خیلی ناچیزن و جلوتون کم میارن!
امیدوارم امسال، جوری واستون شیرین باشه که همهی اون اتفاقاتِ تلخ و غمانگیز رو بشوره ببره، گرچه فراموش نشدنیه..🥲
عیدتون مبارک عزیزایِ دل:)🤏💛✨
#عشاق_الحسین
عزیزمممم حضور توام کنار ما خیلی قشنگ بود انشالله سال خوبی باشه براتون((:
دلم خواهد در این تقویم مرموز
خدا از بعد این غم های جانسوز
سه عیدش را با هم بچیند
ظهور و عید فطر و عید نوروز
عیدتون مبارک رفقا
#دختر_تورک
عید شماهم مبارک((:
عیدتون مبارك💛🥲
امیدوارم سال ۴۰۵ به تلخی چند سال اخیر و مخصوصا پارسال که گذروندیم نباشه، طعم پیروزی رو رسما بچشیم، نابودی اسرائیل و آمریکا رو از منطقه ببینیم،
سال ظهور مولا باشه،
کربلای تکتکمون امضا بشه و چشممون به گنبد حرمش منور بشه،
خلاصه که هر چی خوبیه که صلاحتونه نصیبتون بشه🫀🤍
اگه بدیای دیدید، ناراحتی و کدورتی از من دارید به بزرگی خودتون ببخشید:(♥️
دوستتون دارم دخترایِ قشنگ، قوی بمونید و باعث لبخند آقا بشید..❤️🩹
دوباره عیدتون مبارك🥲🤌-التجا
عیدت مبارک التجا دوست داشتنی ما🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43566
وقتی که تبریک عید سال های پیش حضرتِآقای رو پخش کرد🙂😭💔
#عشاق_الحسین
آره دقیقا همون موقع...
تا سال تحویل شد دوباره ترقه انداختن ازونا که تو آسمون نور میده ولی خوشگلهه
اینجاهم انداختن
بچه ها عیدتون مبارک انشالله سال خوبی باشه برا همه آنقدر خوب که غم امسالو بشوره ببره ♥️
#☘️🌹
15:00
پاسخ
عید شماهم مبارک🌚