📸جرم؟ تعارف کردن شکلات!
🔹این روزها رفتارهای دیکتاتور مآبانه بیش از هرچیزی خودنمایی میکنند. از اعتصابات زورکی که میگویند یا تبعیت میکنید یا ماشین هایتان را آتش میزنیم، تا کسانی که به راحتی هرشخص با هر ایدهای را بشدت مورد هجمه قرار میدهند که دیگر جرات نکنند خلاف نظرشان شعار بدهند.
🔹طنز ماجرا آنجا بیشتر میشود که شعار مرگ بر دیکتاتور را مدام تکرار میکنند اما رفتارهای دیکتاتورمآبانه شان مردم را یاد رفتارهای مجاهدین در دهه ۶۰ میاندازد.
حالا هم نوبت به کاسبی رسیده که در بازدید رئیس جمهور به او شکلات تعارف کرد. طوری آن پیرمرد و خانوادهاش را تهدید کردند و عکسش را منتشر کردند که مجبور شد فیلمی منتشر کند و بگوید من به هیچ سازمانی وابسته نیستم. در منطق این جماعت این رفتارها ناشی از زورگویی و دیکتاتوری نیست، هر چه پیش آمد کار جمهوری اسلامیست.
@Emamezamangharibotanha4_5832681002329185346.mp3
زمان:
حجم:
9.15M
#زیارت_ناحیه_مقدسه
🎤حاج سید مهدی میرداماد
#التماس_دعای_فرج😍
۩کانالادعیهومناجاتصوتی﷽۩دعایمعراج۩استودیودیجیتال.mp3
زمان:
حجم:
10.11M
🕋 #دعای_معراج
✨اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم✨
به رسم هر صبح
به رسم ادب
به رسم ارادت
به رسم یه نوکر
به رسم سلام دست به روی سینه میزارم و از راه دور سلام میدم به محضر حضرت ارباب
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
#اللهم_ارزقنا_کربلا_بحق_الحسین_ع
#سلام_ارباب_خوبم 😍✋
#سلام امام زمانم😍
#العجلمولایغریبم
🌹 #اللَّهُمَّ_عَرِّفْنِےحُجَّتَڪ 🌹
تعجیل در ظهور و سلامتی مولاعج پنج #صلوات
💚اَلَّلهُمـّ؏جِّللِوَلیِڪَالفَرَج💚
"بحق فاطمه(س) "
#سیره_عبادی حضرت آیت الله #بهجت
🔹 حضرت آیت الله بهجت، شروع عبادتشان از نیمههای شب بود. دو تا سه ساعت پیش از اذان صبح برای ادای #نماز_شب و عبادت از خواب برمیخاستند. زیر لب ذکر میگفتند و گاهی شعرهایی را زمزمه میکردند و پس از وضو مشغول عبادت و رازونیاز با خداوند متعال میشدند.
🔹 پس از اقامۀ نماز صبح، به تعقیبات نماز مشغول میشدند.
🔹 #زیارت_عاشورا و نمازش را بهجا میآوردند و دعای علقمه را میخواندند. سپس صد لعن و صد سلام زیارت عاشورا را در میان کارهای روزمره و مسیر رفتوآمد به حرم یا کلاس میگفتند.
📚 بهجتالدعاء، ص١٣
✨از عارف کاسبی پرسیدند:
🤔چگونه در این کوچه پرت و بی عابر #کسب_روزی می کنی؟!
💫گفت: آن خدایی که فرشته مرگش، مرا در هر سوراخی که باشم پیدا می کند، چگونه فرشته روزیش مرا گم می کند؟
2.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ #مواظبت_ در_زمینه_حلال_و_حرام
🎥 مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی
💠تاثیر منفی لقمه حرام در نسل
🌸🍃نطفهای که از آن فرزندان به وجود میآیند، از #غذایی که پدر و مادر تناول میکنند، تولید میشود و در صورت #نامشروع بودن «درآمد»، #شیطان در بهوجود آمدن این فرزندان مشارکت میکند و گرایش این فرزندان به گناه بیشتر میشود و تربیت آنها سختتر و تکامل #اخلاقیشان با مشکلات زیادتری روبهرو خواهد شد. لقمه حرام، چنان در جان و روان یک طفل اثر میگذارد که نمیتواند به آسانی از افاضات نورانی حق تعالی کسب نور کند و به سعادت راه یابد: خداوند میفرماید: «ِاذْهَبْ فَمَن تَبِعَکَ مِنْهُمْ فَاِنَّ جَهَنَّمَ جَزَآؤکُمْ جَزَاءً مَوْفُورًا... وَشارِکْهُمْ فِی الاَمْوَالِ وَالاَوْلادِ...؛ [1]
🌼 (ای شیطان) برو! هرکس از آنان که از تو تبعیّت کند، جهنّم کیفر شماست، کیفری فراوان...، و در ثروت و فرزندانشان شرکت جوی...»
بر اساس روایات، شرکت شیطان در فرزندان آن است که نطفه فرزندان از #مال_حرام منعقد شده باشد.[2]
🌺امیرالمؤمنین (علیهالسّلام) میگوید: پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلّم) فرمود: خداوند متعال بهشت را بر کسی که بسیار ناسزا میگوید و باکی ندارد از اینکه هر حرف (زشتی) بگوید یا بشنود، حرام کرده است. اگر پیجویی کنید، چنین فردی را زنازاده یا کسی که (به سبب حرامخواری) شیطان در #انعقاد_نطفهاش شرکت داشته، خواهید یافت. سؤال شد آیا شیطان در اینگونه موارد شرکت دارد؟ پیامبر (صلیاللهعلیهوآلهوسلّم) فرمود: آیا این سخن خداوند را نخواندهای که فرمود: «وَشَارِکْهُمْ فِی الاَمْوَالِ وَالاَوْلادِ...[3]
امام صادق (علیهالسّلام) فرمود: «کسی که میل به زنا و خوردن مال حرام دارد، شیطان در نطفهاش شرکت داشته است.» [4]
امام صادق (علیهالسّلام) فرمود: «کَسْبُ الحَرامِ یُبینُ فی الذّرّیة؛ [5]
👈 درآمد حرام در فرزندان اثر (نامطلوب) میگذارد (و هدایت آنها را دچار مشکل میکند).»
از این آیات و روایات به خوبی استفاده میشود که اگر بخواهیم فرزندان سالم، متدیّن، خوشخلق و تربیتپذیر داشته باشیم، ابتدا باید منبع درآمد ما حلال باشد و #لقمهای_حرام به خانه نیاوریم و حرام خواری نکنیم، سپس به تربیت و تعلیم آنها همّت بگماریم.
📚1↑ اسراء/سوره۱۷، آیه۶۳-۶۴.
2 تفسیر نمونه، ج۱۲، ص۲۰۸.
3تفسیر نور الثقلین، ج۳، ص۱۸۲-۱۸۳.
4.تفسیر نور الثقلین، ج۳، ص۱۸۳.
5. وسائل الشیعه، ج۱۲،