eitaa logo
#ما_ملت_شهادتیم #کانال_رسمی_حسن_جوانشیر #سواد رسانه_جنگ_شناختی _کتاب_خوانی_صوتی
120 دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
10.2هزار ویدیو
1هزار فایل
«افسران جنگ نرم» به وسط میدان بیایند و از ظرفیت فضای مجازی برای امید آفرینی، توصیه به حق و بصیرت آفرینی استفاده کنند. راه ارتباطی با ادمین کانال: @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Email:hassanjavanshir34147@gmail.com
مشاهده در ایتا
دانلود
💠صحبت های کمتر شنیده شده از امام خامنه‌ای در دیدار با اعضای خبرگان ۱۴۰۰/۱۲/۱۹:(دقیق بخوانید و نشر حداکثری دهید): 💠شما می‌بینید که شیاطین کوچک و بزرگ در صدد اغوای مردمند؛ [همان جور] که رئیسشان گفت «لَاُغوِیَنَّهُم اَجمَعین»، دائم مشغول اغواء [هستند]؛ به وسیله‌ی این رسانه‌هایی که امروز دیگر خیلی آسان کرده رساندن هر حرفی را، هر دروغی را و تزیین کردن و توجیه کردن هر حرف غلطی را، دائم به اعماق ذهنیّات جامعه چیزهایی را میرسانند. اغواء میکنند دیگر؛ لَاُغوِیَنَّهُم اَجمَعین؛ برای اینکه بتوانند مردم را از آن ایمان، از آن اعتماد، از آن امید، از آن اعتماد به نفْس، از این چیزهایی که گفتیم منصرف کنند و آنها را مأیوس کنند، اعتماد به نفْس آنها را سلب کنند، اعتماد به مسئولین را از آنها سلب کنند، اتّحاد ملّی را تضعیف کنند؛ دائم در حال یک چنین کارهایی هستند؛ و این کاری است که دشمن میکند. 💠البتّه هدف این است که توده‌های مردم مورد اغوا قرار بگیرند امّا وسیله‌ی اغوای توده‌های مردم، اغوای خواص است. امروز یکی از کارهای مهم، اغوای خواصّ جامعه است، [یعنی] کسانی که عنوانی دارند و امکانی دارند و احیاناً سوادی دارند و مانند اینها. چون وقتی خواص اغوا شدند، اگر به این خواصّ اغواشده فرصت داده بشود و امکان داده بشود، راحت توده‌ی مردم را اغوا خواهند کرد. یکی از سنگین‌ترین جنگهای نرم تاریخ کشور ما امروز در همین زمینه در جریان است. دارند دائم با مزدورپروری، با حرام‌خوارسازی، با لطایف‌الحیل افرادی را حرام‌خوار میکنند؛ وقتی حرام‌خوار شد، مثل حیوان جلّال، دیگر خیلی مشکل میشود او را از حرام‌خواری دور کرد. و مزدورپروری میکنند؛ بعضی‌ها را با تهدید، بعضی‌ها را با تطمیع و انواع و اقسام این چیزها. خب بنابراین الان یک جنگ نرم سختی وجود دارد. 💠البتّه من این را عرض بکنم: چرا امروز جنگ نرم علیه ما این‌ قدر سخت است؟ علّت، این است که ما قوی شده‌ایم؛ ما قوی شده‌ایم. امروز جبهه‌ی حق از لحاظ زیرساخت‌‌ها، از لحاظ امکانات قوی شده. امروز چالش دشمن با جبهه‌ی حق آسان نیست، کار دشواری است؛ لذاست که به جنگ نرم متوسّل میشوند و همه‌ی تلاش خودشان را میکنند که ذهنیّات را خراب کنند؛ این به خاطر قدرت و قوّت ما است. البتّه گفتیم خواص آماجند لکن در بین خواص عدّه‌ی زیادی، مجموعه‌های عظیمی از خواص بحمدالله امروز هستند ــ از پروردگانِ حوزه و دانشگاه، بخصوص جوانها ــ که اینها هم بابصیرتند، هم پُرانگیزه هستند و میتوانند به معنای واقعی کلمه یک ستونی باشند، یک استوانه‌ی مستحکمی باشند. البتّه دشمن هم بشدّت در حال تلاش است، بشدّت در حال اثرگذاری و نفوذ است. 💠خب حالا چه کار کنیم در مقابل این حرکت دشمن؟ جهاد تبیین؛ همین که شماها هم در بیاناتتان در این دو روز، مکرّر گفتید؛ بنده هم قبلاً چند بار تا حالا تکرار کرده‌ام و بحث جهاد تبیین را گفته‌ام. خب حالا چرا میگوییم جهاد، جهاد تبیین؟ این گرفته شده است از کلام امیرالمؤمنین (علیه‌ السّلام)؛ امیرالمؤمنین در آن وصیّت معروف خودشان به حَسنین (علیهما ‌السّلام) ــ که خطاب به آنها است، منتها میفرمایند «وَ مَن بَلَغَهُ کِتَابِی»؛ یعنی بنده و شما هم مخاطب این وصیّت هستیم ــ از جمله‌ی چیزهایی که میفرمایند [این است]: «وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه»؛ جهاد با السنة. حالا خوشبختانه [از میان] ملّت ما، کسانی که میتوانستند، وارد بودند، با اموالشان، با انفسشان جهاد کردند؛ الان هم دارند جهاد میکنند؛ با السنه هم باید جهاد کرد که کسانی در این بخش هم میتوانند واقعاً فعّال باشند و جهاد کنند. 💡 به کانال ما در ایتا بپیوندید👇 ✏️ @Resanehassanjavanshir313 👈 عضو شوید 🙏
عناصر اصلی جنگ ادراکی: اشتباهاتی گفتمانی در فهم جنگ ادراکی در ایران وجود دارد. علی رغم آنکه برخی به این ظرائف آگاه و معتقدند، گفتمان عمومی که در این زمینه وجود دارد، به وجوه عقلانی و سطوح آگاهی انسان ها توجه می کنند. در اینجا باید ذکر کرد که هر چند مسئله آگاهی و سپس مسئله ناخودآگاه در چنین موقعیتی بسیار مهم و کلیدی است؛ اما مفهوم پردازی و شناخت دقیق آنها نقشی مهم تر را ایفا می کند. به همین ترتیب، مسئله «زیبایی شناسی» در سطحی بنیادی تر، آگاهی و ناخودآگاه را هدایت می کند. در این معنا، جنگ های ادراکی و شناختی به جنگ نظام های زیبایی شناسی بدل شده اند. همان طور که بسیاری از علاقه مندان به دنیای رسانه مطلع هستند، دیگر صحبت از درست/نادرست یا صادق/کاذب در جریان های رسانه ای تقریبا مفهوم خود را از دست داده است. جریان های رسانه ای با جرات و جسارت به مسئله واقعیت پشت کرده و صراحتا مدعی برجسته کردن روایت ها هستند. با این حال، روایت ها به خودی خود نمی توانند صادق یا کاذب باشند. قضاوت در مورد روایت ها بر مبنای عنصری بیرونی صورت نمی گیرد. بلکه منبع اصلی قضاوت روایت ها درون آنها و در مختصات و ویژگی های زیبایی شناختی آنهاست. در همین زمنیه، روایت ها به دنبال دگرگون کردن کانون آگاهی های انسان ها نیستند زیرا مسئله آگاهی به شدت با مسئله موقعیت پیوند خورده و همواره در معرض شک و تردید قرار گرفتن است. مسئله ناخودآگاه نیز بیش از آنکه به تکنیک های روان شناسانه بستگی داشته باشد، به تصاویر و ایماژ هایی بستگی دارد که ذیل نظام زیبایی شناسی خاصی قرار می گیرند. به این ترتیب، مفاهیم لطیفی چون هنر، ایماژ، تصویر و تصور، خاطره، حافظه، فرهنگ و خیال در منظومه ای به هم پیوسته عناصر اصلی جنگ ادراکی و شناختی را تشکیل می دهند. راه حفظ سلامت و زنده ماندن در این جنگ و صف آرایی نیز در تحلیل عناصر زیبایی شناختی جریان حاکم بر گفتمان های رسانه ای و شناسایی عناصر نقیض آنهاست. این مسئله همچنان که ابعادی از آگاهی بخشی و گفتمان سازی عمومی را ضروری می سازد، مسئله توجه به همنشینی عناصر فرهنگی و اجتماعی، زمان سنجی و موقعیت یابی، پیوند با تصاویر ذهنی عمومی و … را نیز در بر می گیرد. با این توصیف، مسئله قصد مندی، استدلال، ایجاد آگاهی مستقیم و شیوه های از مد افتاده جنگ های شناختی که دهه ها پیش در موقعیت های دیگری در جهان تجربه شده اند نمی توانند اثر گذار محسوب شوند. این ظرافت ها، شاید همان نکته ای باشند که می بایست بسیاری از نهاد ها، جریان ها و افراد درگیر در حوزه های رسانه و تبلیغ کشور به آن توجه کنند. https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313
بحران اخلاقی زنان بلاگر !! زنان بلاگر را از چند جهت می توان تحلیل کرد: اول؛ نمایش جذاب تعدادی از زنان بلاگر برای معرفی خود از القاب مختلف استفاده می کنند که اغلب نام خودشان نیست. مثلا مامان پارمیس، دختر اصفهانی، بلاگر شیرازی، خانم آقا اسماعیل و… . آنچه در اولین اقدام از یک بلاگر انتظار می رود داشتن معرفی یا بیو خوب و جذاب است بنابراین از نقش اجتماعی و خانوادگی خود یا هویت فرهنگی و شهری استفاده می کنند تا یک هویت بلاگری بسازند. در حقیقت بازنمایی نقش اجتماعی آنان در قالب کلمات زیبا به آن ها هویتی جمعی می‌دهد تا بیشتر دیده شوند. این مسئله را برعکس نیز می توان دید. «همه چیز کالایی است که باید به دیدگان مردم فروخت». این اصلی است که هرگز قابل زیر پا گذاشتن نیست. در همین راستا هنجارهای مورد قبول جامعه به شکل همین کالا دیده می شوند. به عنوان نمونه آن چیزی که گاهی از یک زن انتظار می روند، مادر و همسری مهربان و اجتماعی است، بنابراین نقش همسر یا مادر بودن به عنوان کالایی ناب تبدیل می شود که باید «تصویر» این نقش را به دیگران فروخت. نکته اینجاست؛ لازم نیست در حقیقت و پستوی زندگی شخصی هم فرد مادر، همسر، معلم یا همسایه ای خوب باشد، مهم آن است که در تصویر فروخته شده دارای نقشی مثبت باشد. دوم؛ مصرف زدگی بلاگری از زنان می خواهد مصرف کننده باشند. اگر نگاهی به صفحات بلاگر ها داشته باشیم، زیبایی صفحات از لحاظ رنگ و چیدمان جذب کننده است. الگوی مصرف به زنان بلاگر می گوید چه نوع لباسی را بپوشند، چه رفتاری داشته باشند. برای مثال تولد گرفتن. جشن تولد رایج ترین بخش صفحات بلاگرهاست. با سناریویی تکراری! یکدست بودن رنگ لباس ها، کیک ها دو یاسه طبقه، تزئیناتی هماهنگ با لباس و دکور. هر چه قدر عکس ها خوش و اب رنگ تر باشد مخاطب بهتر می پسندد. لباس ها، جشن های مختلف(تولد، عروسی و عقد، تعیین جنسیت، طلاق، ماهگرد هاو هفته گردها، افزایش تعداد دنبال کننده و…) تفریحاتی که دارند( مکان های دیدنی خاص شهر محل زندگی شان و شهرهای دیگر) نوع خوراک و رستوران ها، ماشین ها و لوازم خانه. سونامی از مصرف زدگی به سمت مخاطبان حرکت می کند. ساختار اینستاگرام که مبتنی بر تصویر است این امکان را برای افراد فراهم می کند تا الگویی از مصرف بسازند. بلاگرها در حال تبدیل شدن به الهه های جدید اند! رنگ ها و لباس ها را آنان تعیین می کنند. شامی که برای خود تهیه می کنند را به اشتراک می گذارند و نوعی الگوسازی رقم می خورد! در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی پست می گذارند یا لایو برگزار می کنند. هیچ مسئله اجتماعی و یا سیاسی از گزند آنان در امان نخواهد بود. سوم؛ زیبایی شناسی اینستاگرامی معیار های زیبایی در هر دوره و جامعه متفاوت است. برای مثال در ایران دوران قاجار، زنانی زیبا محسوب می شدند که ابروانی به هم پیوسته داشته اند یا درشت هیکل بودند. در کشور فرانسه خانمی زیباست که آرایشی نداشته باشد و چهره اش طبیعی باشد . شاید بتوان گفت از نظر اروپاییان بدن های درشت زیبا نیست و انحنای بدن جز معیارهای زیبایی است. الگوهای زیبایی دائما در حال تغییر هستند و در هر منطقه شکل مخصوص به خود را دارد. جهان بلاگرها اما اینگونه نیست. آنان در چارچوب پلتفرمی چون اینستاگرام در عین تکثرهای فراوان به نوعی در حال ایجاد اندامی ایده آل هستند. به تعبیر دیگر آنان در حال ایجاد نوعی زیبایی شناسی اینستاگرامی هستند. در خلال ایجاد این زیبایی شناسی، زنی زیبا خواهد بود که با معیارهای این ساختار هماهنگ باشد. هر چیزی متفاوتی عملا طرد خواهد شد. چهارم؛ عشق هم سوژه می شود! روابط عاشقانه به جای آنکه امری مربوط به ساحت خصوسی فرد باشد، در قالب لفاظی ها و رنگ و لعاب های فیلترها به امری برای نمایش تبدیل می شود. پایداری در رسیدن به معشوق شاید در بسیاری از تاریخ ادبیات های جهان جایگاهی والا داشته است اما اکنون و با وجود پلتفرمی چون اینستاگرام، روابط به کلمات و تصاویر کاسته شده و در پس این تصاویر حقیقتی از عنصر عشق وجود ندارد. تصویر یک رابطه عاشقانه بسیار مهم تر از رابطه افراد با یکدیگر است. بنابراین پلتفرم اینستاگرام و دریای بی پابان فعالان در آن نه تنها برای سرگرمی است بلکه توان ایجاد نوعی جهان بینی برای فعالان و دنبال کنندگان را دارد. https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313
عمده‌ترين تهديدات فضاي مجازي براي امنيت ملي نظام جمهوري اسلامي ايران، نبود زيرساخت امن، پاك و مزيت‌ساز در فضاي مجازي است. نبود اين بستر در سطح كشور، ما را با تهديدهايي بسيار جدي روبه‌رو كرده است. اين فضا، با بهره‌گيري از فناوري رمزنگاري اطلاعات كه قرار بود حافظ حريم خصوصي و اطلاعات مردم باشد، به‌عنوان بافت عملياتي تروريست‌ها و مجرمان شناخته مي‌شود. سياليت مرز، كاهش هزينه جرم، امكان واردآوردن خسارات مالي بدون رساندن آسيب‌هاي جسمي، سهولت تدارك، امكانات و عوامل مورد نياز براي اقدامات تروريستي، امكان هماهنگي لحظه‌اي عمليات تروريستي، از ديگر جذابيت‌هاي فضاي مجازي براي جنايتكاران است. امروز حتي پيشرفته‌ترين كشور‌هاي دنيا، از به‌وجودآمدن چنين فضايي نگرانند. براي مثال، صحبت‌هاي خانم «ترزا مي» در اجلاس داوس نشان داد چه ميزان شبكه‌هاي اجتماعي، موتورهاي جست‌وجو و پيام‌رسان‌ها مورد استفاده تروريست‌هاست. خسارات حضور رها و بدون ضابطه شبكه‌هاي اجتماعي خارجي در داخل كشور جبران‌ناپذير است. سرقت Bigdata كشور و فروختن آن به آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي، خسارات مالي عمده به مردم، بستر تغيير سبك زندگي و انحراف خانواده‌ها و جوانان و بستر پول‌شويي و كالاي قاچاق، از جمله آن‌هاست. همچنين تهديدها، تنش‌افزايي، ايجاد بحران و شكاف ميان سطوح جامعه و حاكميت، شناسايي نخبگان و افراد تأثير‌گذار براي جذب آن‌ها، رخنه در صفحات شخصي، كانال‌ها و وبلاگ شخصي خبرنگاران و اعلام تمايل براي جذب هدفمند خبرنگار آزاد در محيط‌هاي مجازي نيز از ديگر آسيب‌ها به‌شمار مي‌رود. نفوذ و فريب مسئولان و خانواده آن‌ها در بستر فضاي مجازي، گروگان‌گيري اطلاعات و اخاذي، وجود كانال‌هاي خاص مرتبط با سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي كه مروج اختلاف‌افكني ميان مردم و مسئولان هستند، از ديگر تهديدهاي جدي فضاي مجازي است. به‌همين‌دليل، قانونمندشدن فضاي مجازي در داخل كشور بسيار اهميت دارد، اما متأسفانه قوانين مرتبط با فضاي مجازي فعلي ناكارآمد است. پس ابتدا بايد اين قوانين اصلاح شود. سپس با راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات، ارتقاي سواد رسانه و فضاي مجازي مردم و پاسخ به دروغ‌ها، شبهات و شايعاتي كه توسط ضدانقلاب، مجرمان، تبهكاران و تروريست‌ها و حاميان‌شان درباره سرويس‌هاي بومي در حوزه فضاي مجازي گفته مي‌شود، از مزيت‌ها و فرصت‌هاي بسيار خوب فضاي مجازي بومي در تمام مؤلفه‌ها و حوزه‌ها استفاده كنيم. https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313
مسئله زیبایی شناسی در سطحی بنیادی؛ آگاهی و ناخودآگاه را هدایت می کند. با این نگاه، جنگ های ادراکی و شناختی به جنگ نظام های زیبایی شناسی بدل شده اند. همان طور که بسیاری از علاقه مندان به دنیای رسانه مطلع هستند، دیگر صحبت از درست/نادرست یا صادق/کاذب در جریان های رسانه ای تقریبا مفهوم خود را از دست داده است. جریان های رسانه ای با جرات و جسارت به مسئله واقعیت پشت کرده و صراحتا مدعی برجسته کردن روایت ها هستند. با این حال، روایت ها به خودی خود نمی توانند صادق یا کاذب باشند. قضاوت در مورد روایت ها بر مبنای عنصری بیرونی صورت نمی گیرد. بلکه منبع اصلی قضاوت روایت ها درون آنها و در مختصات و ویژگی های «زیبایی شناختی» آنهاست. در همین زمنیه، روایت ها به دنبال دگرگون کردن کانون آگاهی های انسان ها نیستند زیرا مسئله آگاهی به شدت با مسئله «موقعیت» پیوند خورده و همواره در معرض شک و تردید قرار گرفتن است... !! https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313
✡️ ابوهریره؛ مهرهٔ نفوذی یهود (١) 1️⃣ ابوهریره دوسی، یکی از شخصیت‌های مرموز جریان باطل پس از شهادت رسول‌الله (ص) است. 2️⃣ کنیهٔ اوست و نام و نسب او بسیار پیچیده و مخفی است، به‌گونه‌ای که در منابع اهل‌سنّت می‌توان انواع و اقسام اسامی را دربارهٔ او و پدرش مشاهده نمود. 3️⃣ این گمنامی! چنان شدید است که تردیدها دربارهٔ نَسَب او را بیشتر می‌کند. شاید به‌همین خاطر بود که ابوهریره عقیده داشت: «سه چیز کفر است: نوحه‌خوانی بر مُرده و گریبان دریدن و ایراد گرفتن به نَسَب دیگران» 4️⃣ آنچه بر تردیدها دربارهٔ شخصیت ابوهریره می‌افزاید، اشتهار وی به این کنیهٔ سُخره‌آمیز [به‌معنای ] است! چرا باید بزرگ‌ترین راوی اهل‌سنّت، چنین کُنیهٔ پَست و سَبُکی داشته و فرهنگ حدیثی مسلمانان با چنین نامی پیوند خورده باشد؟! 5️⃣ محل سکونت او بیشتر اوقات، بود. از نکات تأمل‌برانگیز زندگی او این‌که، هم‌پیمان [حلیف] بود و بر پشت‌بام مسجد بازی چهارده‌تایی [نوعی از آلات قمار] انجام می‌داد!! ✅ منبع:اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ ابوهریره؛ مهرهٔ نفوذی یهود (٢) 1️⃣ در زندگی شاهد مواردی هستیم که اصالت او را تقویت می‌کند. یکی از این قرائن، ناشناخته‌بودن نَسَب اوست. یکی از شگردهای یهودیان برای در میان مسلمانان، نسب‌سازی و پیوند دادن خود با قبایل عرب است. 2️⃣ هم‌چنین وی دو بسته مو از دو سوی سرش آویزان می‌کرد. قبلاً، علامت یهودی بودنِ را [در شرح‌حال زید بن ثابت] بررسی کردیم. 3️⃣ قرینهٔ دیگر، ارتباط شک‌برانگیز ابوهریره با سرشناس است. او غیر از رسول‌الله (ص) تنها از تعداد محدودی از صحابه روایت دارد که مشاهدهٔ نام یهودیانی چون و در این میان قابل تأمل است. 4️⃣ ابن‌کثیر موارد فراوانی را در تفسیرش مشخص کرده که جزء امثالِ کعب‌الاحبار است، اما در کتب حدیثی اهل‌سنّت توسط ابوهریره، به رسول‌خدا (ص) نسبت داده شده است! 5️⃣ مدت حضور ابوهریره در محضر پیامبر (ص)، «یک‌سال و نُه ماه» بود. با این حال، از وی در کتاب‌های حدیثی اهل تسنن تعداد ۵۳۷۴ روایت نقل شده است! در حالی‌که مجموع روایات اهل تسنن، بعد از حذف مکررات، ۹۸۰۰ روایت می‌شود! ✅ منبع:اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ دربارهٔ جورج دبلیو بوش 1⃣ در صفحهٔ ١۶ نشریهٔ یهودیان، به‌نام «تقویم یهودی برای سربازان و ملوانان» که توسط «انجمن ملی رفاهی یهودیان» به چاپ رسیده است، اسامی تعدادی از آمریکایی را که در علیه انگلیس شرکت کرده‌اند، ذکر کرده است. 2⃣ در سطرهای پنجم و ششم این صفحه، نام سرگرد جورج بوش، سرگرد لوئیس بوش و سرگرد سالومون بوش که از وابستگان می‌باشند، دیده می‌شود. 3⃣ البته در این صفحه، از داد و ستد مالی عامل به‌نام با دولت آمریکا نیز یاد شده است. 4⃣ در هر صورت، بسیاری از سردمداران آمریکا (غیر از یهودیان آشکار)، از هستند، ولی آن‌را پنهان نموده‌اند تا راحت‌تر بتوانند جولان دهند. ✍️ نویسنده: سیدهاشم میرلوحی ✅منبع: اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ یهودیان و القاء محور شرارت 1⃣ اگر می‌بینید که در متن سخنرانی سالانهٔ خود، ایران را می‌خواند، علت این بوده است که یهودی متن سخنرانی‌های او را می‌نوشت. 2⃣ (تذکر: اصطلاح «محور شرّ» به «دیوید فروم» نسبت داده می‌شود که در ابتدا «محور تنفّر» و سپس به «محور شرّ» تغییر کرد. این تغییر در برخی از منابع به «مایکل گرسون» یهودی‌تبار، یکی دیگر از نویسندگان سخنرانی بوش نیز نسبت داده شده که البته تغییری در اصل ماجرا ایجاد نمی‌کند.) 3⃣ هم‌چنین اگر می‌بینید که وزارت جنگ آمریکا طرح حمله به کشورهای مختلف را می‌ریزد و به آن‌ها حمله می‌کند، علت این است که یهودیانی مانند و و و در وزارت جنگ آمریکا بوده و در راستای اهداف یهودیان و اسرائیل حرکت می‌کردند. 4⃣ یهودیانی که نام بردیم، تنها نمونه‌ای از کسانی هستند که در کابینهٔ جورج بوش (مانند معاون رئیس هیئت دولت) و در کاخ سفید (مانند رئیس امور سیاسی کاخ سفید) و همچنین به‌عنوان سفیر آمریکا در کشورهای مختلف فعالیت داشتند. ✍️ نویسنده: سیدهاشم میرلوحی ✅منبع: اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ متن کامل یادداشت «یهودیان و اصطلاح محور شرارت» را به همراه تصویر اسناد مربوطه و منابع آن در آدرس زیر بخوانید: 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/13224 ✅ منبع:اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ مکرر خدمت شما همراهان عزیز عرض شده است که (به‌عنوان مهم‌ترین شاخهٔ ) بدون شناخت عقائد، احکام، آداب و رسوم یهودیان ممکن نیست و قطعاً شناخت ناقصی خواهد بود. در همین راستا و در ابتدای هر ماه عبری نگاهی کلّی داریم به حوادث و آداب و رسوم مخصوص یهودیان در آن ماه. 🕎 هم‌اکنون در ابتدای قرار داریم و یادداشت مخصوص این ماه در سایت منتشر شده که می‌توانید در لینک زیر مطالعه نمایید: 📖 ماه شِواط در تقویم عبری و میراث یهود 👉 https://jscenter.ir/hebrew-calendar/18811 💥 مطالعهٔ این یادداشت، علاوه بر آشنایی با این ماه، شما را با برخی احکام دین یهود آشنا می‌کند که حاخام‌ها ابتدا وضع کردند، اما بعد از این‌که در عصور بعدی سختی این اعمال باعث مشکلاتی شد، حاخام‌ها به فکر دور زدن این قوانین افتاده و اصطلاحاً کلاه‌شرعی‌هایی برای فرار از این قوانین تراشیده‌اند!! ✅ منبع:اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ آموزش دینی و دعا و نیایش دانش‌آموزان کلاس پنجم، در کنار دیوار ندبه!! 💥 برای فرزندان ما و نسخه‌های آموزش هرج و مرج جنسی می‌نویسند و برای فرزندان خودشان آموزش مذهبی!!! ✅ منبع:اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @Resanehassanjavanshir313
✡️ تنها در خانه با دین لیبرال 💥 تجربه‌ای چهل‌ساله از لیبرالیزاسیون دولتی 1️⃣ تصور امری محال است! نظام عملی مبتنی بر اعتقاد است و از این جهت، حضور قوانین اخلاقی و اجتماعی در قالب هر نظام ارزشی و هرگونه سیستمی را می‌بایست به‌عنوان «دین» تلقی نمود؛ خواه این دین بر بستر تفکر و در قالب دو نظام شاخص و موجود شود و یا بر پایهٔ تفکر و در قالب ادیان مختلف. 2️⃣ البته لیبرالیسم نه‌تنها به تکذیب اصل دین مبادرت نورزیده؛ بلکه مبتنی بر آموزه‌های اقدام به تبیین شریعتی نموده که مبتنی بر آن، حوزهٔ اقدامات اجتماعی از ساحت فردی تفکیک شده و فرد می‌تواند از هر دینی در حوزهٔ فردی خود پیروی کند، ولی در حوزهٔ مسایل اجتماعی و در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و... به دین لیبرالیسم درآمده و به اصول لیبرالیسم معتقد باشد. 3️⃣ فیلم (Home Alone) را می‌توان از جمله آثار شاخصی دانست که بر گروه‌های سِنّی کودک و نوجوان متمرکز است. «تنها در خانه» محصول سال ۱۹۹۰ میلادی استودیوی فیلم‌سازی «فاکس قرن ‌بیستم» است که با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیون دلاری، توسط کارگردانی جوان با نام «کریس کلمبوس» تولید گردید و توانست به موفقیت ویژه در جذب مخاطب و فروشی ۴۸۰ میلیون دلاری دست یابد. 4⃣ «تنها در خانه» ماجرای کوین فرزند خردسال خانواده‌ای است که تصمیم دارند تعطیلات مذهبی را در پاریس سپری نمایند. کوین بخاطر بازیگوشی تنبیه شده و در اتاق شیروانی حبس می‌شود؛ اتفاقی که این کودک بازیگوش را عصبانی و آرزو می‌کند تا خانواده‌ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐صلوات خاصه حضرت ابن الرضا امام جواد سلام الله علیه ان شاء الله به حق با برکت ترین مولود شیعه حضرت جوادالائمه سلام الله علیه، شیعیان امیرالمومنین سلام الله علیه در هرجایی که هستند حاجت های دنیوی و اخروی شان برآورده به خیر بشود ده گل صلوات 💐 🌍 ✍به کانال ما در ایتا بپیوندید 🌐https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313 ════════════════ https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313 👆🇮🇷👆
💠حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید «آرمان علی‌وردی» 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند. ✍به کانال ما در ایتا بپیوندید 🌐https://eitaa.com/@Resanehassanjavanshir313 ════════════════
🔥 وقتی کارد به استخوان رسید...! حجة الاسلام و المسلمين سید علی رضوی کشمیری نقل کردند: 👈 یک شب زمستانی به اتفاق اخوی و عموزاده خدمت آقای مجتهدی مشرف شدیم. ایشان تنها بودند و به علت تمام شدن نفت، اتاق آقا سرد شده بود. از قضا در ماشین، ظرف نفتی داشتیم، لذا نفت را آوردیم و اتاق را گرم کردیم. لحظاتی بعد متوجه شدیم ایشان شام نخورده اند. در داخل ماشین مقداری شیر موجود بود، به سرعت شیر را آوردیم و پس از جوشاندن، مقداری نان در آن ریختیم، سپس همگی نان و شیر خوردیم. بعد از صرف غذا آقا فرمودند: «آقاجان! تا دست نگیری، دستت را نخواهند گرفت». ما از ایشان درخواست کردیم که تحفه ای از حضرت مولا صلوات الله علیه برایمان بگیرند؛ آقا برای لحظاتی به حالت خلسه فرو رفته و بیان داشتند: «حضرت می فرمایند: هر وقت کارد به استخوان رسید، یک حمد و سه قل هو الله (سوره توحید) بخوانید و بیست و یک صلوات بفرستید؛ مشکل به خواست خدا حل می شود». 📚 لاله ای از ملکوت، ج 2، ص 150 ❣همسفر با شهدا❣ @Resanehassanjavanshir313
🍂 دانی که چرا عاشق دلدار شدم آگه ز سراپرده اسرار شدم 🍃 🍂 از باده پیر خود خامنه ای همی نوشیدم و نوشیدم و هشیار شدم 🍃 👈 الان دارم یه کتاب میخونم، این شعر را خوندم 👈 دیدم ما مست بادهِ نائب امام زمان ارواحنافداه هستیم 👌 گفتم یه تغییر کوچیک توی شعر بدم و مُراد و امام دل خودم را توصیف کنم ❣همسفر با شهدا❣ @Resanehassanjavanshir313
پیامبر(ص) درباره ثواب خواندن این نماز فرمود: «بر میت ساعتی سخت‌تر از شب اول قبر نمی‌گذرد. پس بر مردگان خود رحم کنید و برایشان صدقه دهید و اگر نتوانستید، دو رکعت نماز برای شخص درگذشته بخوانید. پس همان لحظه حق تعالی هزار فرشته به سوی قبر او می‌فرستد که با هر فرشته جامه‌ای و حلّه‌ای است، و تنگی قبر او را تا روز نفخ صور وسعت می‌دهد و به نمازگزار به عدد آنچه آفتاب بر آن طلوع می‌کند، حسنه عطا می‌کند و او را چهل درجه بالا می‌برد.» 🌹✍از آنجائیکه برادر عزیز جانباز دفاع مقدس سرهنگ‌مجید امیری فرزند علی امروز عصر خاکسپاری شده است . لذا از تمامی مؤمنین عزیز تقاضا مند است در صورت امکان به نیابت برای تمامی اموات تازه سفر کرده و این عزیز جانباز امشب نماز وحشت برایشان فراموش نشود .اجرتان با سید الشهدا .
پیامبر(ص) درباره ثواب خواندن این نماز فرمود: «بر میت ساعتی سخت‌تر از شب اول قبر نمی‌گذرد. پس بر مردگان خود رحم کنید و برایشان صدقه دهید و اگر نتوانستید، دو رکعت نماز برای شخص درگذشته بخوانید. پس همان لحظه حق تعالی هزار فرشته به سوی قبر او می‌فرستد که با هر فرشته جامه‌ای و حلّه‌ای است، و تنگی قبر او را تا روز نفخ صور وسعت می‌دهد و به نمازگزار به عدد آنچه آفتاب بر آن طلوع می‌کند، حسنه عطا می‌کند و او را چهل درجه بالا می‌برد.» 🌹✍از آنجائیکه برادر عزیز جانباز دفاع مقدس سرهنگ‌مجید امیری فرزند علی امروز عصر خاکسپاری شده است . لذا از تمامی مؤمنین عزیز تقاضا مند است در صورت امکان به نیابت برای تمامی اموات تاز سفر کرده و این عزیز جانباز امشب نماز وحشت برایشان فراموش نشود .اجرتان با سید الشهدا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا