هدایت شده از ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
میگن هنوز یه عده توو مدرسه دخترونه مفقودن
دست خودم که نیست؛
دلم رفت سمت روضه حضرت رقیه
بالاخره دختره دیگه
شب بشه ، تنها ، خرابه ، میترسه خب:)))
صبح مامان هاشون به امید اینکه دخترم آینده خوبی براش رقم بخوره فرستاده اما الان باید بره دنبال جسم بی جونش بگرده . .
'روحاء|Rooha☫
_درس امروز وطن . .
سلام بر دخترانِ شهید وطنم .
سلام بر دختران دبستانی بیگناه و معصوم کشورم .
دختر است دیگر ... ناز دارد و عشق میخواهد پرورش قلبِ نازنینش . محبّت و لطافت میخواهد با او سخن گفتن و شنیدنِ حرفهایش . منظورم را رساندم ؟ میبینید با چه دشمنان پَست فطرتی طرف هستیم ؟ به اشکِ مادران این سرزمین قسم که زوال اهریمنان نزدیک است . به گوش تکتک صهیونیستها برسانید که اگر داغی بر دل مردمان این سرزمین بنشیند ، لحظه به لحظه به نابودیتان نزدیکتر خواهید شد . ما با تمام وجودمان به وعدهٔ خداوند معتقدیم . به یاد آورید ، توفان طبس را ای بیچارگان ... از این پس هر شبِ صهیون و آن قاتل پست ، فقط با کابوسِ فتاح میگذرد . همانگونه که هر بار و تا به حال ، از وحشت قالب تهی میکردند و کردهاند .
مردمِ ایرانِ عزیز !
بنویسید و در تاریخ ذهن و قلبتان ثبت کنید که این بار آمار اوّلین شهیدان ، همین دخترانِ کوچک و معصوم بودند . خدا صبر عطا کند به مادرانِ این بچهها ...💔
همه شاگرد اولید امروز ،
جاودانه شُدید بیتردید !
کارنامه چه زود صادر شد ،
دخترانم قبولِ اسفندید :)
#دختران_میناب