مردم ایران گناه دارن به والله
حیف اون دست و پایی که بخاطر
لانچر جانباز شد
حیف خون شهدا
حیف خون رهبرمون :)
اما خب
کم نیست ها ایران چهل روز در برابر
ابر قدرت دنیا وایستاد و ادامه خواهد داد خودش یک پیروزی به تمام معنا هست
بهتون افتخار میکنم🙂
'روحاء|Rooha☫
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید...
چهل روز از اون صبح
نحس میگذره . .
جان من
دنیا بدون شما خیلی سخت است
دلتنگی های این چهل روز اشک های شبانه امانمرو بریده . .
همش این چند روز با خودم میگفتم
کاش پرده های سبز کنار بروند و دوباره روی ماه شما رو ببینیم اما نشد
دنیاست دیگه
به مولا علی مگه وفا کرد که به ما وفا کند :)