″فرقه ی زشتی″ 🎒
مبارک باشه- وا
مرسیی
اره طول میکشه بهشون عادت کنم وقتی یچی جدید میگیرم
هدایت شده از عمارت سوخته؛
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک نیمچه تقدیمی است:)
(ادیت از ایلوگا و دین ندیوم لوهن ببینید)
.
این پیامو فور کنید چنلتون، لینک چنلتون+عکس اوسیتون رو برام داخل ناشناس بفرستید.
.
بنده یک نیمچه نقاشی و شاید یه دیزاین رندوم از اوسیتون تقدیمتون میکنم.
.
نکته: پیام تقدیمی رو حداقل تا وقتی تقدیمی رو بگیرید پاک نکنید و عکس اوسی و اطلاعات درستتونو بدید، مرگنه با احترام ندید میگیرم .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ccnidlr&btn=عمارت.کهنه.سابق
هدایت شده از چنل آرت سیب زمینی آبی🦦🏞
اینم دیشب کامل کشیدم ممنون میشم فور بزنید
[[ #استارتیل #ارت #دیجیتالی]].°•☆
🌌[ https://eitaa.com/NaiasGuarden ]°.•☆
هدایت شده از 𝗦𝗵𝗶𝘇𝘂𝗸𝘂 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘀𝗵𝗶𝘁𝘀.‼️
قشنگ شد یکم
(تست قلم)
#art
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
https://eitaa.com/shizuku_bullshits ★
دوستان در ناشناس درخواست تقدیمی داشتن( اونقدر تنبلم که حال ندارم به کل ناشناس پیام بدم)
واقعیتش فکر نمیکنم کسی شرکت کنه برای همین که نمیزارم