″فرقه ی زشتی″ 🎒
مبارک باشه- وا
مرسیی
اره طول میکشه بهشون عادت کنم وقتی یچی جدید میگیرم
هدایت شده از عمارت سوخته؛
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک نیمچه تقدیمی است:)
(ادیت از ایلوگا و دین ندیوم لوهن ببینید)
.
این پیامو فور کنید چنلتون، لینک چنلتون+عکس اوسیتون رو برام داخل ناشناس بفرستید.
.
بنده یک نیمچه نقاشی و شاید یه دیزاین رندوم از اوسیتون تقدیمتون میکنم.
.
نکته: پیام تقدیمی رو حداقل تا وقتی تقدیمی رو بگیرید پاک نکنید و عکس اوسی و اطلاعات درستتونو بدید، مرگنه با احترام ندید میگیرم .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ccnidlr&btn=عمارت.کهنه.سابق
هدایت شده از چنل آرت سیب زمینی آبی🦦🏞
اینم دیشب کامل کشیدم ممنون میشم فور بزنید
[[ #استارتیل #ارت #دیجیتالی]].°•☆
🌌[ https://eitaa.com/NaiasGuarden ]°.•☆
هدایت شده از 𝗦𝗵𝗶𝘇𝘂𝗸𝘂 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘀𝗵𝗶𝘁𝘀.‼️
قشنگ شد یکم
(تست قلم)
#art
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
https://eitaa.com/shizuku_bullshits ★
دوستان در ناشناس درخواست تقدیمی داشتن( اونقدر تنبلم که حال ندارم به کل ناشناس پیام بدم)
واقعیتش فکر نمیکنم کسی شرکت کنه برای همین که نمیزارم
🚯 - شرایط اصلی :
- شما بنر من رو داخل چنلتون به مدت 2 ساعت میزارین و خودتون هم داخلش جوین میدین .
🚳 - شرایط ساخت :
- غر نزنید بابت دیر آماده شدن ، کسای دیگه هم قبل از شما بنر خواستن .
- محتوای چنلتون درست باشه .
- دوتا عکس یا یه هدر و تگ چنل رو حتما بهم بدید .
- موضوع چنلتون رو حتما بهم بگید .
🚷 اعتماد :
- رضایت ها کمه چون بقیه جذب هاشون رو نگفتن ولی بدونید جذب بنرهاتون حداقل بالای 10+ هست .
::::: آیدی من :
@i_am_elina2